// ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۱
چگونه کفشی مناسب برای لباس عروس خود انتخاب کنید

چگونه کفشی مناسب برای لباس عروس خود انتخاب کنید

کفش عروس نه تنها باید متناسب با لباس او باشد، بلکه باید به اندازه کافی در پای او راحت باشد تا بتواند آن را در کل روز برای رفتن به آتلیه برای گرفتن عکس و مراسم عروسی بپوشد و خاطره‌ای خوش از بهترین روز زندگی اش، برایش باقی بماند.

انتخاب کفش نامناسب، باعث خراب شدن روز او می‌شود. با توجه کردن به نکاتی که در پائین اشاره خواهد شد انتخاب و خرید کفشی راحت و متناسب با لباس عروسی، آسان‌تر خواهد شد:

1- در مورد نوع جنس کفش خود تصمیم گیری کنید:

کفش‌هایی از جنس حریر، کرپ و ساتن برای استفاده به عنوان کفش عروس متداول هستند؛ چرا که بیشتر با پارچه لباس عروسی تناسب دارند. البته انجام دادن کاری برخلاف عادت بقیه افراد و انتخاب کفشی که جنس آن با پارچه لباس عروسی متفاوت باشد، باعث می‌شود که ظاهر کلی شما خاص‌تر و جذاب‌تر شود.

2- برای کفش، از یک رنگ تکمیل کننده لباس عروسی خود استفاده کنید:

شما می‌توانید طبق رسم و رسوم و عادت، کفش خود را رنگی مشابه و یا متناسب با لباس عروس خود انتخاب کنید. در این صورت باید مطمئن شوید که رنگ کفش و لباس شما حتما با هم متناسب هستند. در این مواقع، بعضی وقت ها، عروس‌ها مجبور می‌شوند که کفش خود را رنگ کنند تا رنگ آن‌ها به طور دقیق متناسب با لباس عروسی شان باشد. همچنین می‌توان رنگ کفش را متناسب با رنگ سایه روشنی که از لباس شما نمایان می‌شود، انتخاب کنید؛ رنگ انتخابی شما باید با رنگ زیورآلاتتان مطابقت داشته باشد. به علاوه، شما می‌توانید کفش خود را با مروارید، مهره، پولک و سنگ‌های مصنوعی بی رنگ و براق تزئین کنید تا زیبایی کلی شما را دو چندان کند.

3- کفش عروسی شما باید در پاهایتان راحت باشد:

مراسم عروسی، کل روز طول می‌کشد و نمی‌توانید کفش خود را از پای خود دربیاورید، مگر اینکه رقصیدن و مراسم شما به پایان برسد. در واقع، راحت بودن کفش عروسی، یکی از فاکتورهای مهمی است که باید بیشتر از ظاهر خود کفش، در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید. پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند بستگی به این دارد که آیا شما به پوشیدن آن‌ها عادت داشته باشید و یا خیر. اگر در هر صورت می‌خواهید کفش پاشنه بلند بپوشید، توجه کنید که در هنگام خرید، کفشی را انتخاب کنید که در پای شما راحت باشد و پای شما زود به آن عادت کند. 

 

4- مدل کفش عروسی شما باید متناسب با لباس عروسی و همچنین نوع مراسم شما باشد:

به این نکته توجه داشته باشید که رسمی بودن مراسم عروسی، مدل لباس شما و فصلی که عروسی شما در آن قرار دارد، در انتخاب کفش عروسی شما نقش مهمی را دارند. برای مثال، در فصل تابستان صندل جلو باز، سفید رنگ و از جنس ساتن، متناسب با لباس عروسی دکلته، پشت باز و ساتنی است. در مقابل، در پائیز و زمستان کفش ساده جلو بسته حریری با لباس عروسی حریری و بلند مطابقت دارد. در عروسی‌های غیر رسمی، می‌توانید کفش‌های راحتی ساده و صندل بپوشید.

5- توجه داشته باشید که کفش عروسی شما، مناسب نوع عروسی شما و مکان آن باشد:

کفش‌های پاشنه بلند مناسب راه رفتن روی ساحل و یا سنگ فرش نیستند. کل روز عروسی خود را درنظر بگیرید و سپس در مورد انتخاب کفش عروسی خود تصمیم گیری کنید.

6- کفشی را برای عروسی خود انتخاب کنید که با کفش داماد نیز مطابقت داشته باشد و ظاهر هر دو شما را زیباتر نشان بدهد:

اگر شما از داماد قدبلندتر  و یا کمی کوتاه‌تر از او هستید، پاشنه کفش خود را بر اساس قد خود و داماد انتخاب کنید. کفش‌های پاشنه بلند، پاهای شما را لاغرتر و کشیده‌تر نشان می‌دهد و به علاوه، باعث می‌شود که بلند قد‌تر به نظر برسید؛ در نتیجه اگر می‌خواهید ظاهر خاصی داشته باشید، کفش شما در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.