// ۲۰ آبان ۹۶ ، ۲۱:۱۳

سایت رسمی صیغه در ایران با انواع خانم ها امروزه در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی کرده است و برخی از انها این موضوع را مورد انتقاد قرار داده اند و برخی نیز از آن استقبال کرده اند.

سایت رسمی صیغه و ازدواج موقت در ایران

سایت های صیغه چند سالی هست به صورت رسمی و غیررسمی شروع به فعالیت نموده اند ولی امروزه در شبکه های مجازی به شدت مورد توجه قرار گرفته اند.

سایت رسمی صیغه و ازدواج موقت در ایران

در این سایت رسمی صیغه ایرانیان نوشته شده است که اینجا همه چیز به صورت شرعی انجام میشود و هر زن به اصطلاح بیوه ای میتواند در آن ثبت نام کند و همچنین آقایان نیز بعد از پر کردن فرم ثبت نام میتوانند در آن کیس مورد دلخوه خود را که شرایط شان مشابه است را انتخاب کنند و در یک فضای کاملا رسمی ازدواج موقت کنند.

اما در سایت رسمی صیغه نوشته شده که دارای مجوز های لازم برای فعالیت بوده و هر کسی میتواند برای اینکه اثبات حقانیت آن از طریق پلیس فتا این رسمی بودن این سایت را پیگیری نماید..

در بخش دیگر از اسایت نوشته شده که این سایت بیش از صد بار از طرف کفار مورد حمله قرار گرفته شده اما نتوانستند آسیبی به آن برساننند.

بر اساس ماده بیست و یک قانون ازدواج موقت یکی از قوانین اسلامی است که ثبت آن اجباری نیست.

 مدیر سایت رسمی صیغه

مدیریت سایت صیغه ایرانیان را فردی به نام فردین شمائی، کارشناس حقوق قضایی به عهده دارد.

حق معارفه در این سایت بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و شمائی این مبلغ را مناسب می‌داند: «آقایانی که فکر می‌کنند مهریه‌ها بالاست و نعوذبالله آن‌ را با حرام خدا مقایسه می‌کنند اولاً از امنیت روانی، قانونی و حلالیت شرعی و همچنین بیماری‌های ایدز و هپاتیت که بگذریم این بانوان محترمه که عمدتاً به‌خاطر نیاز مالی و بعضاً عاطفی با اصول خدا، شارع و قانون صیغه می‌شوند کجا و نعوذبالله زنان مورد قیاس شما کجا و در مورد هزینه معرفی نیز هزینه‌های بسیار سنگین تبلیغات، تعمیر و نگهداری سایت و حقوق پرسنل سایت را محاسبه و لحاظ نمایید.»

از یگانه، مسئول ثبت‌نام که «متاهل و متولد ۱۳۴۷» است جزئیاتی درباره‌ی فعالیت این سایت پرسیدیم. در طول این گفت‌وگو یگانه تأکید‌ کرد که استفاده از خدمات این سایت برای دختران مجرد توصیه نمی‌شود و بهتر است که دختران مجرد در درجه‌ی اول سعی کنند ازدواج دائم داشته باشند.

شرایط ثبت نام در سایت رسمی صیغه

شرایط ثبت نام در این سایت برای ازدواج موقت چیست؟

قبل از هر چیز باید شرایط خودتان را در یک پیامک توضیح دهید. مثلاً اگر دوشیزه باشید، اصلاً نمی‌توانید این کار را انجام دهید. من به دوشیزگان توصیه می‌کنم ازدواج دائم داشته باشند، چون ازدواج موقت تبعات روحی خاص خودش را از نظر خانوادگی و اجتماعی دارد.

بانوان دیگر شرایط و ویژگی‌هایشان را در یک پیامک مطابق با دستورالعمل سایت (نام و نام خانوادگی و تأهل، سن و شهر و شغل، تلفن ثابت، ‏تاریخ و ساعت و دقیقه‌ی ‏واریز مبلغ) می‌فرستند. من آنها را به واحد هماهنگی ارجاع می‌دهم و آنجا تصمیم می‌گیرند که آنها را ثبت‌نام ‏بکنند یا نه. مشخصات این افراد با یک کد و نام مستعار در سایت منتشر می‌شود.

 سن خانم های در سایت رسمی صیغه

ولی من دیدم دخترهای ۱۸ یا ۱۹ ساله هم در این سایت ثبت نام کرده‌اند.

هر خانمی حتی ۱۸ ساله‌ی غیر دوشیزه (البته با ارایه مدارک پزشکی) هم در این سایت‏ هستند و حتماً پدر و جد پدرشان متوفی است. آنها شرایط خاص خودشان را دارند. اگر مجرد باشند و سابقه‌ی ازدواج هم نداشته باشند می‌توانند، در این سایت ثبت نام کنند البته اگر مرجع تقلید آنها حضرت آیت الله‌العظمی سید محمد صادق روحانی باشد. متوجه هستید؟

پس خانم‌های مجرد هم می‌توانند ثبت نام کنند؟

دختران مجرد با انجام این کار دچار صدمات روحی بسیاری می‌شوند و آینده‌شان‌ خراب می‌شود. مدیریت سایتخانم‌های دوشیزه را ثبت نام نمی‌کنند به‌ویژه اگر جوان باشند.

مهریه برای صیغه

مهریه چگونه و براساس چه معیارهایی تعیین می‌شود؟

مهریه با توجه به شئونات خانم تعیین می‌شود، مانند مهریه‌ی ازدواج دائم… با توجه به شئونات خانوادگی تحصیلی و اخلاقی تعیین می‌شود.

چه ضمانتی برای پرداخت آن وجود دارد؟

مهریه با نظارت سایت حتماً پرداخت می‌شود. شما مشخصات خودتان را می‌فرستید اگر مورد ازدواج دائم وجود داشت، به شما می‌گوییم.

یعنی شما برای معرفی افراد برای ازدواج دائم هم اقدام می‌کنید؟

البته در مورد ازدواج دائم ما هیچ تضمینی نمی‌کنیم. تحقیق با خود خانواده است.

مردهایی که به سایت مراجعه می‌کنند، واقعا چقدر قابل اطمینان هستند؟

ما بر اساس خوداظهاری گزینش و ارزیابی می‌کنیم. اگر من موردی را معرفی کردم شما خودتان اول تحقیق کنید. برایازدواج موقت تکلیف مشخص است. یک ساعته یا یک ماهه، اما در مورد ازدواج دائم فرق می‌کند.

می‌گویند بیشتر کسانی که به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند، مردان متأهل هستند. سایت رسمی صیغه

نه اشتباه است، بیشتر مجرد هستند. افراد متأهل هم اگر خانم‌شان بیمار باشد یا در سفر بوده یا جدا از آنها زندگی کند به ما مراجعه می‌کنند.

شما چطور می‌فهمید که این مردان حقیقت را می‌گویند؟

الان من چطور با شما صحبت می‌کنم؟ همینطوری هم با اینها صحبت می‌کنم. اگر دروغ بگویند به خودشان مربوط است. صحت اظهارات با خود افراد است. اگر مردی زنش تومور مغزی دارد و روی ویلچر است، مجرد محسوب می‌شود. ۹۰ درصد متقاضی‌های ما افراد مجرد هستند، نمی‌دانم این سوء‌تفاهم از کجا ناشی شده. اگر زنی بخواهد، می‌تواند مدارک پزشکی همسر مرد را ببیند تا مطمئن شود. اگر نتوانست جواب مثبت بگیرد، مسئولیت با خود آقاست. خانمی هم که نخواهد با فرد متأهل باشد، باید شرط بگذارد که من آقای متأهل را نمی‌پذیرم. شرط همسریابی را فرد می‌تواند مشخص کند، ما چیزی را تعیین نمی‌کنیم.

سایت رسمی صیغهسایت رسمی صیغه و ازدواج موقت در ایران

صیغه و ازدواج موقت با یک کارت ملی

برای انجام صیغه‌ی یک‌ساعته شما اصل شناسنامه را هم می‌بینید یا فقط کارت ملی را می‌گیرید؟

داشتن اصل کارت ملی معتبر کفایت می‌کند.

سایت شما ‏برای تأمین مسکن مراجعه‌کنندگان هم کمک می‌کند؟

این بستگی به متقاضی دارد. اگر خانمی قید کرده نمی‌تواند جای مناسبی را فراهم کند باید آقا این کار را انجام دهد. در موارد یک‌ساعته تأمین مسکن با خانم است. در برخی موارد هم سایت کمک می‌کند تا امنیت لازم برقرار شود.سایت رسمی صیغه

چگونه؟

یک زن از طرف سایت در محل عقد یک‌ساعته حضور دارد.

برای عقد یک‌ساعته هزینه‌ی مکان از طرف چه کسی پرداخت می‌شود؟

ببینید یک مهریه است که باید خود فرد بپردازد و یک هزینه‌ی معرفی است. سایت یک فیلتر ورودی است. حتی اگر این سایت دولتی بود باید هزینه‌هایی به آن پرداخت می‌شد تا هر آدم بی‌سروپایی اینجا ثبت نام نکند و هر کاری خواست نتواند انجام دهد. منتهی خود خانم اگر مسکن نداشته باشد، ما مسکن را معرفی می‌کنیم. البته مسکن مال ما نیست. مال فرد مورد اطمینان ماست.سایت رسمی صیغه

صیغه یک ساعته

هزینه یک‌ساعته‌ی این مکان چقدر است؟

الان برای یک ساعت باید ۳۰ هزار تومان از طرف خانم پرداخت شود، رقم سنگینی نیست.

در سایت گفته شده خانه‌ها برای عقد یک ساعته در غرب تهران و کرج واقع است، درست است؟

(مکث) خب… در این مورد با توجه به شرایط افراد مکان را معرفی می‌کنیم. این مراحل بعدی است.

در فضای مجازی تعداد زیادی سایت و وبلاگ همسریابی و صیغه وجود دارد. چطور باید به سایت شما اعتماد کرد؟

سایت رسمی صیغه من در مورد سایت‌های دیگر هیچ آشنایی ندارم، بنابراین حرفی هم نمی‌زنم. دو سال است که سایت ما فعالیت می‌کند. این سایت معتبر بوده و در ستاد ساماندهی وب‌سایت‌ها ثبت است. البته می‌دانید که نه‌تنها به سایت ما، بلکه به هیچ سایتی مجوز داده نشده است اما باید این را هم بدانید که چون این مسئله خلاف شرع نیست، خلاف قانون هم محسوب نمی‌شود. از من می‌شنوید، خودتان باید به عنوان خانم از خودتان مواظب کنید. اگر توجه کنید بیشتر این صفحه‌ها وبلاگ هستند، سایت نیستند که بتوانید اطمینان کنید. ما به دختران جوان توصیه می‌کنیم در هیچ وبلاگی ثبت نام نکنند. در مورد این سایت هم می‌توانید از ستاد ساماندهی وب‌سایت‌ها پیگیری کنید. می‌توانید حتی از طریق پلیس فتا هویت ما را بررسی کنید.

حامله شدن در ازدواج موقت

بنابراین می‌توان به شما اطمینان کامل کرد؟

من خانمی را می‌شناسم که ازدواج موقت کرده، باردار شده و کورتاژ کرده است. شما آخر کار را هم ببینید. شما هر کجا زنگ بزنید فوری ثبت نام می‌کنند. اما من به دختران مجرد هشدار می‌دهم. یک خانمی که بیوه و مطلقه است و بچه دارد، چندان مشکلی ندارد. افرادی که سنشان کم است و دوشیزه هستند مشکل دارند. افراد می‌توانند کار در منزل انجام دهند. به نظر من این روش بهتر است تا این راه‌ها.

همه خانم ها برای صیغه سلامت هستند

ضمانت افراد از لحاظ بیماری‌های مقاربتی چگونه است.

ببنید ما آنها را می‌فرستیم دکتر برای ما مدرک بیاورند. موارد ماهانه با یک‌ساعته فرق دارند. احتمال بیماری در موردهای یک ساعته با توجه به دستورالعمل سایت وجود ندارد. ما یک سری شرایط گذاشتیم که خانم‌ها باید رعایت کنند. اگر کسی رعایت نکرد، مسئولیتش با خودش است. اما برای ماهانه محدودیتی وجود ندارد. ولی برای یک ساعته محدودیت وجود دارد. احتمال هر چیزی هست. ما کسی را هم تحریک و تشویق نمی‌کنیم و همه‌ی احتمالات را خود فرد باید در نظر بگیرد. من آنچه شرط بلاغت بود با ‏تو گفتم؛ تو خواه پند گیر خواه ملال.‏

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱۴

  1. سعید شکری | ۲۱ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۴ | لینک
    سایت و مطالب جالبی داری دنبال شدی، به سایت منم سر بزن
    • | ۲۱ آبان ۹۶، ۱۲:۲۶
      سلام..
      بنده وبلاگ شما رو دنبال میکنم. و به سایت شما سر میزنم...ایا تمایل به تبادل دارید با هم تبادل کنیم
  2. وحید
    وحید | ۰۲ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۳۸ | لینک
    کثافت این عملی که انجام میشه زناست نه صیغه و اون پول حرامی هم که درمیاری به اسم مهریه خراب نکن
    • | ۲ بهمن ۹۶، ۱۹:۰۱
      چرا حالا فحش به من میدی؟؟؟
  3. *
    * | ۱۴ اسفند ۹۶ ، ۱۰:۴۸ | لینک
    طرفدار ازادی هستم ولی اینکار واقعا زشت و شرم اوره.سو استفاده و کلاعبردا ی شرعیه . فاحشه خانه رسمی با هزینه ها و قیمتهای بالا و هزینه ببخشید جا کشی و ک. کشی هم می گیرن این کارارو هم انجام میدن به اسم دین و اسلام .شرایط سختی هم میزارن.خب صیغه رو ازاد کنید احتیاجی به می بخشید فاحشه خونه و جا کشی و ک.کشی و این همه هزینه نیست.کاسبی درست کردن از خدا بی خبرا. مردم خودشون میرن رایگان یا با هزینه کم صیغه می کنن قیمتها هم پایین میاد. غصه جا و مکانشم نخورید
    • | ۱۴ اسفند ۹۶، ۱۰:۵۵
      بازدید کننده محترم نظر خاصی ندارم..چون یکی از بازدیدکنندگان همین مطلب در نظرات همین مطلب اگر نگاه کنی به من هم فحش داده چون خیال کرده همچین کاری رو من انجام دادم ..در ضمن هر کس میتونه صیغه کنه  که همون ازدواج میشه منظورتان از ازاد کردن صیغه رو نفهمیدم.!
      سپاس از حضورتان
  4. بی نام
    بی نام | ۱۵ خرداد ۹۷ ، ۱۵:۰۲ | لینک
    خدا لعنتتون کنه که ارامش رو از خانواده ها گرفتیدومردان متاهل رو نسبت به زندگیشون سرد کردید الهی به حق امام زمان هر چه زودتر بساتتون جمع بشه
    • | ۱۵ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۵
      سپاس از نظرتون
  5. حمید
    حمید | ۲۶ خرداد ۹۷ ، ۱۱:۲۳ | لینک
    صیغه دراسلام حلال عزیزان من باخونه تیمی .خاله فرق داره
    • | ۲۶ خرداد ۹۷، ۱۱:۲۹
      سپاس از حضور و نظر تون
  6. صورتی
    صورتی | ۲۸ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۵۱ | لینک
    رضایت و علاقه طرفین اولویت اول و آخره... این مسخره بازی‌ها فقط منبع درآمده...
    • | ۲۸ خرداد ۹۷، ۱۳:۵۴
      چند تا دوستان اعصاب نداشتن این مطلب رو خوندن
  7. علی
    علی | ۱۷ تیر ۹۷ ، ۱۹:۳۲ | لینک
    صیغه 1 ساعته و امثال اینا اصل زنا و کلاه شرعیه. چون اگه اعتبار داشت همه قبل از زنا، خطبه شرعی میخوندن
    • | ۱۷ تیر ۹۷، ۲۳:۴۲
      سپاس از نطرتون
  8. محمد رضا
    محمد رضا | ۱۹ تیر ۹۷ ، ۰۹:۱۵ | لینک
    اونهایی که فحش میدن با یکی از احکام الهی درافتادن! صیغه همچون ازدواج دائم در اسلام وجود داره و با لحاظ کردن شرایط خودش که میشه تو رساله ها مطالعه کرد هیچ مشکلی نداره و عده ای خشکه مقدس او را کلاه شرعی میدونن.
    • | ۱۹ تیر ۹۷، ۱۳:۱۸
      سپاس از حضور و نظرتون
  9. پسرتنهای شب
    پسرتنهای شب | ۲۵ مرداد ۹۷ ، ۰۲:۴۹ | لینک
    این کارفساددرجامعه رابیشترمیکنه برای آدمای متأهل فرصت خیانت بیشتروراحت تری رافراهم میکنه وآینده ی مجردهاراهم خراب ترمیکنه به اسم دین فسادفراگیرمیشه البته دیگه شده عده ای فرصت طلب وسودجوهم به اسم اسلام خوب پولی به جیب میزنن
    • | ۲۵ مرداد ۹۷، ۰۸:۴۹
      بله حرف شما درست هست بعضی ها از این فرصت استفاده میکنن و به فکر منافع خودشان هست...این بستگی داره که ادم از چه دیدگاهی نگاه کنه.....سپاس از حضور خوبتان

  10. آرش
    آرش | ۱۳ مهر ۹۷ ، ۰۱:۰۸ | لینک
    این حرف ها چیه
    کی گفته جنده خونه و فلانکشی
    کمی فکرکنید
    خوبه زنی که خرج نان شب نداره بره سر خیابون هم آبروش بره و یا با پسری دوست بشه که بعد هم زندگیش آلت دست همه بشه
    خوبه مردی که زن نداره بگرده تو خیابون تا کسی را برای نیازش پیدا بکن که بعد هم دردسرهای خودشا داره
    خوبه واقعا
    همه ما تو جامعه ای هستیم که مشکلاتش ازما پوشیده نیست. البته مشکلات جنسی منظورم هست که رفتار ما باجنس مخالف چگونه است
    البته اگه هزینه را مدیرسایت پایینبمیاره
    هم برای آقا که به زحمت پول در میاره و هم برای خانم که برای حفظ آبرو و دست
    جلوی نامرد دراز نکن بهتره باتشکر
  11. علی
    علی | ۰۹ آبان ۹۷ ، ۲۲:۵۹ | لینک
    مجرد
  12. ک - ا
    ک - ا | ۲۲ آذر ۹۷ ، ۱۲:۲۰ | لینک
    هیچ فرقی ندارد که شما چطور فکر کنید . این یک نیاز اساسی است . چه برای زن چه مرد . حالا در زمانهایی فاحشه خانه بود . در زمانهایی صیغه بود . اصلا مهم نیست اسمش چیه . یک اصل اساسی است و تا بشر بوده همین بوده ربطی هم به دین اسلام و غیره نداره . باید درست نگاه کنید . زن عرضه کننده است و مرد تقاضا کننده . این عرضه و تقاضا همیشه در طول تاریخ بوده است . آنچه مهم است فرهنگ و اخلاق است که بین جوامع باعث کاهش نادرست است عرضه و تقاضا شده است .
  13. الیاس
    الیاس | ۲۶ بهمن ۹۷ ، ۲۳:۴۲ | لینک
    تقاضای پیام دادن وتماس دارم
    • | ۳۰ بهمن ۹۷، ۱۸:۵۳
      هر تقاضا و در خواستی دارید بفرمایید
  14. حسام
    حسام | ۲۵ خرداد ۹۸ ، ۱۶:۴۲ | لینک
    نیازهای جنسی مردوزن از نیازهای اولیه وفیزیولوژیکی است که متاسفانه در بعضی از کشورهای اسلامی این نیاز را بخاطر عقاید دینی محکوم به سرکوب کردن می نمایند که تبعات آن هم در جامعه دیده میشه که آمار بالای ایدز نسبت به کشورهای پیشرفته و همچنین انواع تجاوزات به عنف وغیره می باشد .برای اینکه جامعه از منجلاب فساد دور شود باید مکانهایی رسمی با نظارت پزشکی را مهیا نموده که زن یا مردی که توانایی ازدواج دایم را بهر دلیل ندارد بتواند نیازهایش تامین شود