// ۱۵ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۰

به گزارش سایت سرگرمی چفچفک بازیگر زن معروف به عرصه مدلینگ بازگشت . این بازیگر زن جذاب و زیبا با مدلینگ کار خود را آغاز کرده بود اما بخاطر شغل دومش حرفه مدلینگ را رها کرده بود.به گزارش ایران ناز دو ژوان معروف‌ترین مدل کشور چین که حرفه مدلینگ را به خاطر بازیگری ترک کرده بود بار دیگر به این حرفه بازگشت

دو ژوان که از او به عنوان اولین مدل بین‌المللی کشور چین یاد می‌شود، پس از 7 سال با حضور در یک فشن‌شو در شهر شانگهای به عرصه مدلینگ بازگشت.

ژوان اولین مدل کشور چین است که توانسته برای تمامی غول‌ های برندنیگ دنیا کار مدلینگ انجام بدهد. او مدلینگ را سال 2005 آغاز کرد، زمانی که هنوز هیچ دختری در چین فکر نمی‌کرد لباس‌های شنل، لویی ویتون، گوچی، دولچه‌ وگابانا و برندهای دیگر را به عنوان مدل بر تن کند.

زیباترین مدل خانم به عرصه مدلینگ بازگشت (عکس)

عکس دو ژوان مدل چینی

ژوان علیرغم محبوبیتی که در زمینه مدلینگ داشت، در سال 2012 پا به بازیگری گذاشت و دیگر هرگز در زمینه مدلینگ فعالیت نکرد. البته حضور ژوان در فرش قرمزها همچنان مورد توجه علاقه‌مندان این مدل و بازیگر قرار می‌گرفت.

زیباترین مدل خانم به عرصه مدلینگ بازگشت (عکس)

این مدل چینی که یک ماه دیگر 36 ساله می‌شود، پس از حدود 7 سال تصمیم گرفته بازیگری را کنار بگذارد و به حرفه اولیه خودش برگردد. او ماه گذشته در یک فشن‌شو به عنوان مدل حضور یافت تا طلسم دور بودنش از این حرفه را بشکند.

ایران ناز: سایت سرگرمی، تفریحی، جالب، خواندنی، عکس، اس ام .irannaz : بخش دنیای مد از  سایت تفریحی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.