// ۱۰ فروردين ۹۷ ، ۰۰:۰۶
از شوگر ددی و شوگر مامی چه میدانید؟؟

شوگر ددی و شوگر ماما به ترتیب مردان و زنان مسنی هستند که به واسطه ثروت خود از دختران و پسران جوان استفاده جنسی می‌کنند؛ 

به صورت خلاصه می‌تواند گفت که مشکلات مختلفی مانند بدهی‌های مربوط به وام‌ های دانشجویی در کشورهایی مانند آمریکا باعث شده‌اند تا دختران جوان از طریق شوگر ددی‌ها (Sugar Daddy) و برخی پسران هم به کمک شوگر ماما‌ها (Sugar Momma) مبالغی که به وام‌دهنده‌ها بدهکار هستند را پرداخت کنند.

به این افراد جوان که از طریق وب سایت‌ های مخصوصی  با سرمایه‌گذاران جنسی خود آشنا می‌شوند، اصطلاحا شوگر بیبی (Sugar Baby) گفته می‌شود و آمار به دست آمده از کاربرانی که در این تارنما ثبت‌ نام کرده‌اند نشان می‌دهد که چیزی در حدود ۲٫۵ میلیون شوگر بیبی در سال ۲۰۱۶ دانشجو بوده و به دنبال یک حمایت کننده مالی برای تامین هزینه‌های دوران تحصیل و جبران کردن وام‌های گرفته‌شده هستند.

شوگر بیبی‌ها در ازای دریافت مبالغ مختلف موظف می‌شوند که حمایت کننده خود را در رویدادها، میهمانی‌ها و مراسم مختلف همراهی کنند، با او به نوعی زندگی کرده و در اکثر موارد نیازهای جنسی طرف مقابل را برطرف کنند. البته به طور کلی تعداد شوگر ددی‌ها از زنان ثروتمندی که به دنبال یک همراه جوان‌تر هستند، بیشتر بوده و به همین خاطر اکثر بررسی‌های انجام‌ شده و اطلاعات منتشرشده به این مردان نسبتا مسن و متمول مربوط می‌شود.

به دنیای شوگر ددی‌ها خوش آمدید

وب سایت معرفی‌شده در سال ۲۰۰۶ توسط یکی از دانشجویان دانشگاه ام آی تی (MIT) ساخته شد و با وجود ۱۰ میلیون کاربر ثبت‌شده بر روی آن، این تارنما به عنوان بزرگ‌ترین محل آشنایی آنلاین شوگر ددی‌ها و شوگر ماماها با افراد جوان‌تر به حساب می‌آید.

چند سال پیش تحلیل گران متوجه شدند که تعداد زیادی از افرادی که در این وب سایت پروفایل کاربری ایجاد کرده‌اند، با استفاده از ایمیل دانشگاهی اطلاعات خود را وارد می‌کنند؛‌ به همین خاطر برنامه‌ای از طرف مدیران سایت برای هدف قرار دادن دانشجویان مقروض در نظر گرفته شد.

این پدیده بی‌ارتباط با آمار منتشرشده توسط موسسه‌های مختلف آمریکایی در مورد میزان بدهی‌های مربوط به تحصیلات آکادمیک نیست؛ سازمان آماری Pew به تازگی اعلام کرده است که روی هم رفته، تعداد قابل‌توجهی از شهروندان آمریکا مبلغی در حدود ۱٫۳ تریلیون دلار را به دولت فدرال و سایر وام‌دهندگان خصوصی که سرمایه لازم برای تامین مخارج تحصیل در دانشگاه را فراهم می‌کنند، بدهکار هستند. این میزان ۲٫۵ برابر بدهی برآورد شده در یک دهه گذشته بوده و دلیل اصلی آن، افزایش تعداد ثبت نام‌ها در دانشگاه‌های مختلف و بیشتر شدن شهریه موسسه‌های آموزشی معرفی شده است.

شوگر ددی و شوگر ماما؛ وابستگی مالی جوانان به سرمایه‌گذاران جنسی

از طرف دیگر اکثر شوگر ددی‌های ثبت نام کرده در وب سایت‌های مخصوص این موضوع هم برای مجاب کردن شوگر بیبی‌ها بر روی علاقه خود به تامین هزینه‌های طرف مقابل برای تحصیل، مانور می‌دهند. بررسی‌ها نشان می‌دهند که درآمد سالانه متوسط مردان و زنان ثروتمند ثبت نام کرده در سایت SeekingArrangement تقریبا ۲۵۰ هزار دلار بوده و دارایی خالص متوسط آن‌ها بیشتر از ۱٫۵ میلیون دلار است. در این تارنما برای دانشجویان عضو شده، حساب کاربری مخصوصی به صورت مجانی و با اعتبار یک ماه در نظر گرفته شده و هزینه‌های ماهانه مربوط به عضویت در آن برای شوگر بیبی‌ها و افراد حمایت کننده به ترتیب ۲۰ و ۸۰ دلار تعیین شده است.

 نمونه‌ای از رابطه یک شوگر ددی با دختری جوان

برای رسیدن به درک بهتری از جزئیات رابطه میان یک شوگر ددی و یا یک شوگر ماما با دختر یا پسری جوان، خبرنگاران به سراغ کریستینا، دختری ۲۹ ساله که در حال حاضر دانشجوی رشته مدیریت ارشد کسب و کار (MBA) بوده و به عنوان یک شوگر بیبی در وب سایت معرفی‌شده فعالیت دارد،‌ رفته‌اند. کریستینا دلیل عضویت در این تارنما را فوت عمویش که تا پیش از این هزینه تحصیل او را می‌پرداخت،‌ اعلام کرده است.

کریستینا در مصاحبه خود می‌گوید که پس از درگذشت تنها کسی که در پرداخت هزینه‌ها به او کمک می‌کرد، تحمل فشار مالی ایجادشده توسط وام‌های دانشجویی و شهریه‌های ترمی دانشگاه برایش سخت شد و تصمیم گرفت که به فکر پیدا کردن راهی سریع و مطمئن برای تامین هزینه‌ها باشد. دوستان کریستینا در این موقعیت وب سایت See** را معرفی کرده و او را تشویق به پیدا کردن یک شوگر ددی کردند.

شوگر ددی و شوگر ماما؛ وابستگی مالی جوانان به سرمایه‌گذاران جنسی

کریستینا

این دانشجوی جوان در ادامه می‌گوید که بلافاصله پس از ارتباط‌گیری با یک حمایت کننده در این وب سایت، سوال مهم مطرح‌شده از طرف هرکدام از طرفین، دلیل اصلی وارد شدن به رابطه‌ای اینچنین است؛ کریستینا ادعا می‌کند که با وجود درخواست‌های گوناگون برای برقراری رابطه جنسی از طرف شوگر ددی‌های مختلف، او هم‌بستر شدن با افراد ثروتمند را به ازای پرداخت هزینه‌های تحصیل قبول نمی‌کند.

کریستینا معتقد است که صراحت و رک بودن بخش بزرگی از رابطه‌های ایجادشده در این وب سایت بوده و تعداد قابل‌توجهی از اشخاص متمول علاقه‌مند به دوستی با دختران و پسران جوان با وجود نبود تضمینی برای ایجاد رابطه جنسی، قبول می‌کنند که طرف مقابل را از نظر مالی تامین کنند.

مزایای و معایب ارتباط با یک شوگر ددی

البته هدیه‌های گرانقیمت و مسافرت‌ های مختلف هم یکی از مزایای رابطه داشتن با یک شوگر ماما و یا شوگر ددی است؛ کریستینا می‌گوید که در طول چند سال گذشته چیزی در حدود ۹۰ هزار دلار را از طریق دوستی‌های خود با سه مرد ثروتمند کسب کرده است. او می‌گوید که شرایط رابطه ایجادشده بین دو طرف به میزان زیادی به هدف‌های تعیین‌شده و معیارهای در نظر گرفته شده وابسته بوده و هر شوگر بیبی بسته به شخصیتش می‌تواند بخش زیادی از رابطه را کنترل کند.

بر اساس صحبت‌های این دانشجوی مدیریت، هنوز دو ترم از پایان مدت تحصیل او در رشته MBA باقی مانده است و اینطور که به نظر می‌رسد،‌ پس از گرفتن مدرک کارشناسی کریستینا به فعالیت خود به عنوان یک شوگر بیبی پایان می‌دهد. او علاوه بر کسب درآمد از طریق دوستی با مردان مسن، از طریق پیش‌خدمتی در رستوران و کارهای مدلینگ هم هزینه‌های خود را تامین می‌کند.

کریستینا می‌گوید که در ابتدا فهم این موضوع که افرادی ثروتمند برای شام خوردن با او حاضر هستند تا مبالغ زیادی را پرداخت کنند، کمی برایش مشکل بود، اما پس از گذشت مدتی کوتاه، رابطه داشتن با شوگر ددی‌ها جذابیت خاص خود را پیدا کرد و به عنوان راهی برای رسیدن به هدف‌های مختلف در زندگی و منبع درآمدی مطمئن در نظر گرفته شد. به علاوه‌، رهایی از بدهی‌های مربوط به وام‌های دانشجویی پس از پایان دوره تحصیل هم یکی دیگر از مزایای ثبت نام در وب سایت See** بوده است.

شوگر ددی و شوگر ماما؛ وابستگی مالی جوانان به سرمایه‌گذاران جنسی

البته همانطور که انتظار می‌رود، داشتن یک شوگر ددی معایب قابل‌توجه دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها،‌ مورد قضاوت قرار گرفتن توسط افراد جامعه،‌ دوستان و خانواده و بار شخصیتی منفی همراه با فعالیت به عنوان یک شوگر بیبی است. بسیاری از آشنایان به محض شنیدن در مورد فعالیت‌های کریستینا در وب سایت معرفی‌شده، دید متفاوتی نسبت به او پیدا کرده و نظرات تند و منفی خود را در این رابطه به ابراز می‌کنند.

کریستینا معتقد است که نظر اطرافیان در مورد منبع درآمد او اهمیت چندانی ندارد و رابطه با یک شوگر ددی علاوه بر تامین هزینه‌های تحصیلات آکادمیک، زندگی‌اش را به میزان زیادی راحت‌تر کرده است.

با این تفاسیر، واضح است که افراد علاقه‌مند به ایجاد رابطه با دانشجویان و یا سایر اشخاص نیازمندی که به خاطر وضع بد اقتصادی حاضرند تا بسیاری از ارزش‌های اخلاقی خود را زیر پا گذاشته و برخلاف میلشان وقت،‌ انرژی و بدن خود را در اختیار ثروتمندان قرار دهند، از نظر معیارهای روانشناختی در سلامت کامل به سر نمی‌برند.

می‌توان با اطمینان گفت که انگیزه‌های پنهان پشت هر یک از رفتارهای بروز داده شده از سوی این افراد، در دوستی با یک شوگر بیبی، ریشه در مشکلات مختلف عاطفی و احساسی آن‌ها داشته و همانطور که بسیاری از صاحب‌نظران و متخصصان معتقدند، دوستی ایجادشده بر اساس وابستگی مالی مانع رسیدن هر یک از دو طرف رابطه به معیارها و ارزش‌های تعیین‌شده از سوی جامعه است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. Mb
    Mb | ۱۵ آذر ۹۸ ، ۰۷:۱۱ | لینک
    سلام شوگر مامی هست آیا 31سالهsdfgtbvc@gmail@comبرام پیام بزاره