// ۲۷ آبان ۹۶ ، ۲۱:۰۰

مجله اینترنتی چفچفک ؛ یکی از به اصطلاح شاخ های اینستاگرام به نام سیلا فرزام خودکشی کرد.این دختر جوان که با انواع و اقسام عمل ها و تزریق ژل و انتشار عکس و فیلم های آنچنانی و همچنین دوستی با دیگر شاخ های اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی برای خود دست و پا کرده بود روز گذشته خودکشی کرد و جانش را از دست داد. به نظر می رسد او به دلیل مشکلات عاطفی که با نامزدش(دوست پسرش) داشته دست به اینکار زده است.به گفته یکی از دوستان نزدیک سیلا فرزام،او با خوردن تعداد زیادی قرص خودکشی کرده و قرار است در روزهای آینده در مشهد خاکسپاری شود.

عکس:فیلمی که سیلا فرزام Sila Farzam قبل از انجام خودکشی با در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود(به گفته دوستان نزدیکش کسی این فیلم را جدی نگرفته بود!)
"سیلا فرزام"شاخ اینستاگرام+عکس!

بعد از انتشار خبر خودکشی این دختر جوان بیشتر اینستاگرامی های معروف(بخوانید شاخ های اینستاگرام!!) خبر درگذشت سیلا فرزام را تسلیت گفتند.از معروف ترین های آن هم می توان به نیلوفر بهبودی Niloofar behboudi مدل اینستاگرامی که بیشتر از همه شناخته شده است اشاره کرد.البته کانال تلگرامی ضد شاخ که مسائل مربوط به شاخ های اینستاگرامی می پردازد صحت این ماجرا را تایید نکرده است و مجله اینترنتی چفچفک اخبار مربوط به خودکشی سیلا فرزام را نه تایید و نه رد می کند.

تسلیت تعداد دیگر از افراد معروف اینستاگرام برای درگذشت سیلا فرزام / عکس از کانال تلگرامی ضد شاخ
ماجرای خودکشی"سیلا فرزام"شاخ اینستاگرام+عکس!
عکس های زیر از سیلا فرزام است که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود(تصاویر دیگر سیلا فرزام به دلیل پوشش این خانم در سایت قابل نمایش نیست)
http://www.farhoo.com/files/fa/news/1396/8/26/7124_718.jpg
عکس: سیلا فرزام Sila Farzam
http://www.farhoo.com/files/fa/news/1396/8/26/7123_384.jpg
عکس: سیلا فرزام Sila Farzam
"سیلا فرزام"شاخ اینستاگرام+عکس!
عکس: سیلا فرزام Sila Farzam
 

این روزها شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام وضعیت جالبی دارند،علاوه بر هنرمندان رسمی و افراد شناخته شده که دنبال کنندگان بسیار زیادی دارند افراد دیگری مانند این دختر جوان با انتشار تصاویر و فیلم های آنچنانی خیلی زود برای خود دنبال کننده جمع می کنند و بعد از آن با قرار دادن تبلیغات در صفحات خود شروع به درآمد زایی می کنند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.