// ۱۲ دی ۹۶ ، ۱۰:۰۱

سال ۲۰۱۷ پر از نوآوری‌های خوشمزه در صنایع غذایی بود. هرچند برخی از آن‌ها آمده اند که ماندگار شوند، اما بسیاری هم با آمدن سال ۲۰۱۸ به تاریخ خواهند پیوست. قهوه در نان قیفی، کیک هایی که شبیه قطره باران بودند، شکلات های طبیعی صورتی و تخم مرغ های ابری تنها برخی از نوآوری‌های خوراکی سال ۲۰۱۷ بودند. اما هرچند آن‌ها مدتی بسیار پرطرفدار بودند، پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۱۸ دیگر روی میز نخواهند بود.
در سال ۲۰۱۷، اینستاگرام با غذاهای منحصربفرد توجه علاقمندان به غذا را به خود جلب کرد، حتی غذاهای معمولی با رنگ غذا رنگ شدند تا متفاوت‌تر باشند. یکی از عجیب‌ترین غذاها، نودل‌ها و اسپاگتی های رنگین کمانی بودند که شبیه پلاستیک شده و اشتها را کور می‌کردند.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷ 
درتخم مرغ‌های ابری، ابتدا سفیده و زرده جدا شده و سپس سفیده هم زده می‌شود تا کاملا پف کند و بعد پخته می‌شود. اما این روش هم در حال از بین رفتن است. طرفداران سلامت از این غذا استقبال کردند، چون فقط ۱۶۱ کالری داشت، اما تخم مرغ‌های آبپز و پخته کالری کمتری دارند و سریعتر آماده می‌شوند.
 عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
سوشی برگر هم یکی از غذاهایی بود که امسال به وجود آمد، اما این غذا نمونه کلاسیک غذایی است که بسیار بهتر و راحتتر از سوشی برگر می‌توان آن را خورد. طرفداران برگر که نان برگر را با سوشی جایگزین کرده و آن را با ماهی، جلبک دریایی و سس پر کرده اند، اعتراف می‌کنند که خوردن آن بسیار سخت است، چون بعد از اولین گاز برنج‌ها روی دستتان می‌ریزد. 
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷ پودینگ یورکشایر یکی از معدود نوآوری هایی است که از انگلستان آغاز شد، اما هنوز معلوم نیست که سال آینده هم همینقدر پرطرفدار باشند. همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این نوع پودینگ یورکشایر بیش از حد ضخیم است و به محض اینکه سعی کنید بخورید همه جا را کثیف می‌کند.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
یک نوع شکلات جدید که به طور طبیعی صورتی رنگ است امسال ابداع شد و اولین نوع جدید شکلات در ۸۰ سال اخیر بعد از اختراع شکلات سفید است. گفته می‌شود این شکلات طعم توت دارد و از کاکائوی رابی ساخته می‌شود. اما حداقل تا سال آینده وارد بازار نخواهد شد و در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷ 
ماست های گیاهی به طور مثال با طعم چغندر یا سیب زمینی شیرین به عنوان یک ترفند سلامتی جدید در سال ۲۰۱۷ عرضه شد، اما طرفدار زیادی پیدا نکرد و در واقع فقط در سوپرمارکت‌ها انبار شدند 
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
کیک قطره باران در سال ۲۰۱۷ سروصدای زیادی به پا کرد، زیرا این کیک دقیقا شبیه یک حباب باران شفاف است. با این حال بسیار بیمزه و یکی دیگر از خوراکی هایی است که ظاهرش بهتر از طعم آن است.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷ 
دونات‌ها امسال بسیار محبوب بودند و باعث شد هیبریدهای عجیبی از دونات به وجود بیاید. یکی از عجیب‌ترین موارد، دونات اسپاگتی بود که در بروکلین درست شد و اسپاگتی‌ها به شکل دونات سرخ می‌شدند. به نظر جالب می‌رسد، اما می‌توانید حدس بزنید که ایتالیایی‌ها از این نوآوری دل خوشی ندارند.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷ بستنی زغالی امسال تابستان جنجال زیادی به پا کرد، اما، چون بعد از خوردن زبان را کاملا سیاه می‌کند تضمینی نیست که سال بعد هم در لیست خوراکی‌ها بماند.
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
تصاویر تست‌های منحصربفرد هم امسال اینستاگرام را پر کرده بود، آنها گرچه به نظر زیبا می‌رسند، اما آیا واقعا حاضرید پنیری که پر از رنگ‌های مصنوعی است را برای ناهار بخورید؟
عجیب‌ترین خوراکی‌های سال ۲۰۱۷
تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.