// ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۲۳:۳۶

علت بی میلی و سرد مزاجی بانوان در رابطه جنسی

یکی از شایع­ترین مشکلات زناشویی بانوان، سرد مزاجی و بی­میلی آن­ها است که می­تواند بر روی کیفیت زندگی، بهداشت فردی و آرامش روانی خانم­ها تاثر بگذارد. عوامل بسیار مختلفی می­تواند در ایجاد آن نقش داشته باشد. تشخیص علت بی میلی بانوان در رابطه جنسی و رفع آن می­تواند زندگی لذت بخش­تری را برایتان به ارمغان آورد. مشکل بی­میلی در رابطه جنسی با راهکارهای ساده­ای همچون قرص و محصولات زناشویی مرتفع می­گردد، اما در برخی مواقع ممکن است نیاز به مشاوره و جلسات روانشناختی باشد. بهتر است هرچه سریعتر جهت ریشه­یابی این مشکل و رفع آن اقدام نمایید.

 

 

 دلایل سردی و بی­میلی بانوان در رابطه جنسی

دلایل سردی و بی­میلی بانوان در رابطه جنسی چیست؟

این مشکل ممکن است در هر سنی رخ دهد. اینکه شما مبتلا به این بیماری نیستید، هیچ تضمینی بر این نیست که در آینده هم به آن دچار نشوید. روابط زناشویی بر روی رابطه احساسی و صمیمی شما با همسرتان هم مؤثر خواهد بود. در نتیجه عدم برقراری آن می­تواند باعث تنش­های مختلف در رابطه و زندگی­تان شود. در مورد علت بی­میلی بانوان در رابطه جنسی می­توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم اعتماد به نفس

نبود اعتماد به نفس موجب می­شود که فرد خود را یک فعال جنسی نشناسد و احساس نگرانی نسبت به پارتنر خود داشته باشد که آیا از رابطه با او احساس رضایت خواهد داشت یا خیر؟ بدن شما هیچ نقصی ندارد و باید این را بپذیرید که رنگ پوست، جوش، موهای زائد و... همگی طبیعی است و شما به همانگونه که هستید زیبایید. به جای اینکه نگران چنین مواردی باشید بهتر است به فکر تمیزی و بهداشت شخصی باشید تا یک رابطه ایده­آل را تجربه کنید.

 

تجارب رابطه­های ناموفق

همانطور که می­دانید خانم­ها حافظه خوبی دارند و همه چیز را به خاطر می­سپارند. وجود تجربه­های ناموفق در رابطه جنسی در گذشته، می­تواند آن­ها را برای برقراری مجدد آن بی میل سازد. به همین خاطر بهتر است به تنوع بخشی در رابطه های خود توجه داشته باشید.

استفاده از انواع کاندوم، اسپری­تاخیری، محصولات جنسی مختلف و بکار گیری پوزیشن­های جدید و... یک راه مناسب است تا رضایت بیشتری برای شما حاصل گردد و از رابطه­ با همسرتان لذت ببرید. برای این کار و خرید کاندوم خاردار کدکس و انواع محصولات زناشویی دیگر با تنوع بالا میتوانید به فروشگاه اینترنتی بابا لک لک مراجعه کنید.

 

 

ترس از درد یا حاملگی و...

یک علت بی­میلی بانوان در رابطه جنسی، درد، حین رابطه می­­باشد. به گونه­ای که دختران و خانم­ها گمان نموده، در زمان برقراری رابطه جنسی، درد زیادی را حس خواهند کرد. قطعاَ لذت آن بسیار بیشتر خواهد بود و شما نباید نگران آن باشید. وجود این ترس­ها ممکن است بر ناخودآگاه شما تأثیر بگذارد و در نهایت باعث بی­میلی شما شود. برخی از بانوان نیز از حاملگی ترس دارند در صورتی که با استفاده از شیوه­های مختلف می­توان از بارداری جلوگیری نمود. یکی از بهترین روش­ها استفاده از کاندوم توسط شریک جنسی شما است.  

 

عفونت واژن

عفونت واژن یک بیماری است که یکی از دلایل آن مقاربت جنسی است. این درد می­تواند بسیار آزاردهنده باشد اما نباید موجب بی­میلی شما شود. می­توانید با مراجعه به پزشک آن را برطرف کنید.

افسردگی و استرس

افسردگی هم جز علت بی میلی بانوان در رابطه جنسی است. عوامل مختلفی همچون اضطراب و نگرانی می­تواند آن را تشدید کند. سعی کنید در فضایی امن و آرام رابطه داشته باشید تا با کسب تجربه­های لذت بخش بتوانید با ترس­های خود کنار بیایید.

چگونه بی میلی بانوان در رابطه جنسی را رفع کنیم؟

چگونه بی میلی بانوان در رابطه جنسی را رفع کنیم؟

همانطور که علت بی­میلی بانوان در رابطه جنسی متفاوت است، روش­های متفاوتی هم برای حل آن وجود دارد. این روش­ها باید با در نظر داشتن نوع آن انتخاب شود. انواع بی ­میلی بانوان در رابطه زناشویی عبارتند از:

1- اکتسابی

2- موقتی

3- خفیف

4- متوسط

5- شدید

کاندوم

6- موقعیتی

7- دائمی

8- فراگیر

با در نظر داشتن نوع بی­میلی می­توانید به آسانی این مشکل را برطرف سازید. اما از مؤثرترین و بهترین این روش­ها استفاده از محصولات زناشویی است که می­توانید از بابا لک لک به صورت آنلاین خریداری نموده و استرس یا خجالت خرید حضوری را هم نداشته باشید. 

 

 خرید کاندوم در اصفهان

بابا لک لک یک فروشگاه اینترنتی در اصفهان است که انواع گسترده­ای از محصولات زناشویی را عرضه می­کند. خرید کاندوم در اصفهان و تحویل فوری آن در سایر شهرهای کشور انجام می­شود. می­توانید بدون واسطه هر چیزی که برای افزایش لذت در رابطه­تان نیاز دارید و به رفع بی­میلی جنسی شما کمک می­کند، ثبت سفارش کرده و خریداری نمایید. سفارش شما درب منزل تحویل داده خواهد شد و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به داروخانه و.... نخواهید داشت.  

کاندوم یک محصول بسیار مطمئن و عالی برای جلوگیری از بارداری ناخواسته و پیشگیری از انتقال بیماری های مقاربتی میباشد. کاندوم ها علاوه بر قیمت ارزان و به صرفه ای که دارند، دسترسی بسیار راحتی هم از این محصولات در سطح شهر و فروشگاه های آنلاین میباشد و انتخاب مناسبی برای خرید میباشند. همشهریان ساکن شهر اصفهان میتوانند انواع کاندوم و محصولات زناشویی را با بهترین قیمت ها در فروشگاه بابا لک لک خرید نمایند.

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.