// ۱۰ آبان ۰۱ ، ۰۰:۲۱

دراین مطلب از مجله چفچفک برای شـما همراهان عزیز مطالب از عروسی های‌ پر هزینه مجلل دنیا را منتشر کرده ایم کـه با دیدن آن ها بسیار حیرت زده میشوید.

 

پر هزینه ترین عروسی های سلطنتی دنیا

یکی از خاطره انگیزترین روزهای زندگی یک فرد روز عروسی آنهاست. همه ی این‌ها پس از ماه ها یا سال‌ها برنامه ریزی جمع میشود تا جشنی را برای مهمانان شـما رقم بزند کـه هرگز فراموش نخواهند کرد. با این حال، اگر شـما یک خانواده سلطنتی هستید، می‌توانید یک عروسی مجلل برگزار کنید.

شاهزاده یوهان فریسو – اورنج-ناسائو

Mabel Wisse Smit درسال 2004 با شاهزاده سلطنتی هلند، یوهان فریسو از Orange-Nassau ازدواج کرد. عروس با لباس ابریشمی از Viktor & Rolf، یک خانه مد هلندی، زیبا بـه نظر میرسید. باوجود سبک شخصی بی عیب و نقص و بی انتها میبل، ان روز آسان نبود.

 

از آنجایی کـه این ازدواج توسط دولت هلند غیرقانونی بود، شوهرش از موقعیت خود بـه عنوان دومین صف تاج و تخت هلند صرف نظر کرد تا با او ازدواج کند! پیوندهای عمیق او با دنیای اموات جنایتکار دلیل ان اسـت.

شاهزاده یوهان فریسو – اورنج-ناسائو

شاهزاده یوهان فریسو اورنج ناسائو

پرنسس مادلین، دومین دختر و کوچک‌ ترین فرزند شاه کارل شانزدهم گوستاف و ملکه سیلویا سوئد، با مردی ازدواج کرد کـه اصل و نسب نجیب نداشت! کریستوفر اونیل، بانکدار، کـه در بریتانیا بـه دنیا آمده اما اکنون در ایالات متحده زندگی میکند، وی را کاملا تحت تأثیر قرار داد.

 

تعداد زیادی از اعضای خانواده سلطنتی خارجی از جمله شاهزاده تاکامادو ژاپن دراین عروسی حضور داشتند. از سوی دیگر، خاطره انگیزترین بخش این مراسم چه بود؟ کیک عروسی متشکل از تقریبا 700 ماکارون بـه شکل یک هرم بلند!

شاهزاده یوهان فریسو اورنج ناسائو

پرنسس ویکتوریا – سوئد

عروسی پرنسس ویکتوریا سوئد با صاحب سالن بدنسازی دنیل وسترلینگ در ژوئن 2010 حدود 2 میلیون دلار هزینه داشت! پرنسس فرزند ارشد شاه کارل شانزدهم گوستاف و ملکه سیلویا اسـت. این زوج در کلیسای جامع استکهلم در مراسمی مجلل باهم ازدواج کردند کـه برخی ان را “بزرگ ترین عروسی سلطنتی از زمان ازدواج شاهزاده ولز با بانو دایانا اسپنسر” نامیدند.

 

روزهای بین 6 ژوئن، روز ملی سوئد، و 19 ژوئن، تاریخ عروسی، بـه عنوان روزهای عشق استکهلم 2010 تعیین شده اسـت. ساکنان و بازدیدکنندگان بـه طور یکسان از فعالیت‌هایی در سراسر شهر استقبال کردند.

 پرنسس ویکتوریا – سوئد

ولیعهد فردریک – دانمارک

علیرغم این کـه فردریک ولیعهد دانمارک بـه شاهزاده جذاب مشهور اسـت، او با عشق خود، مری دونالدسون، دریک میخانه ملاقات کرد!

 

در جریان بازی های‌ المپیک تابستانی 2000 در سیدنی استرالیا بود کـه شاهزاده با یک دختر محلی با نوشیدن چند ماء شعیر دوستی کرد. نامه های‌ دست نویس «اووو!» و مکالمات تلفنی از راه دور باعث شد این دو در تماس باشند. داستان عشق آن ها با عروسی افسانه ای در کلیسای جامع کپنهاگ در دانمارک بـه اتمام رسید.

 ولیعهد فردریک

ولیعهد هاکون – نروژ

تصمیم شاهزاده هاکون ولیعهد نروژ برای ازدواج با مت ماریت جسم هویبی مورد استقبال همه ی اقشار مردم نروژ قرار نگرفت. مت ماریت نه تنها یک مرد معمولی بود، بلکه یک مادر مجرد با پسر جوانی بود کـه پدرش یک فروشنده محکوم مواد مخدر بود. باوجود این رسوایی، شاهزاده هاکون انتقاد مخالفان را نادیده گرفت و با او ازدواج کرد و این زوج هنوز باهم هستند.

ولیعهد هاکون

و....

منبع » سایت تالاب

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.