// ۲۸ مهر ۰۱ ، ۰۰:۴۶

تلفیقی از زیبایی و امنیت با شیشه های فریم لس تتراجام

  تلفیقی از زیبایی و امنیت با شیشه های فریم لس تتراجام

 

آیا میدانسیتد یکی از عواملی که افراد در محل کار خود میتوانند روحیه خوبی داشته باشند و برای حاضر شدن در کار خود انگیزه کافی داشته باشند فضایی زیبا و رنگی و مدرن است؟ برای مدرینیته کردن فضای کار خود چه کارهایی انجام داده‌اید؟ آیا میدانستید برای ارامش در زندگی مهمترین چیز داشتن امنیت برای خانواده و فرزردانتان است؟ برای امنیت فضای راه پله و تراس خود چه اقداماتی کرده اید؟ ما در این مقاله میخواهیم چند مورد از سازه هایی که برای برای امنیت و زیبایی و اصطلاحا لاکچری کردن فضای منزل، ویلا و محل کار خود میتوانید بکار ببرید را معرفی کنیم.

علاوه بر زیبایی در فضای داخلی و خارجی ساختمان ها امینت داشتن اهمیت به سزایی دارد. از دیگر عواملی که در ساخت یک فضای کاری با جدیدترین سازه ها کمک میکند استفاده از نرده ها و شیشه با رنگ و سایز دلخواه شما است. ما در ادامه شما را با به روزترین سازه های مدرنیته آشنا میکنیم.

بخش بندی ادارات با پارتیشن شیشه‌ای

 

بخش بندی ادارات با پارتیشن شیشه‌ای

 

پارتیشن به معنی بخش و پارت کردن یک فضای خالی است. برای جداسازی اتاق های اداری بهترین گزینه استفاده از پارتیشن است. امروزه با توجه به هزینه زیاد و نصب زمانبر پارتیشن های چوبی و مواد دیگر، پارتیشن شیشه ای فریم لس به دلیل نداشتن فریم توجه بسیاری از طراحان داخلی را به خود جلب کرده است.

پارتیشن شیشه‌ای بیشتر در اداره جات دولتی و خصوصی کاربرد دارد. این نوع پارتیشن را میتوان با رنگها و طرح های مختلفی در ابعاد متنوع سفارش داد که یک نکته مثبت نسبت به پارتیشن‌های دیگر به حساب می‌آید.

چند مورد از ویژگی‌های پارتیشن شیشه‌ای

در این قسمت میخواهیم با شما عزیزان درباره ویژگی‌های پارتیشن شیشه ای صحبت کنیم.

  • ایجاد فضای خصوصی در عین حال زیبا و مدرن
  • پخش نور کافی بین فضای کار
  • نظارت مدیران سازمان به تمامی پرسنل
  • ایجاد حس احساس مسئولیت بین کارکنان به دلیل نظارت مستقیم مدیریت
  • قابلیت اجرا در هر مکان
  • عایق صدا و حرارت به دلیل استفاده از شیشه سکوریت
  • وزن سبک و نصب راحت
  • اشغال فضای کم
  • مناسب برای اتاق جلسات به دلیل فضای مدرن
  • مقرون به صرفه به دلیل نداشتن فریم

تنها عیب آن عدم داشتن فضای خصوصی است که برای حل این مشکل میتوانید از شیشه مات کن استفاده کنید.

برای امنیت بیشتر از نرده شیشه ای استفاده کنید

همانطور که میدانید استفاده از نرده برای راه پله جهت حفظ امنیت افراد از قدیم بسیار رایح بوده است. اما در نرده های قدیمی فضای خالی بین آن باعث افتادن وسیله و حتی خطرات جانی برای کودکان و حیوانات خانگی به حساب می‌آمد.

همچنین در ساختمان های جدید تراس یا بالکن را طوری طراحی میکنند که یک فضای گرم برای گپ و گفتگوی خانوادگی فراهم کند که درصورت استفاده از نرده های قدیمی با وجود فضای خالی بین نرده ها باز هم خطرات زیادی بوجود می اورد.

استفاده از نرده شیشه‌ای هم برای امنیت بیشتر و هم برای زیباسازی فضا کاربرد بسیاری دارد. استفاده از شیشه های سیکوریت به قطر 5 تا 10 میل با مقاوت بالا از مهمترین ویژگی این نرده‌ها می‌باشد. در ادامه شما را با انواع این نرده آشنا می‌کنیم.

·         دفنی

همانطور که از اسم آن مشخص است این نوع نرده طوری نصب میشه که پایه‌های آن مشخص نیست.

·         اسپیگات

 جنس این نرده از سکوریت و لمینت است. از مهمترین ویژگی آن مقاومت آن در برابر شکستگی است؛ هنگام شکستگی پخش نمیشود و در جای خود منسجم میماند. جنس پایه آن از فولاد و استیل ضد زنگ است که برای فضاهایی که در معرض رطوبت است بسیار مناسب می‌باشد.

·         اکسپوز یا روکار

دلیل تفاوت این نرده با دو مدل قبلی امکان تعویض شیشه آن است. و قطر آن بین 10 تا 12 میل که برای استفاده از راه پله مناسب است.

·         فیکس پوینت

 شیشه آن سکوریت بست پوینت که برای نصب آن احتیاج به دقت زیاد دارد، کوچکترین خطا در نصب باعث ایجاد ناهماهنگی در سطح کار می‌شود.

 

حفظ جان با جان پناه

 

حفظ جان با جان پناه

 

درگذشته برای حفظ جان افراد در جنگ و جلوگیری از حمله های نظامی از فلزاتی به اسم جان پناه استفاده میکردند. این کلمه در اصل کلمه ایتالیایی است که به معنای حفاظت و پوشش است.

جان پناه شیشه‌ای یکی دیگر از سازه‌های مورد استفاده در ساختمان است که به دلیل هماهنگی با سبک‌های مختلف معماری مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

جنس شیشه جان پناه از سکوریت و لمینت است که مقاومت بسیار بالایی دارد و از یراق آلات مختلفی مثل آلومینیوم و استیل ضد زنگ ساخته شده از این جهت از آن برای مکان‌هایی که در معرض رطوبت زیاد است بسیار مناسب می‌باشد

کاربردهای جان پناه

امروزه جان پناه به دلیل کاربردهای بسیارش طرفداران بسیاری پیدا کرده است که در ادامه برخی از آنها را برای شما آورده‌ایم.

  • در لبه تراس، راهرو، راه پله
  • در حصار لبه استخر و آب نما
  • برای صف انتظار مراکز مختلف
  • به عنوان سقف در مراکز تجاری
  • اجرای پارتیشن شیشه ای

بهتر است بدانید ارتفاع مجاز برای اجرای جان پناه 110 سانتی متر و برای سطح‌های شیبدار حداقل 90 سانتی متر می‌باشد که حتما در نصب آن دقت و توجه بسیاری لازم است.

جان پناه نوع های متفاوتی دارد که در اینجا چند نمونه از آن را برای شما مثال میزنیم.

  • اسپیگات یا خود ایستا
  • فریم لس
  • جان پناه توکار
  • فیکس پوینت
  • اکسپوز
  • جان پناه دکمه‌ای

لپ کلام

همه ما انسان ها علاقه داریم که همیشه به روز باشیم و در عین حال امنیت‌مان هم حفظ بشود. پس برای برطرف کردن این نیازها با اقداماتی انجام دهیم که حس بهتری نسبت به محل زندگی و محل کار خود داشته باشیم.

مجموعه تتراجام افتخار این را دارد که بیش از ده سال با تامین سازه های مورد نیاز برای حفظ امنیت و زیبایی فضای کاری شما بیش از هزاران پروژه با کیفیت و موفق را به سرانجام برساند. برای مشاوره و اطلاع از دیگر سازه‌های مورد نیاز خود مانند: هندریل شیشه‌ای، پارتیشن شیشه‌ای، کابین دوش و ... با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ – ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.