// ۲۳ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۰۳

استانبول شهری رویایی با عجایب دیدنی،امروزه سفر به شهرهای مختلف دنیا، دارای جاذبه ها و زیبایی های بسیار زیادی می باشد که افراد بسیاری را به خود جذب کرده است. شهر استانبول به عنوان یکی از شهرهای مهم گردشگری، نظر خیل عظیمی از گردشگران مختلف از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. اخبار عجیب و غریب و جذابیت‌های زیادی در استانبول وجود دارد که این شهر را برای بسیاری از گردشگران بخصوص ایرانیان مورد توجه قرار داده است. لذا تور استانبول به عنوان یکی از تورهای بسیار پر فروش محسوب می شود، عجایب و غرایب مختلفی که در مورد این شهر وجود دارد و اخبار حاصله از این شهر ترکیه، باعث شده تا بسیاری از گردشگران به سمت آن بروند.

لذا ما در این مطلب قصد داریم تا اخبار عجیب و غریب شهر استانبول، جذابیت هایی که باعث فروش بالای این تور شده و اخبار عجیب درمورد قیمت تور استانبول را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه تور استانبول نظر شما را به خود جلب کرده است، با ما تا پایان همراه باشید.

اخبار عجیب و غریب شهر استانبول

همانطور که گفته شد اخبار عجیب و غریبی از شهر استانبول به گوش می رسد. این عجایب و غرایب استانبول باعث شده تا علاوه بر زیبایی ها و جذابیت های بسیار زیادی که دارد، نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب نماید. زمانی که افراد به این شهر سفر می کنند، می بیند که خیابان ‌های این شهر همه از گل و سبزه مملو می باشند.

در استانبول کمترین مرکز خدماتی وجود دارد که کارکنان آن کوچکترین بی احترامی را به ارباب رجوع انجام دهند. گفتنی است چانه زنی در این شهر برای خرید بعضی از کالاها و بسیاری دیگر از کارها تاثیرگذار می‌ باشد. البته این چانه زنی به صورت مسالمت آمیز صورت می گیرد. دسرهای ترکی در شهر استانبول بی‌ نظیر هستند. یکی از عجایبی که در مورد این شهر وجود دارد همین دسرها می باشند. این دسر ها بسیار خوش طعم هستند و بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

به دلیل اینکه استانبول در یکی از کشورهای اروپایی- آسیایی واقع شده است، تصور همگان را به آن سمت برده که دین و مذهب است به خصوص دین اسلام در آن، آنچنان مورد توجه نمی باشد. اما چیزی که وجود دارد این است ه مساجد در این شهر بسیار قدرتمند و حیرت انگیز خواهند بود و خیل عظیمی از مسلمانان را به خود جذب می نمایند.

لازم به ذکر است که گربه ها در این شهر بسیار دوست داشتنی هستند و نظر شما را به خود جلب می‌کنند. تمام این حقایق هر آنچه که ساده باشند در کنار زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این شهر توانسته است نظر بسیاری از افراد را برای تفریح و گردش به سمت خود جلب نماید. توصیه ما این است با استفاده از خدمات بسیار خوبی که آژانس مسافرتی آمادای به افراد ارائه می دهد، این سفر را مورد توجه قرار دهید. معمولاً افراد با استفاده از این آژانس مسافرتی می توانند بهترین تجربه از سفر را داشته باشند.

جذابیت هایی که باعث فروش بالای تور استانبول شده

جذابیت هایی که باعث فروش بالای تور استانبول شده ‌اند، از جاذبه های گردشگری این شهر گرفته تا خدمات فراوانی که در آن موجود می باشند متفاوت هستند. جاذبه های گردشگری مختلف شهر استانبول در جهات مختلفی موجود می باشند. این جاذبه های گردشگری شامل ایاصوفیه، کاخ توپقاپی، مسجد سلطان احمد، تنگه بسفر، برج گالاتا، میدان تقسیم، برج دختر، پل بسفر، پل گالاتا، روملی حصار، مسجد ارتا کوی و بسیاری دیگر از جاذبه ‌های گردشگری متفاوت هستند. افرادی که قصد سفر به تور استانبول را دارند می توانند با استفاده از خدمات بی نظیر آژانس مسافرتی آمادای، تمامی این جاذبه ‌های گردشگری و خدمات مختلفی که در تور استانبول ارائه می شود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت در اختیار داشته باشند.

 

 قیمت در تور استانبول

یکی از عجیب ترین نکات در تور استانبول، قیمت پایین آن می باشد. لذا خدماتی که در تور استانبول به افراد ارائه می شود، در مقایسه با قیمتی که به افراد ارائه می شود بسیار به صرفه می باشد. تنوع در خدمات ارائه شده باعث می گردد که قیمت این تور متفاوت باشد. اما هر آنقدر که قیمت این تور را با سایر تورهای دیگر مورد بررسی قرار دهید، می‌ فهمید که قیمت این تور بسیار مناسب است و افراد می ‌توانند با توجه به نیاز خود، سفر به این شهر را مورد توجه قرار دهند. گفتنی است قیمت این تور گردشگری برای ایرانیان بسیار پایین می باشد.

لازم به ذکر است آژانس های مسافرتی که این تور را به افراد ارائه می ‌دهند، با توجه به سطح خدمات ارائه شده، هزینه های متفاوتی را برای افراد به همراه داشته اند. گفتنی است هر آنچه که کیفیت خدمات دریافتی شما بالا برود در مقایسه با سایر خدمات و جذابیت های تور استانبول، کم می باشد. با توجه به اخبار حاصله از جاذبه ‌های گردشگری و هزینه های پایین تور استانبول، توصیه می ‌شود که حتما برای عید نوروز و ایام تعطیل سال این تور را برای خود رزرو کرده و نسبت به سفر اقدام نمایید.

 

در آخر نیز می‌توانید جهت تهیه تور استانبول و دیگر تورهای ترکیه به سایت amadaytravel.com سر بزنید و یا با شماره 02122226881 تماس حاصل فرمایید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.