// ۱۷ آبان ۹۶ ، ۱۷:۱۵

یک سگ در عراق باعث شگفتی بسیار از مردم از جمله دانشمندان شده است! چرا که این سگ مدتی پیش توسط یک گربه مورد تجاوز قرار گرفت و حالا این سگ سه گربه زاییده است!

به دنیا آمدن گربه توسط سگ

اتفاقی بسیار نادر که باعث شده برخی از دانشمندان خارجی برای معاینه و آزمایشات راهی عراق شوند و این پدیده را مورد بررسی قرار دهند چرا که اسپرم گربه به تخمک سگ بی تاثیر بوده و نمیتواند تولید مثل صورت گیرد.

تجاوز گربه به سگ

این اتفاق در استان دیوانیه عراق رخ داده است و با تجاوز یک گربه نر به سگ ماده باعث شده که این سگ سه گربه و ۴ سگ را به دنیا بیاورد.

به دنیا آمدن گربه توسط سگبه دنیا آمدن گربه توسط سگ,زایمان گربه,توله گربه

در پدیده ای نادر در جهان، یک سگ ماده صاحب خود را که از اهالی استان دیوانیه واقع در مرکز عراق است،شگفت زده کرد.اینسگ ۴ توله سگ و ۳ گربه زایید.

سگی که سه گربه زایید

یکی از دامپزشکان دانشگاه قادسیه عراق ببه نام “علی حبیب” درباره این خبر با خبرگزاری کردستان مصاحبه کرده و گفته که این اتفاق باعث به چالش کشیده شدن بحث علمی شده است و شاید بتوان گفت که در تاریخ جهان چنین اتفاقی رخ نداده است

به دنیا آمدن گربه توسط سگ و تجاوز گربه به سگ

وی تاکید کرد، دانشگاه قادسیه آزمایش های دی ان ای را انجام خواهد داد، تا درباره حقیقت این ماجرا اطمینان حاصل کند.
“محمد حسین” یک دامپزشک عراقی نیز گفت: پژوهشگران درباره این پدیده نادر تحقیق خواهند کرد، به ویژه اینکه صدای بچه گربه ها نیز طبیعی است و شباهتی به صدای سگ ندارد.
صاحب این سگ گفته است که سگ او زمان طولانی در منزل وی به سر می برد و من به پژوهشگران گفته ام که این سگ گربه به دنیا آورده است.
وی گفت پژوهشگران این سگ را از من گرفته تا پس از انجام آزمایش ها تا دو روز دیگر آن را به من بازگردانند.

به دنیا آمدن گربه توسط سگ و تجاوز گربه به سگ

به دنیا آمدن گربه توسط سگ و تجاوز گربه به سگ,عکس های جالب از توله گربه های ملوس,ماجرای تجاوز گربه به سگ,ماجرای سگی که ۳ گربه زایید و تصاوی زایمان سگ

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۲

  1. محمد عـــــــرفان | ۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۰:۴۴ | لینک
    مطلب خوبی بود
    • | ۱۷ آبان ۹۶، ۲۲:۳۲
      مهندس این  یک فاجعه هست ..کجاش خوبه...هیچ چیز سر جای خودش نیست
  2. محمد عـــــــرفان | ۱۷ آبان ۹۶ ، ۲۳:۲۲ | لینک
    از این لحاظ خوب بود که فهمیدم هیچ چیز سر جای خودش نیست!!!
    • | ۱۷ آبان ۹۶، ۲۳:۲۲
      سپاس