// ۱۲ تیر ۹۷ ، ۲۰:۳۲

یکی از میوه‌های خیلی عالی برای تهیه اسموتی و نوشیدنی طبیعی کیوی است. خواص کیوی بسیار فراوان است و علاوه بر ویتامین ث فراوان و مواد آنتی‌ اکسیدان و دیگر مواد عالی، خواص پوست کیوی هم پرشمار است. امروز با طرز تهیه اسموتی کیوی در خدمت شما هستیم با مجله اینترنتی چفچفک همراه بمانید… .

طرز تهیه اسموتی کیوی


تهیه این اسموتی تنها ۵ دقیقه زمان نیاز دارد و روش کار ساده و راحت است. این نوشیدنی برای افرادی که وِگان هستند یا عزیزانی که رژیم گیاهخواری دارند هم قابل‌ استفاده است و یک اسموتی بدون گلوتن به حساب می‌آید. با دستور تهیه اسموتی کیوی می‌توانید در یک چشم‌ به‌ هم‌ زدن برای ۲ تا ۳ نفر نوشیدنی سالم و خوشمزه درست کنید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی کیوی (برای ۲ تا ۳ نفر)


کیوی: سه عدد
انبه: یک عدد
آب آناناس: نیم لیتر
موز: یک عدد

حقایق تغذیه‌ای اسموتی کیوی


انرژی: ۱۶۳ کیلو کالری
چربی: ۱ گرم
کربوهیدرات: ۳۶ گرم
شکر: ۳۵ گرم
فیبر: ۳ گرم
پروتئین: ۲ گرم
نمک: ۰٫۰۴ گرم

طرز تهیه اسموتی کیوی گام به گام


درست‌کردن این اسموتی کار ساده‌ای است. کافی‌ ست پوست انبه و کیوی‌ ها را بگیرید و پس از جدا‌کردن هستۀ انبه گوشت میوه‌ ها را خرد کنید. راستی یک موز هم داشتیم که آن را هم باید پوست گرفته و حلقه‌حلقه خرد کرد.

حالا میوه‌ها را در مخلوط کن ریخته و مقداری از آب آناناس را به آن‌ها اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. میزان غلظت اسموتی را بررسی کنید و در‌صورتی‌ که هنوز خیلی سفت و غلیظ است کمی بیشتر از نیم لیتر آب میوه‌ای که داشتیم را اضافه کرده و مخلوط کنید.

کار تمام است! این نوشیدنی را در لیوان‌ های بلند بریزید و با تکه‌ای از میوه یا چند برگ نعناء تزئین کنید. اگر خوش‌سلیقه هستید، می‌توانید یک برش کیوی را به دیوارۀ لیوان بچسبانید و بعد، اسموتی کیوی را در لیوان بریزید. نوش جانتان… .

خانه — مجله آنلاین روزچین : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.