// ۰۴ آذر ۹۸ ، ۰۹:۰۹

به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : نمایشگاه خودرو لس آنجلس یکی از مهم‌ترین اتفاقات دنیای خودرو است که هر ساله در شهر لس‌آنجلس برگزار می شود. این نمایشگاه امسال میزبان خودروسازان بزرگی همچون بنز، بی ام و، آئودی، کیا، هیوندای، لکسوس و... بوده است.

در این نوشتار ما به دنبال آنیم که 10 خودروی محبوب نمایشگاه خودرو لس آنجلس به انتخاب مجله خودرویی motor1 را به شما معرفی کنیم. در این لیست ده گانه انواع خودروها از سدان کامپکت تا کراس اوور هیبریدی به چشم می خورد. در ادامه با ما همراه باشید.

Karma SC2 Concept

 

نخستین خودرویی که قصد داریم به معرفی آن بپردازیم کانسپت SC2 کارماست. این کانسپت که هرگز به مرحله تولید نخواهد رسید حدود 1100 اسب بخار قدرت داشته و صفر تا صد کیلومتر را در کمتر از 1.9 ثانیه می پیماید. طراحی این کانسپت زیبا بوده و جنس متریال بکار رفته در آن قابل توجه است.

همچنینین بخوانید:

نسل بعدی نیسان لیف با محدوده حرکتی بیشتر / تصاویر

رونمایی از مریخ نورد ناسا، مجهز به سیستم‌های پیشرفته

2020 Kia Seltos

 

خودرو بعدی این لیست دهگانه محصولی از کیاست. کیا سلتوس در کلاس کراس اوور‌ های سایز کوچک قرار داشته و در سال آینده میلادی در 16 مدل مختلف راهی جاده ها می شود. ساده ترین مدل این خودرو در حدود 138 اسب بخار قدرت داشته و گشتاوری 243 نیوتن متری تولید می کند. گفته می شود قیمت این خودرو بسته به پیشرانه و تجهیزات انتخابی کمتر از 22 هزار دلار و به همین دلیل نیز اکثر خانواده هایی که فعالیت اقتصادی داشته باشند (به طور قطع به غیر از ایرانیان) توانایی خرید این محصول را خواهند داشت.

 

Hyundai RM19 Concept

 

کانسپت RM19 هیوندای یک سورپرایز جذاب در نمایش خودرو لس آنجلس است. این خودرو به یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت خروجی 390 اسب بخار مجهز بوده که می تواند به نهایت سرعت 300 کیلومتر بر ساعت برسد. هیوندای قول داده است که این کانسپت به مرحله تولید برسد و به همین جهت امید می رود که به زودی شاهد نمونه واقعی آن در خیابان ها باشیم.

 

2020 Lexus LC500 Convertible

 

درست همان لحظه که تصور می کنید لکسوس نمی تواند محصولات جذاب تری را راهی بازار کند این برند یک کوپه کروکی را به شما معرفی خواهد کرد. این کوپه سقف تاشو به یک موتور 5 لیتری 8 سیلندر مجهز بوده که می تواند 471 اسب بخار قدرت تولید کند و در سال 2020 علاقه مندان آن می تواند نسبت به خرید و دریافت این خودرو اقدام کنند.

2020 Dodge Challenger 50th Anniversary Edition

 

دوج چلنجر هرگز نمی میرد و با وجود گذشت نیم قرن هنوز نسخه های مختلفی از آن عرضه می شود. در نمایشگاه لس آنجلس امسال کمپانی دوج یک نسخه ویژه از این خودرو را به مناسبت 50 سالگی معرفی کرده است. این نسخه ویژه در تعداد محدود تولید خواهد شد. به محض انتشار اطلاعات بیشتر از این خودرو آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

2020 Nissan Sentra

 

اطلاعات چندانی از این سدان جذاب در دسترس نیست. نیسان قول داده است که این خودرو به موتوری قوی با قدرت و گشتاور تولیدی بالا مجهز شود. در نمایشگاه امسال نیسان تنها در خصوص سیستم های ایمنی و مشخصات کلی این خودرو صحبت کرده است و تا انتهای سال میلادی جاری اطلاعات بیشتری در خصوص آن منتشر نخواهد شد.

2020 Toyota RAV4 Prime

 

نمایشگاه خودرو

یکی دیگر از خودروهای جذاب نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2019 خودرو RAV4 Prime 2020 تویوتاست که می تواند در کمتر از 5.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این کراس اوور پلاگین هیبرید 302 اسب بخاری توانایی پیمایش تقریبا 60 کیلومتر را به کمک قوای محرکه برقی خود دارد.

 

2020 Mini John Cooper Works GP

 

موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر مینی کوپر جدید بی ام و می تواند در کمتر از 5.1 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو به یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز بوده و قدرت خروجی آن 302 اسب بخار است. تنها 3 هزار دستگاه از این هاچبک جذاب مینی راهی جاده می شود.

Volkswagen ID Space Vizzion Concept

 

این کانسپت جدید به نوعی بانمک ترین کانپست خانواده ID فولکس واگن است. Space vizzion به یک پکیج باتری 82 کیلووات ساعتی مجهز بوده و در آزمون‌های استاندارد EPA رقم 482 کیلومتر را با یک بار شارژ به ثبت رسانده است. گفته می شود نسخه تولیدی این کانسپت در سال 2022 در آمریکا عرضه خواهد شد.

2021 Ford Mustang Mach-E

 

مهم ترین و جذاب ترین خودرو معرفی شده در نمایشگاه خودرو لس آنجلس امسال موستانگ Mach-E است. این کراس اوور جذاب که از نام تاریخی موستانگ بهره برده از سال میلادی آینده راهی جاده ها خواهد شد. پیش از این در پستی جدا به معرفی موستانگ Mach-E پرداختیم از شما دعوت می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر از این نوشتار دیدن فرمایید.

 

منبع: دیجیاتو

 

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.