// ۰۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۳۴

نیسان لیف :مدیر ارشد جهانی خودروهای الکتریکی نیسان آقای Kazuo Yajima اظهار داشت که مجموعه باتری جدید ۶۰ کیلووات ساعتی بر روی نسل بعدی نیسان لیف نصب خواهد شد و به این خودرو اجازه خواهد داد تا با یک‌بار شارژ مسافتی بین ۳۳۰ تا ۳۵۵ کیلومتر را بپیماید. نیسان مجموعه باتری‌های بزرگ‌تر خود را در سمپوزیوم خودروهای الکتریکی که در مونترال کانادا برگزار می‌شود به نمایش می‌گذارد.

با اینکه این مدیر نیسان استفاده از مجموعه باتری‌های بزرگ‌تر را تایید کرد اما دقیقاً مشخص نکرد که نسل بعدی لیف چه زمانی رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود که این خودرو به عنوان مدل ۲۰۱۷ عرضه شود، به این معنی که لیف جدید شاید پیش از انتهای سال ۲۰۱۷ به عموم معرفی گردد.

استایل ظاهری خودرو بهبود خواهد یافت و گمان می‌رود که از نمایی نزدیک‌تر به هاچبک های مرسوم بهره بگیرد و خطوط و زوایای بکار رفته در کانسپت Friend ME و IDS (در تصویر نشان داده شده) نیز در این خودرو دیده شوند.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,نیسان لیف

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,نیسان لیف

 محدوده‌ی حرکتی بالای ۳۰۰ کیلومتر به لیف کمک می‌کند تا با دو خودروی شورلت بولت و تسلا مدل ۳ که هر دو محدوده‌ی حرکتی حدود ۳۰۰ کیلومتری دارند رقابت نماید.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,نیسان لیف

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,نیسان لیف

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,نیسان لیف

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.