// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۵:۳۹

ایده های روشن کردن خانه های تاریک

نور یکی از عوامل اصلی جذابیت و چشمگیر تر شدن هر دکوراسیونی می باشد. قطعا شما هم تمایل به زندگی در یک خانه تاریک و کم نور را ندارید، نور باعث ایجاد سرزندگی و نشاط در محیط زندگی شما می شود، بنابراین اگر شما هم تمایل دارید در یک فضای سرزنده و روشن زندگی کنید با این مطلب با ما همراه باشید تا با هم با ترفندهای روشن تر کردن خانه های تاریک بیشتر آشنا شویم، با ما همراه شوید.

 

روشن کردن خانه های تاریک: انتخاب رنگ های روشن  

اولین راه حل برای روشن تر کردن خانه های تاریک انتخاب رنگ سفید و روشن برای دیوارها در فضاهای داخلی می باشد. انتخاب رنگ سفید می تواند به بزرگ تر نشان دادن فضا و همچنین روشن تر شدن فضا کمک شایانی کند. اگر دوست دارید رنگ های روشن دیگری را برای فضای دکوراسیون خود انتخاب کنید می توانید به مطلب انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل را بشناسید! سری بزنید و با انواع رنگ سفید در دکوراسیون منزل بیشتر آشنا شوید.

 

ایده هایی برای خانه های تاریک,طرز روشن کردن خانه های تاریک

انتخاب رنگ های روشن خانه را روشن می کند

 

روشن کردن خانه های تاریک: انتخاب مبلمان ساده و روشن

انتخاب مبلمان سفید و بدون طرح راه حل دیگری برای روشن تر کردن خانه های تاریک می باشد. همچنین توجه داشته باشید هر قدر فضای شما خلوت تر باشد روشن تر و دلباز تر به نظر خواهد رسید. بنابراین اگر خانه ی کوچک و کم نوری دارید از انتخاب طرح ها و نقوش شلوغ برای لوازم و وسایل خود پرهیز کنید.

 

روشن کردن خانه های تاریک,نحوه روشن کردن خانه های تاریک

انتخاب مبلمان سفید و بدون طرح راه حل دیگری برای روشن تر کردن خانه های تاریک می باشد

 

روشن کردن خانه های تاریک: انتخاب پرده های حریر و نازک

روش دیگری که می توانید با کمک آن خانه ی تاریک خود را روشن تر کنید انتخاب پرده های حریر و نازک برای پنجره ها می باشد. این پرده ها نور را به خوبی در فضای خانه ی شما پخش می کند، و فضای لطیف تری را در دکوراسیون داخلی شما به وجود می آورد.

 

راه حل هایی برای روشن کردن خانه های تاریک, دکوراسیون و چیدمان خانه

انتخاب پرده های حریر و نازک باعث عبور نور می شود و خانه روشن تر می شود

 

روشن کردن خانه های تاریک: استفاده از آینه

با کمک آینه ها می توانید روشنایی دکوراسیون خود را دو برابر کنید، بهتر است آینه را در مقابل یک منبع نور مثل لوستر نصب کنید تا علاوه بر بزرگ نمایی فضا با کمک آن به سادگی بتوانید خانه ی تاریک خود را روشن تر کنید.

 

راهنمای چیدمان خانه های تاریک,ترفندهای دکوراسیون خانه های تاریک

بهتر است آینه را در مقابل یک منبع نور مثل لوستر نصب کنید

 

روشن کردن خانه های تاریک: استفاده از نورپردازی به رنگ روشن

همان طور که در بندهای قبل گفته شد انتخاب مبلمان و رنگ های روشن، به روشن تر کردن خانه های تاریک کمک بسیاری می کند. اما در میان انتخاب نور سفید برای نور پردازی و روشنایی می تواند در روشن تر شدن فضای داخلی شما تاثیر بیشتری داشته باشد.

 

طرز روشن کردن خانه های تاریک,نکاتی برای روشن کردن خانه های تاریک

انتخاب نورهای سفید به روشن شدن خانه کمک بسیار می کند

 

روشن کردن خانه های تاریک: استفاده از کاشی و سرامیک

برای روشنایی فضاهایی مانند آشپزخانه می توانید از کاشی و سرامیک های براق استفاده کنید، کاشی و سرامیک به خوبی نور را منعکس می کنند و فضای داخلی ما را روشن تر می کند بنابراین بهتر است برای خانه ی تاریک خود کاشی و سرامیک را جایگزین پارکت های تیره کنید.

 

نحوه روشن کردن خانه های تاریک,ایده هایی برای خانه های تاریک

برای روشنایی فضاهایی مانند آشپزخانه می توانید از کاشی و سرامیک های براق استفاده کنید

 

روشن کردن خانه های تاریک: استفاده از کابینت های گلاس

کابینت های های گلاس به دلیل خاصیت انعکاس نور به خوبی می تواند به روشن تر شدن خانه تاریک شما کمک شایانی کند، اگر می خواهید در باره ی این کابینت های جذاب بیشتر بدانید بهتر است به مطلب چرا کابینت های گلاس؟! رجوع کنید و اطلاعات بیشتری در این باره کسب نمایید.

 

ترفندهای دکوراسیون, راه حل هایی برای روشن کردن خانه های تاریک

کابینت های های گلاس به دلیل خاصیت انعکاس نور می تواند به روشن تر شدن خانه کمک کنید

 

روشن کردن خانه های تاریک: استفاده از نورگیرهای سقفی

نورگیرها و روشنایی های سقفی یکی از راه حل هایی است که می تواند به طور اساسی روشنایی فضای شما را دو برابر کند، پس اگر اقدام به بازسازی و یا ساخت خانه های خود کردید بهتر است استفاده از نورگیر سقفی برای روشن کردن خانه های تاریک خود را فراموش نکنید.

 

دکوراسیون و چیدمان خانه,راهنمای چیدمان خانه های تاریک

نورگیرها و روشنایی های سقفی یکی از راه حل هایی برای روشن کردن خانه می باشد

 

منبع : chidaneh.com

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.