// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۱۸

ضروریات میز آرایش ما

اگر شما انواع محصولات مراقبت پوستی مثل پاک کننده، تونر و مرطوب کننده را در اختیار دارید دیگر احتیاجی به افزودن محصول دیگری به مجموعه محصولات مراقبت پوستی ندارید.

شاید با خودتان فکر کنید که میست‌های صورت برای پوست‌های خشک است اما در حقیقت این محصولات می‌توانند برای پوست‌های چرب و مستعد آسیب هم مناسب باشند. اما این محصولات چطور عمل می‌کنند؟

درحقیقت پوست ما همیشه به آب‌رسان‌ها احتیاج دارد. آنهایی که شانس نشستن طی ساعت‌های طولانی  درمقابل کولر دفتر را دارند، باید متوجه شده باشند که کولر باعث خشک شدن پوستشان می‌شود. میست‌های صورت توانایی دارند تا بدون احتیاج به پاک کردن آرایش،‌‌ آب‌رسانی به پوست‌تان را انجام دهند. محصولات فوق العاده‌ای هستند که باید یکی از آنها را در میز آرایشی خود داشته باشید.شما می‌توانید هر زمان که خواستید نیاز جدی پوست خود را به آب برطرف کنید، یکی از میست‌های صورت را بر روی پوست خود اسپری کنید.

 

همچنین این محصولات قادر به حفظ آرایش شما و آرام کردن پوست برانگیخته‌تان بوده ومی‌توانند پوست خسته شما را روح ببخشند.

این محصولات حاوی آنتی اکسیدان و حتی بعضی از آنها، دارای لایه‌ی دفاعی در مقابل پرتوهای UV می‌باشند. اگر همچنان در این فکر هستید که بدون این محصول هم، کار شما راه خواهد افتاد، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک بار از یکی  از این محصولات در یک روز تابستانی استفاده نمایید. به شما قول می‌دهم که به شدت به آن علاقه مند خواهید شد.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.