// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۷

روش‌هایی برای جذاب‌تر شدن خانم‌ها

خانم‌ها همیشه برای جذاب‌تر شدن تلاش می‌کنند و زیباتر به نظر رسیدن، برایشان بسیار مهم است. به همین دلیل به ارایه راهکارهایی برای رسیدن به این هدف برای شما می‌پردازیم.

پوشیدن لباسی با رنگ متناسب با پوست و رنگ موی شما باعث می‌شود سالم و سرحال و زیبا با حداقل چین و چروک به نظر بیایید.

البته این را فراموش نکنید که باید در انتخاب اندازه لباس دقت کنید زیرا پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ باعث می‌شود شما چاق‌تر نشان داده شوید.

در خصوص آرایش صورت هم باید بدانید که متاسفانه اشتباه بزرگ این است که از لوازم آرایش به صورت افراطی استفاده می‌شود و آرایش زیاد باعث می‌شود که خطوط صورت بیشتر نمایان شود و چهره شما خسته نشان داده شود.

آرایش رنگ روشن و سبک برای روز و کمی تیره‌تر برای شب ایده‌آل است. 

در مورد لاک زدن هم باید بدانید که لاک ناخن نامرتب فقط توجه بقیه را نسبت به شما جلب می‌کند. پس یا لاک نداشته باشید یا لاک‌هایتان مرتب باشد.


راجع به رنگ و مدل مویتان هم فراموش نکنید که اولین چیزی که توجه همه را در وهله اول ملاقات جلب می‌کند مدل موی شماست که جایگاه شما (از لحاظ تحصیلات، شخصیت و….) را نشان می‌دهد. پس سعی کنید مراقب مدل، رنگ و…موهایتان باشید.

اگر موهایتان را رنگ می‌کنید بدانید که با ریشه‌های در آمده سفید بسیار وجه نامناسبی خواهید داشت پس سعی کنید همیشه موهایتان یک رنگ باشد.

در خصوص جوراب و کفشتان هم همیشه مراقب باشید کفش‌هایتان مرتب و واکس زده باشد و جورابتان هم با دامن، شلوار یا لباستان هم رنگ انتخاب شود.

اگر شاغل هستید در محیط کار هیچ زمان نباید لباسی پوشید که بسیار جلب توجه کند. همچنین دامن یا مانتو بسیار کوتاه 5 سانت بالای زانو، تاپ، شلوارهای خیلی تنگ، گردنبند و گوشواره‌های خیلی شلوغ(جینگول..مینگول) جواهر و طلای زیاد، شلوار و دامن و مانتوی چرم یا هرچیز دیگری که براق باشد را هم برای محیط کارتان انتخاب نکنید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.