// ۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۵

مجله اینترنتی چفچفک : سینما، همان جایی است که می‌تواند در عین جذابیت، شگفت ‌آفرین هم باشد. به عنوان مثال گاهی گریم بازیگران آنچنان سنگین و قوی است که شما به هیچ عنوان نمی‌توانید چهره واقعی و همیشگی آنها را تشخیص دهید. با دیدن عکس های زیر و مقایسه قبل و بعد گریم بازیگران هالیوودی در فیلم های مشهور دنیا، شما نیز به قدرت گریمورها اعتراف خواهید کرد.

رالف فاینز در Harry Potter

رالف فاینز، زاده 1962، بازیگر انگلیسی ست که در مجموعه فیلم ‌های «هری پاتر» در نقش لرد ولدمورت بازی کرده ‌است. او در این نقش ابروهایش را پوشانده، چشمانش را سیاه کرده و بینی اش را به دهان اش چسبانده است. در واقع او با ماسکی که به صورت اش زده، حالتی شیطانی به خود گرفته است. حتی ناخن های او نیز مصنوعی و ترسناک می باشند.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

جنیفر لارنس در X-Men

جنیفر لارنس، متولد 1990، بازیگر آمریکایی ست که بخاطر نقش اش در فیلم «مردان ایکس» محصول سال ۲۰۱۱، درخشید. او برای بازی در این نقش مجبور بود که هر روز ساعت های زیادی را صرف گریم صورت و اندام خود کند و برای کندن گریم هایش درد بسیاری بکشد. او لاتکس را به پوست خود می چسباند و لنزهای زرد رنگ به چشمهایش می زد تا در نقشی که به عهده گرفته، به زیبایی هر چه تمام تر هنرنمایی کند.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

ربکا رومین در X-Men

ربکا رومین نیز یکی دیگر از بازیگران فیلم «مردان ایکس» محصول سال ۲۰۱۱ است. او در مورد گریم اش می گوید: «من هر بار 9 ساعت را صرف گریم صورت و اندامم می کردم. آنها صدها پروتزهای سیلیکون کوچک را به بدن من می چسباندند که بسیار دردناک بود.»

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

گلن کلوز در Hook

گلن کلوز متولد ۱۹۴۷، بازیگر آمریکایی ست. او در فیلم «هوک»، محصول سال 1991 که فیلم ماجراجویی- فانتزی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و بر اساس داستان پیتر پن (اثر جیمز بری) است، هنرنمایی کرده است. او در این فیلم تبدیل به یک مرد می شود. تغییرات و گریم متفاوت او از زن به مرد در این فیلم دیدنی ست!

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

تام کروز در Tropic Thunder

«تندر استوایی» فیلمی در سبک هجو به کارگردانی بن استیلر است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد. تام کروز در این فیلم گریمی کاملا متفاوت دارد به طوری که غیر قابل تشخیص است. در این فیلم دیگر خبری از آن جنتلمن نیست، بلکه مردی را می بینیم چاق، عینکی و کچل که به هیچ وجه قابل مقایسه با شخصیت واقعی تام کروز نمی باشد.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

رابرت دنیرو در Raging Bull

فیلم «Raging Bull» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی فیلم درام ورزشی بر اساس زندگی جیک لاموتا مشت ‌زن معروف آمریکایی است. این فیلم محصول سال ۱۹۸۰ کمپانی آمریکایی یونایتد آرتیستس است. دنیرو برای بازی بهتر در نقش لاموتا چند جلسه با او تمرین مشت ‌زنی کرد و برای بهتر نشان دادن وضعیت بدنی لاموتا پس از دوران افول و قرار گرفتن در نقش اش، وزن خود را حدود ۳۰ کیلوگرم زیاد کرد. البته او گریم های دیگری مانند پروتز بینی نیز انجام داد، به طوری چهره اش غیر قابل تشخیص بود.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

هیث لجر در The Dark Knight

هیث لجر بازیگر استرالیایی برنده اسکار است که پس از بازی در نقش ‌های تلویزیونی در دهه ۹۰، در هالیوود شروع به کار کرد و فیلم‌ های او، هم از لحاظ تجاری و هم از دید منتقدان، با موفقیت روبه‌ رو شد. او در فیلم « شوالیه تاریکی» فیلمی ابر قهرمانی محصول سال ۲۰۰۸ به کارگردانی کریستوفر نولان، در نقش جوکر ظاهر شده‌ است. او برای بازی در این نقش یک ماه به تنهایی زندگی کرد و سعی کرد که در این دوران در نقش اش غرق شود. این بازیگر بی نظیر تنها چند ماه پس از ایفای نقش اش در این فیلم، به علت مصرف بیش از حد قرص های مسکن و ضد استرس در سن ۲۸ سالگی درگذشت.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

جانی دپ در Edward Scissorhands

جانی دپ برای بازی در فیلم «ادوارد دست قیچی»، محصول سال 1990، با گریم متفاوتی که به چهره داشت، تماشاگران را سورپرایز کرد. او با ماسکی سفید به روی صورت، چشمانی سیاه و قیچی ‌هایی که به‌ جای دست ‌ها و انگشت‌ هایش جای داشت، یکی از متفاوت ترین نقش های عمرش را بازی کرد.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

رابین ویلیامز در Mrs. Doubtfire

«خانم داوت‌فایر» فیلمی محصول سال ۱۹۹۳ به کارگردانی کریس کلمبوس است. رابین ویلیامز در این فیلم در نقش یک زن ایفای نقش می کند. او ساعت های زیادی را روی صندلی اتاق گریم می نشست تا توسط گریمورها میک آپ شود. آنقدر گریم او در این فیلم متفاوت بود که در سال ۱۹۹۳ برنده «اسکار بهترین چهره‌ پردازی» شد.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

گری اولدمن در Bram Stoker's Dracula

گری اولدمن هنرپیشه انگلیسی مشهور سینما، تئاتر و تلویزیون است. در دهه ۹۰ میلادی استعدادهای او بیش از پیش کشف شد و وی توانست در نقش اصلی فیلم «دراکولای برام استوکر» ظاهر شود. او برای بازی در این نقش گریم های سنگینی می کرد و پوستیژ های متفاوتی می گذاشت به طوری که تشخیص چهره واقعی اش برای تماشاچیان سخت بود.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

هلی بری در Cloud Atlas

«کلاود اطلس» محصول ۲۰۱۲ از آلمان فیلمی حماسی علمی– تخیلی و به کارگردانی اندی و لانا واچوفسکی‌ و تام تیکور می باشد. این فیلم ویژگی ‌ها و شباهت انسان ‌های مختلف را در شش عصر متفاوت به تصویر می ‌کشد. هلی بری در این فیلم نقش 6 شخصیت متفاوت را در دوره های مختلف زمانی بازی کرد. اگر چه بازیگران دیگری چون تام هنکس یا هوگو ویوینگ نیز در این فیلم تغییر قیافه می دهند اما گریم متفاوت هلی بری در میان آنها، چیز دیگری ست.

متفاوت‌ترین گریم‎های بازیگران هالیوودی

مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی bartarinha : بخش سرگرمی از  سایت سرگرمی چفچفک 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.