// ۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۶

 وقتى پاى تو در میان باشد

دنبال هیچ آرزوى تازه اى نیستم

تو تنها اتفاق زندگى منى که براى دوست داشتنت

محتاجم که عاشقانه لحظه به لحظه عاشق ترت باشم 

___________________________________________ 

بی مهابا بغلم کن

وسط مردم شهر

بخدا عشق

به رسوا شدنش می ارزد 

_________________________________________ 

و عشق …

تنها عشق مرا به وسعت اندوه زندگی‌ ها برد

مرا رساند به امکان یک پرنده شدن …

 

سهراب سپهرى 

__________________________________________ 

مسئولِ نهایی آرامش جهان

آغوش عجیب حضرتی به نام زن است ! 

___________________________________________ 

جانِ دلم!

امروز بیا

بنشین لحظه ای رو در روی من

چایِ عطـــردار میخواهم !

چای از من ، عطرش با تو … 

___________________________________________ 

تمام خنده هایم را نذر کرده ام

تا تو همان باشی که صبح یکی از روزهای خدا

عطر دستهایت

دلتنگی ام را به باد می سپارد

 

عکس نوشته و “متن های عاشقانه” برای همسر

 

بزرگترین راز من دوست داشتن توست

که به هیچ احد الناسی نخواهم گفت

جز خودت …

 

___________________________________________

 

از ترس دلتنگی

عکسهایت را جمع میکنم

در کوله ام مینشانمشان

و از خانه میزنم بیرون

و ساعتها

جلوی در خانه میمانم

من

نمیتوانم راه بروم

وقتی دنیا روی دوش من است !

 

___________________________________________

 

و من

همه ى جهان را

در پیراهن گرم تو

خلاصه مى کنم … !

 

___________________________________________

 

آفتاب

به مزارع قهوه ی چشم های تو

که می رسد

صبح می شود

چشم وا کن

که دلم لک زده است

برای فنجان فنجان نوشیدنِ عشق …

 

___________________________________________

 

وقتى تو کنارم هستس

آسمان هم به زمین بیاید

فقط

به هواى تو نفس مى کشم

تو هوایم باش

که من

از نفس کشیدن تو سیراب نمى شوم

 

عکس نوشته و “متن های عاشقانه” برای همسر

 

و آن کسی را که دوست داری؛

نصف دیگرِ تو نیست

او تویی ، اما جایی دیگر …!

 

___________________________________________

 

بالاخره یک روز

از “خواستنت” دست خواهم کشید

درست همان روزی

که باید

“داشتنت” را آغاز کنم !

 

___________________________________________

 

تو مرجانی

تو در جانی

تو مروارید غلتانی

اگر قلبم صدف باشد

میان آن

تو پنهانی

 

مولانا

 

___________________________________________

 

دلم تنگ می‌ شود گاهی

برای یک «دوستت دارم» ساده

دو فنجان قهوه ی داغ

سه روز تعطیلی در زمستان 

چهار خنده‌ ی بلند

و پنج انگشت دوست داشتنی !

 

___________________________________________

 

به تُ که نگاه میکنم

به شاعر بودن خدا پی میبرم …!

تُ زیباترین شعری هستی

که تا حالا سروده شده ..!

 

___________________________________________

 

خودتان را راحت کنید

شبیه به دیوانه ها

در خانه اش را بکوبید

در را که باز کرد بپرید بغلش ماچش کنید

تا بخواهد به خودش بیاید

عاشقش کرده اید

خیالت راحت، دوست داشتن جرم نیست

 

عکس نوشته و “متن های عاشقانه” برای همسر

 

بازنده شدن حس بدی نیست

اگر من …

با میل خودم

دل به شما باخته باشم

 

___________________________________________

 

تُ

همان ” عشقی”

که هر دم و باز دمَم

از ” عطر تُ “جان میگیرد

و درهر نفس از تُ

دیوانه تر می شوم و

هر لحظه از تُ عاشق تر …

 

___________________________________________

 

صبح که میشود

قلبم را از نو برای کنار تو تپیدن کوک میکنم

و این یعنی خودِ خودِ زندگی …

 

___________________________________________

 

فشار آرام دستانت را دوسـت دارم

وقتی که مردانگیت را

به رخ ..

انگشتانم می کشی 

 

___________________________________________

 

خیلی دور

یا خیلی نزدیک

چه فرقی می کند

دوست داشتن تو که جغرافیا نمی فهمد …

 

عکس نوشته و “متن های عاشقانه” برای همسر

 

بگذار آرامشم را به دست بیاورم

برای من انگار آرامش را

هم قد و اندازه‌ دستان تو ساخته‌ اند

همان قدر گرم

همان قدر لطیف …

 

___________________________________________

 

صبح و شب ندارد جانم

هر وقت به تو فکر میکنم

فکرم پر میشود

از تو و خاطرات با تو

فرقی هم نمیکند ساعت روزگار چند است

همینکه پای تو وسط باشد

همه چیز روشن است …

 

___________________________________________

 

از میانِ تمام کتاب ها

لب های تو خواندنی ترند …!

وقتی که می گویی :

دوستت دارم …

 

الهه سادات موسوی

 

___________________________________________

 

تو که باشی

غَم مرا …

به اسمِ که هیچ !

به قیافه هم نمی‌ شناسد

 

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.