// ۱۷ فروردين ۹۷ ، ۲۳:۵۲

نیلوفر رجایی با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت به چهره‌ی معروف چند وقت اخیر تبدیل شده است.

نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت (دختر انگلیسی) در سریال پایتخت / او ۲۶ ساله، فارغ التحصیل لیسانس فیزیک از دانشگاه رویال لندن و کاملا مسلط به زبان انگلیسی است

او در سریال پایتخت یک دختر انگلیسی می‌باشد. نیلوفر رجایی اصالتا ایرانی تبار بوده و زادگاهش تهران می‌باشد. وی متولد سال ۱۳۷۲ می‌باشد و ۲۵ سال سن دارد. نخستین سریال تلویزیونی او سریال پایتخت ۵ می‌باشد.

www.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویر

او تحصیلات دانشگاهی خود را از تهران آغاز نمود و سپس برای اخذ مدرک‌ های بالاتر عازم لندن شد.تحصیلات او لیسانس فیزیک می‌باشد که این مدرک را از دانشکده‌ی شهر لندن اخذ نموده است.

او تا کنون هیچ گونه فعالیت سینمایی نداشته است.سیروس مقدم کارگردان سریال پایتخت برای نخستین بار او را جلوی دوربین برده است.

www.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویر

نیلوفر رجایی تسلط کاملی به زبان انگلیسی دارد و همین امر باعث شده است که او در سریال پایتخت نقش دختر یک داعشی را بازی کرده که از دست این گروهک در حال فرار است.

او در این سریال به عنوان یک دختر انگلیسی به داعش پیوسته است. او پس از فرار از دست داعشی‌ها با خانواده‌ی نقش اصلی فیلم یعنی نقی معمولی آشنا می‌شود. نیلوفر رجایی هنوز ازدواج نکرده است. سریال پایتخت ۵ یک سریال پرمخاطب بوده که استقبال مردم از آن باعث شد که ۵ قسمت از آن طی سال‌های قبل، ساخته شود.

www.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویر

این سریال داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در هر فصل، با اتفاقات جدیدی روبرو می‌شوند.

www.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویرwww.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویرwww.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویرwww.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویرwww.dustaan.com بیوگرافی نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +تصاویر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.