// ۰۹ آبان ۹۸ ، ۲۱:۰۶

از دست دادن پدر ضایعه دردناک و غیر قابل وصفی است که نمی توان کلمات مناسبی برای کسی که پدرش فوت کرده پیدا و همدردی کرد. به نظر می رسد در این زمان عزا و اندوه هیچ چیز نمی تواند شما را آرام کند. در اینجا بیشترین و بهترین و برترین پیام تسلیت های بزرگ برای درگذشت پدر آورده شده است که امیدواریم بزرگ ترین سایت تفریحی ایران توانسته باشد در غم و اندوه شما به این طریق سهیم باشد

یکی از دردناکترین لحظه های زندگی ما فوت پدر است. رسیدگی به احساسات برای از دست دادن پدر بسیار دشوار است و فقط کسی که پدر خود را از دست داده است ، درد واقعی را می داند.

وقتی همکاران ، همسایگان ، دوستان ، پسر عموهایمان یا افراد نزدیک به ما پدرشان را از دست داده اند ، درک این موضوع که درک می کنند بسیار دشوار می شود. پیدا کردن سخنان صمیمانه تسلیت برای از دست دادن پدر بسیار دشوار می شود. این زمانی است که شما باید برای راحتی بیشتر به آنها نزدیک شوید و به آنها امید بدهید.

نتیجه تصویری برای ‪father‬‏

وقتی پدر را از دست می دهیم ، در بهشت ​​یک فرشته به دست می آوریم که از ما مراقبت می کند. باشد که آرامش داشته باشید تا بدانید که فرشته ای دارید که اکنون از شما مراقبت کند. ما / صمیمانه ترین تسلیت خود را به شما تسلیت می گوییم.

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

من / ما / از خبر عبور (نام آن مرحوم) بسیار ناراحت هستیم. تفکرات و دعاهای ما با شما و خانواده شما است.

کسی که از این زمین خارج می شود ، هرگز واقعاً ما را ترک نمی کند ، زیرا آنها هنوز در قلب و ذهن ما زنده هستند ، از طریق ما ، زندگی می کنند. لطفا تسلیت من را بپذیرید ، او فراموش نخواهد شد.

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

دعاها و خاطرات دوست داشتنی همان چیزی است که باید بخاطر داشته باشیم که عزیزمان از دنیا رفته اند. باشد که عشق خانواده و دوستان شما را در این روزهای دشوار تسکین دهد ، صمیمانه ترین تسلیت های ما پیشکش شما

تصویر مرتبط

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

من / ما واقعاً متاسفم که از دست دادن (درج نام مرحوم در اینجا) شنیدیم. لطفاً تسلیت ما را بپذیرید و امیدواریم دعای ما به شما کمک کند و سفر روح آن عزیز را به بهشت ​​را تسریع کند.

نتیجه تصویری برای ‪father‬‏

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

باشد که پروردگار ما شما و خانواده خود را در این ایام غم و اندوه برکت و آرامش دهد. لطفاً تسلیت صمیمانه من را قبول کنید.

 •.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•

 

لطفاً تسلیت ما را بپذیرید ، فقط بدانید که ما / شما هستیم / برای شما اینجا هستیم ، و لطفا در رسیدن به این موضوع دریغ نکنید ، خصوصاً در این زمان دشوار.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

من / عمیق ترین همدردی های شما و خانواده شما. باشد که خداوند به شما آسایش و آرامشی را که می خواهید به شما عطا کند و روح پدر گرامی شما در آرامش باشد.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

ما / من حتی نمی توانیم درک کنیم که اکنون چه می گذرد ، اما من می خواهیم دعا و تسلیت خود را به شما و خانواده تان تسلیت بگوییم.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

شنیدن درباره اندوه شما ، من / ما را به شدت ناراحت کرده است ، اما می دانیم آنچه اکنون می گذرانید . شما در افکار و دعاهای من هستید. همدردی صمیمانه من به شما و خانواده تان.

◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊ جدیدترین و بهترین متن برای فوت پدر ◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊♦◊

لطفاً تسلیت من - ما را در مورد فقدان پدرتان بپذیرید. این افتخار بود که چنین شخصیت بزرگی را می شناختیم. باشد که خداوند در این زمان دشوار شما را در آغوش راحتی قرار دهد.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

باشد که روح او در آرامش باشد ، من قاطعانه اعتقاد دارم که خداوند او را با آغوش باز به خاطر تمام کارهایی که او هنگام انجام این کره زمین انجام داده ، خواهد پذیرفت.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

از خبر مرگ پدر و عزیزتان بسیار ناراحت هستیم. من / ما دعا می کنیم که خداوند قدرت لازم را برای رسیدن به این لحظه از زندگی شما به شما اعطا کند.

◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊◊

لطفاً تسلیت صمیمانه خود را بپذیرید ، کلمات نمی توانند شروع کنند به ابراز غم و اندوه شما در حال حاضر ، اما من برای شما اینجا هستم و برای شما دعا می کنم که این موضوع را زدوده کنید. خداوند عزیز شما را بیامرزد

زیباترین متن های تبریک روز مرد و روز پدر

شنیدن در مورد از دست دادن پدرتان سهمناک است و ما تسلیت صمیمانه خود را به شما و خانواده تان ابراز می کنیم و پدرتان را در افکار و دعاهای خود قرار خواهیم داد.

زیباترین متن های تبریک روز مرد و روز پدر

امیدواریم که پروردگار در این زمان غم انگیز ، آسایش و آرامش مورد نیاز شما و خانواده شما را به ارمغان آورد.باشد که تسلیت ما آرامش شما را به ارمغان بیاورد و دعای ما این درد را از بین ببرد.

زیباترین متن های تبریک روز مرد و روز پدر

امروز هم یک روز غم انگیز است و هم روز خوشی ، غم انگیز به دلیل از دست دادن اما خوشحال زیرا او به مقصد نهایی خود در زندگی رسیده است و اکنون با پروردگار و منجی ما متحد است. تسلیت ما به شما و خانواده تان.

نتیجه تصویری برای ‪father‬‏

******************************************************

می خواهیم غم و اندوه و تسلیت خود را برای شما و خانواده تان ابراز کنیم. او از این پس بخشی از دعای من خواهد بود.

******************************************************

دوست داریم عمیق ترین و صمیمانه ترین تسلیت خود را به شما و خانواده تان تقدیم کنیم و ممکن است روح شما (درج رابطه ی متوفیان به بیجا در اینجا) آرامش داشته باشد.

پیشنهاد میکنم:

دانلود عکس پروفایل خاص دخترانه و پسرانه جدید

◊◊◊◊◊◊◊◊ بزرگ ترین آرشیو پیام های درگذشت پدر ◊◊◊◊◊◊◊◊

در این زمان غم انگیز ، می خواهیم تسلیت صمیمانه خود را برای شما تسلیت بگوییم. باشد که پروردگار ما شما و عزیزانتان را آرام کند.

****************************************

پدر شما الهام واقعی بود ، او افراد زیادی را لمس کرد. فقط به اطراف نگاه کنید و خاطرات شیرینی را که با هم داشتید به یاد آورید. عمیق ترین تسلیت من برای از دست دادن پدر شما!

****************************************


پدر شما همیشه به یادگار خواهد ماند ، او همیشه بخاطر کار خوبی که انجام داده ، در خاطرات ما خواهد ماند. از مصیبت وارده متاسفم - دراین ضایعه با شما همدردم.

****************************************

من ممکن است همین حالا در کفش شما نباشم تا بفهمم چه چیزی را طی می کنید ، اما می خواهم بدانید که ما در هر مرحله در کنار شما هستیم.

****************************************

من می دانم که تحمل این ضرر بسیار دردناک است. تسلیت صمیمانه من با شما. لطفا در صورت نیاز به چیزی به من اطلاع دهید.

شاید بخواهید ببینید:

پروفایل فوت پدر / عکس نوشته درباره پدر فوت شده + متن

یا

عکس پروفایل پدر فوت شده

نتیجه تصویری برای ‪father‬‏

آخرین و جدیدترین پیام ها واس ام اس های تسلیت و درگذشت ( فوت ) پدر

انالله و انا الیه راجعون
خبردار شدیم که پدر بزرگوارتان به رحمت خدا پیوست
آرزو می کنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان  عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد
با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز  از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند

و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی

جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد

که در سکونی  آغازی بی پایان را می سراید

درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده

برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت

برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم

اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد
تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم
و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم

درگذشت پدر گرامی تان را
بشما و خانواده ارجمند تسلیت عرض نموده
و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان ان عزیز از دست رفته دارم

جناب آقای.../ سرکار خانم...
همکار گرامی
اینجانب درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت می‌گویم و از پروردگار مهربان برای ایشان، رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم، شکیبایی و اجر در تحمل آفت می‌خواهیم.

هم قطارگرامی...
بزرگی غم از دست دادن پدر را تنها کسانی که این اعتبار بزرگ را از دست داده‌اند به درستی درک می‌کنند. در این پیش امد ناگوار از پروردگار بزرگ برای شما و خانواده محترم صبر و برای روح آن مرحوم آرامش و مغفرتمسئلت دارم.


درگذشت پدرتان  چنان سنگین و جانسوز است

که به دشواری به باور می‌نشیند

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده

و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم

عکس نوشته پدر

نتیجه تصویری برای پدر

متن پدر ؛ جملات و متن های کوتاه برای قدردانی و تشکر از پدر

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای پدر

عکس نوشته پدر با متن های زیبا + عکس پروفایل پدر

نتیجه تصویری برای پدر

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

تصویر مرتبط

نتیجه تصویری برای پدر

عکس متن دار خوشحال و ناراحت راجب پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

نتیجه تصویری برای عکس متن دار پدر

متن پیام تسلیت پدر

 

تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما
از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم
امیدوارم غم آخرتان باشد

کپی از این مطلب فقط با ذکر لینک به این مطلب حلال است

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.