// ۱۱ خرداد ۹۸ ، ۱۹:۳۳

عکس پروفایل پدر فوت شده

حسرتهایی هست که هیچ گاه از دل بیرون نمیروند

نبودنهایی هست که با هیچ بودنی جایشان پر نمیشود.

مثل حسرت نداشتن پدر

مثل جای خالی پدر

عکس نوشته فوت پدر برای پروفایل با متن غمگین

چه غم انگیز است گذراندن دقایق بدون حضور تو پدر

حرفهام رو میشنوی ؟

بغض نبودنت هیچ جا خالی نخواهد شد

حتی اگر از چشای ناقابلم خون بباره

عکس نوشته پدر فوت شده + متن های زیبا

چه سخت است در دل گریستن

و سخنی بر زبان نراندن

چه سخت است بدون او زیستن

و چهره پرمهر خندان، باصفا

و صمیمی او را در خاک جستن

چه سخت است …

عکس نوشته پدر فوت شده + متن های زیبا

پ مثل پدر

همانکه نبودنش مرگ غرورمان را رقم زده

و جای خالی اش اندوه بار بر سرمان هورا می کشد

کاش ما هم پدر داشتیم

عکس نوشته پدر فوت شده برای پروفایل


عکس نوشته پدر فوت شده + متن های زیبا

مرا ببخش که دلتنگیهایم را برایت پنهان کردم

تا دیگران نفهمند و غم و غصه بخورند

مرا ببخش پدر اما من دوستت دارم

عکس نوشته فوت پدر برای پروفایل

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ نیستی ﺗﺎ ﺩﺳﺘﺎﻧﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺳﻢ ﺍﺩﺏ ﺑﺮ ﺩﯾﺪﻩ ﺑﮕﺬﺍﺭﻡ

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﺪﻡ

ﻣﺮﺍ ﺑﺒﺨﺶ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻢ ﺳﻦ ﺗﻮ ﻣﯿﺸﻮﻡ

پدرم ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ﺍﻣﻦ ﺗﺮﯾﻦ ﺟﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩ

ﮐﻪ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﯼ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺵ ﺁﺭﺯﻭ ﺷﺪ

عکس نوشته پدر از دست رفته

تو ای امید زندگی که رفته ای به قهر و ناز

بیا به خانه ام ببین از آن زمان که رفته ای

نشسته ام به انتظار

بانتظار لحظه ای که بانگ گامهای تو

سکوت خانه مرا چو رفته ها بهم زند

که تا سحر به صد امید ز خنده های گرم تو

دو چشم بسته وا کنم سپیده را صدا کنم

عکس نوشته پدر از دست رفته با متن زیبا

پدرم رفتی از این دیار و ماتنهاییم

دل غمدیده خود را به چه کس بسپاریم

تو همه هستی ما بودی که از دست شدی

بعد از این مهر تو را بگو زکه بستانیم …

عکس نوشته و متن زییا برای فوت پدر


عکس نوشته پدر از دست رفته غمگین

پدر

دل را به فدای قدمت می‌ ریزم

یک بار دگر اگر تو تکرار شوی …

متن زییا برای فوت پدر با عکس پروفایل

به راستی که چه زود دیر میشود …

پدرم همیشه بود و من قدر ندانستم

حالا نیست و من در نبودش بیقرارم

عکس نوشته پدر از دست رفته با متن

اشکها کلماتی هستند که قلب نمیتواند بگوید …

چقدر گریه کنم تا بدانی چقدر دلتنگت هستم

پدر…

عکس نوشته فوت پدر غمگین

تنهایی همین است

تکرار تلخ زندگی بی تو

شاید که بدانی سخت است نفس کشیدن بی تو

عکس نوشته پدر از دست رفته با متن غمگین


پروفایل پدر مرده با متن

پدرم

چشم به راه قطار زندگی مانده ام

با آنکه میدانم هیچ گاه از سفر آخرت باز نمیگردی

عکس پروفایل پدر فوت کرده برای دختر

دلتنگی آدم را به جنون میکشد

پدرم

بی تو من مجنون ترین دلتنگ دنیا شده ام

___________________

پشتم به تو گرم بود و قلبم به صدایت …

تو بگو من بی تو با غم دنیا چه کنم؟

پروفایل فوت پدر / عکس نوشته درباره پدر فوت شده + متن

فتوکده | پرتال جامع هنرمندان و سبک زندگی photokade :بخش شهر فرنگ از مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.