// ۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۱

تسلا با عرضه‌ی مدل‌های جدید ۶۰ و ۶۰D از قیمت مدل S کاسته و هم‌اکنون نسخه‌ی پایه‌ی مدل S از قیمت ۶۶ هزار دلاری برخوردار است.

به گزارش پدال،شاید به یاد بیاورید که مدل S قبلاً و در هنگام معرفی در سال ۲۰۱۲ یک بسته‌ی آپشن باتری ۶۰ کیلوولت ساعتی داشته است اما در نهایت تسلا آن را حذف کرد. هم‌اکنون اما تسلا مدل‌های S 60 و ۶۰D را به خط تولید بازگردانده و این خودرو را دست‌یافتنی‌تر از مدل کنونی که حداقل ۷۱۵۰۰ دلار قیمت دارد، کرده است.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,تسلا

مدل S 60 با یک‌بار شارژ، محدوده‌ی حرکتی ۳۳۸ کیلومتری دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت دست یابد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو نیز در ۵٫۵ ثانیه ثبت می‌شود. انتخاب مدل ۶۰D با سیستم چهارچرخ محرک باعث می‌شود تا به کانال ۷۱ هزار دلاری بازگردید و این مدل محدوده‌ی حرکتی اندکی کمتر خواهد داشته و به خاطر وزن زیاد شتاب آن کمتر خواهد بود، البته تسلا هنوز مشخصات این نسخه را اعلام نکرده است. پیش از آنکه این مدل معرفی شود، برای دست‌یابی به ارزان‌ترین نسخه‌ی چهارچرخ محرک تسلا مدل S که ۷۰D است باید ۷۶۵۰۰ دلار پرداخت می‌کردید.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,تسلا

تسلا همچنین به مالکان S 60 و ۶۰D اجازه می‌دهد تا با انتخاب مجموعه باتری‌های ۷۵ کیلووات ساعتی محدوده‌ی حرکتی خودروهای خود را افزایش دهند. کسانی که خواهان محدوده‌ی حرکتی بیشتر هستند باید ۹ هزار دلار بیشتر به علاوه‌ی ۵ دلار هزینه‌ی سرویس را بپردازند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.