// ۰۱ اسفند ۹۷ ، ۲۰:۳۶
بلکس ساب بهترین سایت ارائه دهنده زیرنویس

سلام دوستان عزیز امروز سعی داریم تا به معرفی یکی از سایت های بی نظیر در زمینه دانلود زیرنویس بپردازیم. بنظر من یکی از مهمترین مشکلاتی که در این چند سال اخیر ما فارسی زبان ها که با آن رو به رو هستیم نبود زیرنویس مناسب و یا هماهنگ نبودن آن با نسخه های مختلف است که امروزه واقعا به یک مشکل بسیار بزرگ تبدیل شده است، از اینرو سعی داریم تا در این مقاله به معرفی یک سایت بسیار پیشرفته و کاربردی یپردازم تا شاید بتوانم کمکی کوچک را به برخی دوستداران سینما که همچون خود من که با مشکلی چون تسلط نداشتن به زبان انگلیسی رو به رو هستند کرده باشیم.


امروزه سینما به یکی از سالم ترین و کم هزینه ترین تفریحات ما انسان ها تبدیل شده است به شکلی همانند یک بیماری مسری لاعلاج تبدیل شده است و روز به روز بر طرفداران آن افزوده می شود، جالب اینجاست اشاره کنیم که در این چند سال اخیر تولید فیلم و سریال بقدری افزایش یافته است که هرکس با هر سلیقه ای را راضی نگه می دارد. اما هرچقدر هم فیلم خوب و خوش ساخت باشد بدون یک ترجمه مناسب (برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط ندارند) هیچ ارزشی برای مخاطبانش ندارد از اینرو شما باید یک ترجمه مناسب و کاملا هماهنگ با نسخه فیلم مورد نظرتان تهیه کنید. برای ادامه بررسی یک سایت مناسب برای دانلود زیرنویس با ما همراه باشید.

معرفی یک سایت مناسب برای دانلود زیرنویس

شاید امروزه یکی از راحت ترین کارهای جهان پیدا کردن یک سایت برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز باشد، کافی است تا فقط کلمه مرود نظرتان را در گوگل سرچ کنید و خواهید دید که انبوهی از سایت ها و وبلاگ ها برای شما به نمایش در می آید. اما سوال اینجاست که در میان اینهمه سایت گوناگون انتخاب یک سایت مناسب و کارآمد کار بسیار دشواری است، از اینرو من قصد دارم کار شما دوستان را ساده کنم و به شما یک سایت بسیار پیشرفته با قالبندی زیبا و فضای کاربر پسند را در زمینه دانلود زیرنویس فارسی معرفی کنم، سایت بلکس ساب همانگونه که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از بهترین سایت ها در زمینه ارائه زیرنویس است که در این چند سال اخیر توانسته است طرفداران بیشماری را در جهان بدست آورد.

نگاهی به برخی امکانات سایت BLAXSUB

سایت بلکس آپ برعکس دیگر سایت های داخلی و یا حتی خارجی از نظم و دسته بندی بهتری برخوردار است به شکلی که کاربر به راحتی می تواند اطلاعات مورد نظرش را در کمترین زمان ممکن دریافت کند که بنظرم این یک قدم مثبت در زمینه ارائه زیرنویس است که قبل از این سایت وجود نداشته است. در بیشتر سایت های ارائه دهنده زیرنویس کاربر مجبور است تا در میان انبوهی از زیرنویس های فارسی، انگلیسی، عربی و... به دنبال ترجمه مناسب و کاملا هماهنگ با نسخه مورد نظر خود بگردد در صورتیکه در سایت بلکس ساب این مشکل به صورت کامل حل شده است و دیگر نیازی نیست که در این سایت وقت بسیار زیادی صرف پیدا کردن زیرنویس مورد نظر کنید و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن نسخه مورد نظر خود را دانلود کرده و از آن لذت ببرید. برای مثال شما می توانید در سایت بلکس ساب به بخش زیرنویس سریال مراجعه کرده و سریال مورد نظرتان را انتخاب کنید، جالب اینجاست که در این سایت تمام فصل ها به صورت کاملا جداگانه قرار گرفته اند و کابر به راحتی می تواند فصل مورد نظر خود را انتخاب نماید و بعد از انتخاب فصل وارد قسمت شده که آنها نیز بصورت دسته بندی شده قرار گرفته اند و و برای هر قسمت تمامی کیفیت های ترجمه شده موجود می باشند

بلکس ساب یک سایت حرفه ای برای کاربران

شاید بجرائت بتوان گفت که سایت بلکس ساب یکی از کامل ترین آرشیو های دانلود زیرنویس فارسی دارا می باشد که حدود 25000 زیرنویس را دارا می باشد که هر بخش را به صورت جداگانه و طبقه بندی شده در اختیار کاربران قرار می دهد تا آنها بتوانند به راحتی اطلاعات مورد علاقه خود را دانلود کنند. البته باید اشاره کنم که بیشتر سایت های داخلی و حتی خارجی از تبلیغات بسیار زیاد یا همان پاپ آپ استفاده می کنند که کاربر را با مشکلات بسیار زیادی رو به رو می کند مثلا با هر کلیک یک صفحه تبلیغاتی ایجاد می شود، اما سایت بلکس ساب از هیچگونه تبلیغات مزاحم و بسیار خسته کننده به منظور احترام به مخاطب استفاده نمی کند و همین امر باعث می شود تا سرعت دسترسی به مطالب مورد نیاز افزایش یابد.

بلکس ساب یک سایت کاملا رایگان

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم سایت بلکس ساب یکی از بهترین سایت های ارائه دهنده زیرنویس می باشد که تمامی امکاناتش را به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبانش قرار داده است، یعنی اینکه کاربر می تواند به تمامی امکانات سایت به صورت کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای دسترسی پیدا کند.

زیرنویس فیلم و سریال | بلکس ساب blaxsub : آخرین مطالب سایت در مجله اینترنتی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

دیدگاه ها  ۱

  1. عصر جدید | ۰۳ اسفند ۹۷ ، ۲۱:۴۰ | لینک
    وبلاگتون عالیه
    • | ۳ اسفند ۹۷، ۲۱:۵۹
      ممنون بابت نظرتون