// ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۰:۵۳

تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های محبوب است که کاربران زیادی به‌خاطر امکانات ویژه این پیام‌رسان از آن به صورت مدام استفاده می‌کنند. عضویت در گروه‌ها و کانال‌های مختلف برای دریافت مطالب مورد نظر، استفاده از ربات‌های مختلف برای انجام کارهای مختلف، دو ویژگی تلگرام است که آن را از سایر پیام‌رسان‌ها محبوب‌تر کرده است. در این مطالب آموزشی می‌خواهیم به شما نحوه دانلود آسان ویدیو‌های یوتیوب را با استفاده از ربات تلگرام آموزش دهیم.

ربات‌ها در واقع افزونه‌های جانبی هستند که کاربر با آنها از طریق ارسال پیام، فرمان‌های مختلف و درخواست‌های متفاوت در تعامل هستند. یک ربات معمولاً محتویات مرتبط با خواسته‌های شما را به محض درخواست، در اختیار شما قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات ربات‌ها می‌توانید نام‌ روبات بعد از علامت @ در قسمت جستجو تایپ کنید.  

ربات utubebot@، ربات مربوط به یوتیوب است. شما با استفاده از این ربات می‌توانید ویدیو مورد نظر خود را از یوتیوب به آسانی دانلود کنید. شما می‌توانید با استفاده از این ربات، ویدیوها را به صورت فایل صوتی و یا فایل ویدیویی با فرمت‌های مختلف دریافت کنید.

برای دریافت ویدیو‌های یوتیوب، کافی است لینک آن را برای ربات ارسال کنید و فایل ویدیویی و یا صوتی را دریافت کنید. این ربات امکان دانلود ویدئوها با رزولوشن‌های متفاوت و حتی تبدیل خروجی آن‌ها به فایل‌های MP3 را فراهم می‌کند.

برای استفاده از این ربات، در بخش جستجو utubebot@ را تایپ کنید. بر روی آن کلیک کنید. بعد از باز شدن پنجره چت، سپس بر روی start کلیک کنید.

در گام بعدی زبان مورد نظر انتخاب کنید.

در مرحله آخر، آدرس لینک ویدیو یوتیوب مورد نظر را برای ربات ارسال کنید.

شما از طریق این ربات، می‌توانید ویدیو‌ی مورد نظر را در یوتیوب جستجو کنید. این کار را از طریق دستور vid@ انجام دهید.

یکی از ویژگی های خوب این ربات پشتیبانی زبان فارسی است. این ربات می‌تواند ویدیو‌هایی را دانلود نماید که حجم آنها ۵۰ مگابایت است، ویدیو‌هایی با حجم بیشتر را قادر به دانلود نیست.

ربات دیگر یوتیوب در تلگرام YTAudio_Bot@ است. این ربات قادر است ویدیو‌های یوتیوب را در فرمت Audio برای شما دانلود نماید. نحوه استفاده از ربات مانند ربات utubebot@ است.

 

منبع: faceit.ir

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.