// ۰۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۴۶

چگونه لب‌هایی خوش‌فرم داشته باشیم؟

این حقیقت بر هیچکس پوشیده نیست که کم حجم شدن و باریک شدن لب‌ها یکی از نشانه‌های بارز پیری است. تروی سورات، متخصص زیبایی می‌گوید: "هر چقدر که سن ما بیشتر می‌شود و پیرتر می‌شویم، خط لب ما نیز از بین می‌رود و کم رنگ‌تر می‌شود و حجم لب‌های خود را از دست می‌دهیم." اما خبر خوبی برای شما داریم که دغدغه و استرس پیری را از شما دور می‌کند: شما با به‌کارگیری ترفندهایی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد می‌توانید رویای داشتن لب‌هایی زیبا را به واقعیت تبدیل کنید.

 

 

نکات و ترفندهای آرایشی

ناپلئون پردیس، متخصص آرایش توضیح می‌دهد: "با مالش شروع کنید. اگر لب‌های شما خشک هستند و پوسته پوسته می‌شوند، قطعا شفافیت کمتری دارند. سعی کنید حداقل یک بار در هفته لب‌های خود را لایه برداری کنید." این کار را یا با یک مسواک نرم و یا با یک پارچه خیس انجام دهید به این ترتیب که مسواک یا پارچه را روی لب خود کشیده و همیشه لب هایتان را مرطوب نگه دارید. قدم بعد انتخاب یک خط لب مناسب با رنگ و جنس پوست لب شماست. محصولی را انتخاب کنید که تمام این ویژگی‌ها را داشته باشد. استفاده از این ترفند باعث می‌شود که لب‌های شما گول بخورند و به خط لبی که شما برای آنها مشخص می‌کنید عادت کنند. این تکنیک را حتما امتحان کنید: جلوی آینه بایستید و لب هایتان را غنچه کنید و خط بیرونی لب‌ها را از طرفین به سمت مرکز بکشید، فقط مواظب باشید که در انجام این کار افراط نکنید. لب نیز عضوی از اعضای صورت شماست که باید با بقیه اعضا نسبت تقریبا برابری از لحاظ ظاهری داشته باشد. بعد از اینکه خط لب را کشیدید، از براق کننده استفاده کنید اما توجه داشته باشید به آرامی این کار را انجام دهید چون اصلا نباید به صورت شما فشاری وارد شود. پس از انجام همه این کارها از یک مرطوب کننده یا تقویت کننده لب استفاده کنید، به این دلیل که مرطوب کردن و آبرسانی به لب‌ها باعث می‌شود که لب‌ها شکل و فرم بهتری به خود بگیرند. هنگامی که رژ لب خود را انتخاب کردید، از بافت‌های مات و سایه‌های بسیار تیره استفاده کنید تا لب‌های شما کوچک‌تر جلوه کنند. البته خانم سورات پیشنهاد می‌کند که برای پوشش پوست لب‌ها از کرم‌هایی استفاده کنید که از رنگ طبیعی تشکیل شده باشند و رنگی شیشه‌ای‌مانند داشته باشند تا باعث براق‌تر شدن لب‌های شما شوند و نور را انعکاس دهند. رنگ‌های روشن هم تقریبا همین کار را انجام می‌دهند؛ فقط از این موضوع اطمینان حاصل کنید که حتما اثر براق کننده خود را بر لب‌های شما می‌گذارند. 

 

دکتر چه کاری می‌تواند انجام دهد

اگر آرزو دارید زمانی هم که از خواب بیدار می‌شوید بدون اینکه حتی از یک وسیله آرایشی استفاده کرده باشید لب‌هایی برجسته داشته باشید، می‌توانید به تزریقات لب هم فکر کنید. سایمن اوریان، متخصص پوست و کسی که در هفته 30 عمل تزریق لب را انجام می‌دهد می‌گوید: " بهترین استاندارد در تزریقات لب، پر حجم کردن لب‌ها توسط اسید هیالورونیک است. اسید هیالورونیک‌ها قابل پیش بینی، قابل تصحیح و قابل برگشت هستند، پس بهترین گزینه هم برای دکترها و هم برای بیماران می‌باشند. اما با اینکه این مواد امتحان خود را پس داده‌اند و در مقایسه با کلاژن و سیلیکون کاملا قابل اطمینان و بی خطر هستند، اما هنوز هم احتمال وجود خطا در آنها هست." توصیه دکتر اوریان این است: حتما برای تزریقات لب یک متخصص و پزشک مجرب را بیابید. روش خاص دکتر اوریان به این طریق است که او چند قطره کوچ از اسید هیالورونیک در لایه‌های زیرین لب تزریق می‌کند تا جلوه‌ای طبیعی به لب‌ها بدهد، او ادعا می‌کند که با این کار می‌تواند تمام لب‌های لاغر را حجیم کند. او می‌گوید: "من این کار را تا 3 بار انجام می‌دهم تا شما به نتیجه دلخواهتان برسید."


پیا لیب، دندانپزشک و متخصص زیبایی هم از این روش، یعنی تزریق اسید هیالورونیک در لب استفاده می‌کند اما او روش معکوسی را به کار گرفته است، او این ماده را از داخل دهان به لب‌ها تزریق می‌کند. او می‌گوید: "من با توجه به آناتومی طبیعی لب‌ها سعی کردم به محدوده بیرونی آنها دست نزنم و کارم را از داخل دهان انجام دهم. تقریبا می‌شود گفت که در این روش نتیجه‌ای که به دست می‌آید کاملا طبیعی است و اصلا نباید انتظار داشته باشید که لب هایتان شکل و شمایلی کارتونی و غیر طبیعی بگیرند." او در ادامه می‌گوید: "بیمارانم هر 6 یا 12 هفته یک بار به مطب من می‌آیند تا دوباره عمل تزریق را برای آنها انجام دهم. لب‌های بزرگتر نشان دهنده بهتر بودن نتیجه درمان نیست. تخصص من این است که درمان را طوری بر لب‌های شما انجام دهم که هیچکس متوجه نشود که شما به لب هایتان موادی تزریق کردید و همه فکر کنند که این لب ها، لب‌های طبیعی و ذاتی خودتان است."

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.