// ۲۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۷

این روزها وجود یک دستگاه روتر برای انتقال وای فای به یک پایه هر خانه ای تبدیل شده است. ما سعی داریم در این یادداشت راهکارهایی را برای بهبود عملکرد روتر وای فای به شما ارایه دهیم. 

اول آن که توجه داشته باشید که همیشه نرم افزار داخلی روتر خود را به روز رسانی کنید؛ در قسمت مدیریت روتر بخش به روزرسانی آن وجود دارد که می توانید به راحتی آن را ارتقا دهید و با این کار البته سیستم امنیتی شما نیز بهبود می یابد. 

 نکته دومی که نباید از نظر دور بدارید آن است که باید روتر وای فای خود را در نقطه مناسب قرار دهید. 

خیلی ها به این نکته توجه زیادی نشان نمی دهند اما اگر روترتان چند آنتن دارد بهتر است که آن آنتن ها را باز کرده و دستگاه را به شکل عمودی روی دیوار نصب کنید، با انجام این کار روتر سیگنال ها را به میزان مساوی به اطراف ارسال می کند. 

 

پیکربندی روتر,روتر وایرلس چیست

افزایش سرعت اینترنت وایرلس

 راهکار دیگری که به شما توصیه می کنیم برای بهبود عملکرد روترتان انجام دهید آن است که در خط فرمان CMD عبارت Aetsh wlan را تایپ کرده و وارد کنید به این ترتیب تمام شبکه های زنده در اطراف تان پدیدار می شوند و شما می توانید کانالی را که خلوت تر است انتخاب کنید و با وارد شدن به صفحه مدیریت آن را تغییر دهید. 

 راهکار دیگر اما آن است که قدرت آنتن خود را افزایش دهید، اگر روتر شما مجهز به یک آنتن خارجی است می توانید با اضافه کردن یک بازتاب دهنده امواج به آن قدرت سیگنال هایتان را به طرز قابل توجهی افزایش دهید.

منبع:yjc.ir

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.