// ۲۷ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۵

لباس‌هایی که شما را خوش‌اندام نشان می‌دهد

این موضوع را بدانید که همیشه برای لاغرتر شدن نیاز به رژیم گرفتن نیست. شما با انتخاب لباس‌های مناسب می‌توانید اندامتان را زیباتر نشان دهید.

شلوار جینتان باید در جاهای مناسب به پاهایتان بچسبد ، شلوار دم پا گشاد باعث می‌شود ظاهرتان لاغر و بلند به نظر برسد . یک تاپ بلندهم بپوشید تا قدتان را بلندتر نشان دهد.

لباس‌هایی که شما را خوش‌اندام نشان می‌دهد

از لباس های سبک و شل عمودی استفاده کنید، با یک ژاکت یا مانتو شل و افتاده بلند، روسری و گردنبند، بدنی کشیده و بلند می سازید که قسمت های ناهماهنگ بدنتان را پنهان می‌کند.

لباس‌هایی با برش‌های مناسب با تمرکز دید بصری روی قسمت میانی بدن می‌تواند برخی عیوب را پنهان کند .شکل لباس باید به صورت ساعت شنی باشد ،در بالا چسبیده به بدن و بعد در پایین کمی گشاد شود .

اگر شما در مورد بازوهایتان کمی خجالت می‌کشید می‌توانید با پوشیدن یک ژاکت کش‌باف, آنها را بپوشانید.

یک تونیک بزرگ سفید رنگ ممکن است با هدف ما متضاد باشد اما این میتواند شما را بسیار شگفت زده کند و ایده بسیار خوبی است .

کمرتان را با یک کمربند باریک نمایان کنید و با پوشیدن کفش پاشنه بلند از زمین فاصله گرفته و قد بلندتر شوید.

کفش و شلوارهای تیره شما را قدبلند و لاغر نشان می‌دهد. اگر پایین تنه شما پر است، برای بالاتنه خود از رنگ سفید استفاده کنید .

دامنی بپوشید که مدل A انگلیسی باشد و همچنین قد دامن تا زانوهایتان باشد. این نوع دامن پاهایتان را می‌پوشاند. برای اینکه لاغر به نظر برسید کفش پاشنه بلند بپوشید که شما را بلندتر و لاغرتر نشان دهد.

 اگر می خواهید لاغر به نظر برسید، لباسهایی را انتخاب کنید که گل‌های کوچک، اشکال هندسی ریز و چهار خونه‌های کوچک دارند استفاده کنید و همچنین در انتخاب رنگ از رنگ‌های تیره انتخاب کنید.

تونیک راسته شما را لاغر نشان می دهد. می ترسید شبیه گونی سیب زمینی شوید؟ پس یک کمربند استفاده کنید و بالای باسنتان ببندید تا شیک تر به نظر برسد.

کش دور کمر این بلوز نه تنها باعث می شود دور کمر و شکم شما را بپوشاند بلکه حتی باعث می شود تا چند سانت کش بیاید. آستین‌های سه ربع این بلوز اندامتان را بزرگ نشان نمی‌دهد. قسمت پایین این بلوز از بزرگ نشان دادن اندام جلوگیری می‌کند. 

 شلوار کمری کشی شما را باریک و لاغر اندام نشان می دهد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.