// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۰

جوش‌های سر سیاه باید غزل خداحافظی را بخوانند

جوش‌های سر سیاه بسیار زشت و عذاب آورند. این جوش‌های سرسیاه در نتیجه وجود چربی اضافه روی پوست و یا فولیکول بیش از اندازه موی شما به وجود می‌آیند. میخواهیم با معرفی ماسک های طبیعی شما را از شر این جوش ها خلاص کنیم.

جوش‌های سر سیاه بسیار زشت و عذاب آورند. این جوش‌های سرسیاه در نتیجه وجود چربی اضافه روی پوست و یا فولیکول بیش از اندازه موی شما به وجود می‌آیند. ماسک صورتی که ما به شما ارائه می‌دهیم از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده که پوست شما را در مقابل کم‌آبی بدن محافظت کرده، چربی‌ها و ناخالصی‌ها را از بین برده و زبری پوست و منافذ آن را کاهش می‌دهد. دارچین ماده التیام بخشی طبیعی است که با افزایش گردش خون در بدن باعث نرم و درخشان جلوه کردن صورت و پوست شما می‌شود. متخصصین پوست می‌گویند: «عسل مانند یک چسب طبیعی عمل می‌کند که با ویژگی چسبندگی که در خود دارد، ناخالصی‌ها را از درون منافذ پوست بیرون می‌کشد. این ماده طبیعی همچنین با داشتن خاصیت‌های آنتی باکتریال، فعالیت میکروب‌ها را متوقف می‌کند.»

مواد تشکیل دهنده

پودر دارچین 2 قاشق غذا خوری

پاپایای (خربزه ) خام له شده 2 قاشق غذا خوری

عسل 2 قاشق غذا خوری

 

روش استفاده

تمام مواد تشکیل‌دهنده را مخلوط کرده و یک لایه از آن را روی قسمت آسیب‌دیده بمالید. سپس یک نوار پارچه‌ای کوچک و تمیز را روی این خمیرمایه بگذارید و به درستی و با دقت کامل آن را روی خمیرمایه بچسبانید. اجازه بدهید که مایع کاملا خشک شود و بعد، نوار پارچه‌ای را بردارید. صورتتان را با آب گرم شسته و آن را مرطوب نگه دارید. این کار را 2 تا 3 بار در هفته انجام دهید تا شاهد کاهش چشمگیر و قابل توجه جوش‌های سرسیاه باشید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.