// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۷

۴ نکته بهارانه برای محافظت بهتر از پوست

فصل بهار زیبایی های خاص خود را دارد و در عین حال، برای برخی می تواند حساسیت زا و مشکل آفرین هم باشد! 

فصل بهار زیبایی های خاص خود را دارد و در عین حال، برای برخی می تواند حساسیت زا و مشکل آفرین هم باشد! با تغییر فصل باید روش محافظ از پوستمان را هم تغییر دهیم تا مطابق با تغییرات فصلی، همچنان بتوانیم به خوبی از پوستمان هم محافظت کنیم. این چهار نکته می توانند شرایط را برای محافظت بهتر از پوست در فصل بهار فراهم کنند. 

 

مواد تشکیل دهنده محصولات:

اگر دارای پوست حساس هستید، به سراغ محصولاتی با مواد تشکیل دهنده طبیعی رفته و تا حد امکان از محصولاتی که حاوی عطر و مواد بو زا هستند دوری کنید. همچنین سعی کنید محصولات جدید را به مقدار زیاد روی پوستتان به کار نبرید. زمانی که از حساسیت زا نبودن یک محصول با پوستتان اطمینان یافتید، می توانید باخیال راحت به استفاده از آن ادامه دهید. 

ضد آفتاب به کار ببرید:

حتی روزهایی که ممکن است به نظرتان آفتاب شدت زیادی نداشته باشد باز بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. استفاده از ضد آفتاب پوست را جوان تر نگه داشته و درصد ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد. 

 

آب را فراموش نکنید:

نوشیدن مداوم آب را فراموش نکنید. استفاده از ماسک های صورت مربوط نیز می تواند رطوبت اضافی برای دوست ایجاد کند. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از این ماسک ها باید پوستتان را به خوبی تمیز کنید. 

 

یک روال محافظت از پوست را در پیش بگیرید:

استفاده از یک روال و روتین برای محافظت بهتر از پوست ضروری است. استفاده از کرم ضد آفتاب یا مرطوب کننده ها باید مداوم باشد تا اثر بهتری به جای بگذارد. زمانی که محصولات مطابق با پوستتان را یافتید، آن ها را نگه داشته و به استفاده از آنها ادامه دهید. تغییر مداوم در محصولاتی همچون مربوط کننده یا کرم های ضد آفتاب می تواند به پوست آسیب برساند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.