// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۵۰

یکی از مضرات نمک و شکر در بهم خوردن تناسب اندام تاثیر به سزای دارد. این تغییر موثر در رژیم غذایی را همواره به یاد داشته باشید!

کم کم هوا گرم می‌شود و زمان آن رسیده که بخشی از وقت خود را در استخر و کنار دریا به آفتاب گرفتن بگذرانیم و حسابی تفریح کنیم. در عین حال، همگی دوست داریم که اندام زیبایی هم داشته باشیم و از شر چربی های دور شکمی خلاص شویم تا شکل و ظاهر بهتری داشته باشیم. 

خوراک ما نقش بسیار مهم در اندام و تناسب آن دارد و پرخوری کردن می تواند به شدت به آن آسیب بزند. در میان انواع چیزهایی که در روز می‌خوریم، نمک و شکر، تاثیر بیشتری را در انباشته شدن آب و چربی در اطراف شکم دارند. مصرف نمک را به ۱۵۰۰ میلی گرم در روز کاهش داده و سعی کنید بیشتر از روزی ۲۰ گرم شکر مصرف نکنید. همین تغییر نقشی مهم در انباشته شدن چربی ها دور شکم داشته و این امکان را به بدن می‌دهد تا به شکلی متعادل‌تر آب و چربی را در بدن نگه دارد. پس از انجام اینکار، این فرصت برایتان به وجود می‌آید تا عضله‌هایی که برای مدت‌های مدید در باشگاه روی آنها کار کرده اید را به رخ بکشید!

برای کم کردن میزان شکر و نمک، تا جای ممکن، سعی کنید از غذاهای آماده و فست فود دوری کنید و به مواد غذایی تازه و غلات روی بیاورید. زمانی هم که در سوپرمارکت به خرید مشغول هستید، حتما لیست مواد تشکیل دهنده را مد نظر داشته باشید و آنهایی که نمک و شکر زیاد دارند را از لیست خرید حذف کنید. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.