// ۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۴

پورشه اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته میلادی خودروی الکتریکی مدل E را به عنوان یک مدل لوکس برای رقابت با مدل S تسلا رونمایی کرد.

برای تحقق بخشیدن به این طرح مفهومی هزاران شغل جدید ایجاد خواهد شد. اما حالا این شرکت تعداد کل شغل‌ها را به ۱۴۰۰ افزایش داده است. این اتفاق می‌تواند تبلیغ مثبتی در رسانه‌ها باشد و این چیزی است که فولکس واگن برای وجهه‌اش به آن نیاز دارد. چرا که ماجرای رسوایی فولکس واگن به عنوان شرکت مادر پورشه، می‌تواند تحت‌الشعاع این تبلیغات مثبت قرار بگیرد.

سرمایه‌گذاری بیشتر از همیشه در خودروهای مفهومی برقی نشان می‌دهد که فلسفه‌ی شرکتی که قبلا فقط روی موتورهای درون‌سوز و برون‌سوز تمرکز داشت، تغییر کرده است. یکی از مدیران پورشه می‌گوید: «یا باید با تغییرات دیجیتالی همگام باشی، یا می‌بازی». علاوه بر ۱۴۰۰ کارمندی که وقف مدل E می‌شوند، ۳۵۰ کارشناس دیجیتال هم برای توسعه طرح‌های حرکت و جا به جایی استخدام می‌شوند و حوزه‌های تجاری جدیدی را می‌گشاید.

اخبارخودرو,خبرهای خودرو,پورشه,خودروی برقی

پورشه امیدوار است که بتواند خودروهای برقی‌اش را در سال ۲۰۱۹ از کارخانه‌اش در «زوفن‌هاوسن» خارج کند و به جاده‌ها بیاورد. این شرکت درباره اهداف تولیدی‌اش چیزی نگفت، اما مسوولان آن عنوان کردند که برای سوددهی باید در سال ۱۰ هزار دستگاه به فروش برسانند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.