// ۱۳ آبان ۹۶ ، ۱۰:۱۳

دوره‌ای که در آن تنها امکان آپلود یک عکس در هر پست اینستاگرامی وجود داشت به سر آمده! در حال حاضر شما می‌توانید تا 10 عکس و یا ویدئو را به یک پست اضافه کنید.

اینگونه پست‌ها شاید کمی شبیه به استوری‌های اینستاگرامی‌ باشند اما زیاد نگران شلوغ شدن صفحه‌ی فالوورهایتان نباشید، با استفاده از این قابلیت چندین تصویر بصورت همزمان در یک پست قرار می‌گیرند؛ در اینگونه پست‌ها اولین تصویر در تایم لاین کاربران نمایش داده شده و در زیر آن چند دایره آبی ظاهر می‌شود که به افراد نشان می‌دهد چندین تصویر دیگر نیز در همین پست قرار دارند.

اضافه کردن چندین تصویر و ویدئو در یک پست اینستاگرامی کار بسیار ساده‌ای است، تنها کافیست که اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد صفحه‌ی خانه شده و روی آیکون + ضربه بزنید.

اولین عکسی که تمایل دارید نمایش داده شود را انتخاب کنید.

روی آیکون “انتخاب چندتایی” یا همان Select Multiple در قسمت پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

سایر تصاویری که تمایل دارید به این پست اضافه شوند را انتخاب کنید، با ضربه زدن دوباره بر روی عکس انتخاب شده می‌توانید آن را از لیست حذف کنید. با نگه داشتن انگشت خود بر روی هر عکس می‌توانید آنها را به هر ترتیبی که تمایل دارید مرتب کنید.

در بالای صفحه روی گزینه “بعدی” یا Next ضربه بزنید تا مثل حالت عادی وارد قسمت ویرایش شوید. شما می‌توانید در این مرحله هر عکس را به صورت تکی ویرایش کرده یا روی آن فیلترگذاری کنید. همچنین این امکان وجود دارد که بدون باز کردن هر عکس، یک فیلتر را بر روی تمامی تصاویر قرار دارید. برای اعمال یک فیلتر بر روی تمامی عکسها کافیست بدون انتخاب هیچ تصویری، تنها بر روی فیلتر مورد نظر خود ضربه بزنید. برای اعمال فیلترهای مختلف بر روی هر عکس، ابتدا باید تصویر و سپس فیلتر مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی گزینه Done کلیک کنید.

 

هنگامی که کار ویرایش تصاویر به پایین رسید روی گزینه “بعدی” یا Next ضربه بزنید. در صفحه باز شده می‌توانید متن مورد نظر خود را بنویسید. متاسفانه تنها امکان نوشتن یک متن برای تمامی عکسها وجود دارد.

در نهایت روی گزینه “به اشتراک گذاری” یا Share ضربه بزنید.

 

استوری‌های اینستاگرامی‌, چندین تصویر و ویدئو در یک پست اینستاگرامی

شما می‌توانید تا 10 عکس و یا ویدئو را به یک پست اینستاگرامی اضافه کنید

 

همچنین در صفحه شخصی شما، در گوشه بالایی پست‌هایی که دارای چندین تصویر هستند همانند عکس بالا یک آیکون مخصوص نمایش داده می‌شود. فالوورهای شما برای دیدن این تصاویر تنها کافیست که پست موردنظر را باز کرده و انگشت خود را روی عکسها بکشند.

آپلود چندین عکس بصورت همزمان برای استوری های اینستگرام نیز قابلیت بسیار کاربردی‌ای به نظر می رسد، اما متاسفانه این ویژگی برای ساخت استوری ها وجود ندارد.

منبع: digiro.ir

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.