// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۱

لاک با روکش آبنباتی

متخصصان می‌گویند با جدیدترین و ماندگارترین لاک‌های پاستیلی ناخن‌های خود را زیبا کنید. 

علایق مختلفی در زمینه رنگ ناخن‌ها امروزه وجود دارد: تن‌های سرد ورنگ‌های گرم استوایی و رنگ‌های متالیک، مجموعه شیرینی از رنگ‌های مات که برای بهار کاملا مناسب هستند نیز موجود است.

جدا از موضوع رنگ‌ها توجهات اصلی به سمت فرمولاسیون است. در حالی که لاک‌های ژله‌ای در طی 5 سال گذشته بسیار محبوب بوده است. زنان دو هفته یک بار به سالن‌های مخصوص می‌روند تا لایه‌ای ضخیم با درخشندگی بالا و ماندگاری قدرتمند در برابر تماس با آب را روی ناخن‌هایشان بزنند. آنها البته به تاثیر لاک بر روی ناخن‌ها نیز اهمیت می‌دهند. انجام این تکنیک بر روی ناخن‌های طبیعی سخت است. چرا که پاک کردن این پوشش مقاوم از روی ناخن می تواند به ناخن آسیب بزند. 

اما بیشتر کمپانی‌ها امروزه لاک‌هایی را تولید می‌کنند که اثرات مضر آن را کاهش می‌دهند.

 

لاک های  high-street

ارزش یکبار  امتحان کردن را دارد تا درخشندگی و ماندگاری آن را ثابت شود. این نمونه بسیار ارزان‌تر و قابل اطمینان‌تر است. فرمول امتحان شده برای ژل درخشان ناخن با پوشش نعنا  مدعی ماندگارترین و درخشان‌ترین لاک است. این لاک دارای 24 سایه رنگ شامل رنگ‌های روشن و تیره است. همه مدل‌ها شامل امگا روغن آواکادو و رنگ گل‌ها است. محصول نهایی در پوشش بیرونی خود دارای لایه‌ای انعطاف‌پذیر جهت محافظت از رنگ است که مانع از کنده شدن می‌شود و درخشش را افزایش می‌دهد.

دستیابی به این فرمول بیش از ده سال زمان برده است تا این برند بتواند لاک روغنی را به بازار عرضه کند.

 

 لورال پاریس ریچ لویل در نیمپا

لاک‌های این برند، رنگ‌های درخشان با رنگدانه‌های عمیق‌تر وجود دارد. انواع لاک‌ها دارای برس‌های متفاوت می‌باشند، برس لاک‌های لورال بیش از 400 مو به شکل‌ها‌ی ضخیم و گرد که هر مدل ناخنی را می‌توان در یک حرکت رنگ کرد. یکی از بهترین خصوصیات این برس‌ها چکه نکردن مایع لاک می‌باشد.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.