// ۱۷ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۴۶

در «اینستالایف» این هفته سری به صفحه اینستاگرام زوج ساده و عاشقی به نام‌های مژگان و ایمان زدیم. صفحه‌ی مجازی مژگان رضایی پر است از ویژگی‌های مثبت و دوست‌داشتنی. 

 دنیای اینستاگرام دنیای عجیبی است که در آن می‌شود به نکات جالبی پی برد. یکی از این نکته‌ها علاقه نشان دادن کاربرها به سبک زندگی افراد عادی‌ است که باعث پرطرفدار شدن صفحه‌‌ی شخصی آن‌ها شده.

افرادی که هرکدام به نوبه‌ی خود ویژگی مثبت و جذابی در زندگی‌شان دارند که دنبال کردن آن‌ها برای دیگر کاربران خالی از لطف نیست. می‌خواهیم به بررسی این ویژگی‌ها پرداخته و علت محبوب شدن آن‌ها را در اینستاگرام دریابیم. در سری مطالب«اینستالایف» صفحات جالب و جذاب کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار داده و به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

در اینستالایف این هفته سری به صفحه‌ی اینستاگرام مژگان رضایی زدیم. خانم جوان، روانشناس کودک، متاهل و دارای دید زیبایی به زندگی که دنبال کردن صفحه مجازی‌اش برای بیشتر از ۷۷ هزار کاربر اینستاگرام کار جذابی‌ است.

 

مژگان در اینستاگرام خود ویژگی‌هایی دارد که باعث می‌شود دلتان بخواهد او را دنبال کنید. در «اینستالایف» این هفته این ویژگی‌ها را با هم مرور خواهیم کرد. پس با سیرسیرک همراه باشید و مرور صفحه مژگان رضایی را از دست ندهید.

عشق و علاقه او به کارش، بچه‌ها!

همان‌طور که از شغلش معلوم است، مژگان علاقه‌ی زیادی به کودکان دارد و آن‌ها را از دید حرفه‌ای بررسی می‌کند. گاهی عکسی (طوری که صورت کودک خیلی واضح نباشد) از آن‌ها و شرحی از مشکلاتشان را در صفحه‌اش می‌گذارد که همین می‌تواند برای پدر و مادرها هشدار خوب و به‌جایی برای برخورد با فرزندانشان باشد.

 رنگی پوش

مژگان رضایی

مژگان رضایی نیز مانند بسیاری از بلاگرهای ایرانی که اینستاگرام‌های پرطرفداری دارند عاشق رنگ است. او جایی در زیر عکسش با لباس رنگی نوشته: «درست است که رنگ مشکی می‌تواند من را چند سایز لاغرتر نشان دهد، اما کاری که رنگ‌های شاد می‌کنند را ترجیح می‌دهم. آن‌ها با آدم حرف می‌زنند … درمان می‌کنند.»

عشق آتشین او به همسرش ایمان

در دنیای مجازی کم ندیدیم زوج‌هایی که عشق و علاقه‌شان را در صفحه‌هایشان گذاشته و زندگی لوکس و تفریحات خاصشان را با فالوورها به اشتراک می‌گذارند. اما انگار جنس عشق مژگان و ایمان فرق دارد. این زوج عشقشان را فریاد می‌زنند اما فریادهای عاشقانه‌شان مملو از صفا و سادگیست.

عکس‌های دونفره‌شان با کپشن‌هایی که دست نوشته‌های عاشقانه خودشان است باعث می‌شود ته قلبتان اگر شک کردید که هنوز عشق واقعی وجود دارد یا نه، مطمئن شوید که هست.

 

این عشق که از ۵ سال پیش آغاز شد حالا پس از ازدواجشان هنوز ادامه‌دار است. ازدواجی شیرین و عروسی با کفش‌های کتانی که به قول صاحب صفحه، بعدا خاطره‌های بی‌نظیری می‌شود برای فرزندش، که مادرش عروسی بوده ساده و شاد و این از کفش‌هایش پیداست.

طبیعت‌گردی

مژگان و ایمان علاوه بر زندگی عاشقانه‌شان انگار خوب بلدند از خوشی‌های دنیا نهایت استفاده راببرند. طبیعت‌گردی، سفر و کمپینگ از علایق آن‌هاست و زندگی کردن در لحظه باعث می‌شود بیشتر به یکدیگر، به خدا و به عشق نزدیک شوند.

انرژی مثبت

 

این ویژگی پای ثابت همه‌ی صفحه‌های پرفالووری است که اینستالایف به آن‌ها پرداخته. داشتن روحیه‌ی خوب، انرژی مثبت و حس دوست داشتن زندگی ویژگی‌هایی است که کاربران را به صفحه و صاحب آن جذب می‌کند.

این‌طور به نظر می‌آید که جذابیت زندگی عاشقانه‌ی مژگان و ایمان و سبک خاص و ساده‌شان برای گذران زندگی، باعث شود فالوورهای آن‌ها پس از این، رو به افزایش نیز باشد. برای این زوج عاشق آرزوی بهترین‌ها را داریم. شما نیز اگر می‌خواهید می‌توانید سری به صفحه مژگان رضایی زده و از حال خوبشان کیف کنید. و اگر دوست دارید می‌توانید اینستالایف دیگری در مورد «من؟ هاجرم! با قلمی بی‌نظیر» را بخوانید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.