// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۵۷

گریمور خود باشید

چنانچه هدفتان زیبایی شبیه ستارگان پاپ می‌باشد، LANEIGE سری جدید  لوازم آرایش خود را  به کمک شما می‌فرستد تا به نتیجه برسید.  داغ‌ترین رنگ سال آخرین آرایش LANEIGE .  آرایش روشن با سایه‌های جدید و دو رنگ لب که به آرایش چشم‌هایتان می‌افزاید و کمک می‌کند تا شبیه ستاره‌ای شوید.  

گریمور خود باشید

چنانچه هدفتان زیبایی شبیه ستارگان پاپ می‌باشد، LANEIGE سری جدید  لوازم آرایش خود را  به کمک شما می‌فرستد تا به نتیجه برسید.  داغ‌ترین رنگ سال آخرین آرایش LANEIGE .  آرایش روشن با سایه‌های جدید و دو رنگ لب که به آرایش چشم‌هایتان می‌افزاید و کمک می‌کند تا شبیه ستاره‌ای شوید.    

لب‌هایتان را غنچه کنید!

LANEIGEدر فصل بهار ،lipstick-obsessed را معرفی کرد. ویژگی فرمول جدید و چهار سایه جدید خیره کننده : Juicy Pop, Maxi Red, Orange Blurring and Dear Pink.  ترکیب جدید درخشش زیاد و رژلب نیمه مات، را در یک محصول ارایه می‌دهد. نکته مهم استفاده از تکنولوژی رنگدانه خالص که علاوه بر ارگانیک بودن محصول، رنگ درخشان‌تر و روشن‌تری را به ارمغان  می آورد.  همچنین به بافت نرم بالشتک کروی راحت تر می‌لغزد.

  چگونگی استفاده

۱. سرپوش را بردارید و دکمه کشویی رژلب را پایین بیاورید. (برای جلوگیری از شکستن، فقط یک درجه پایین بیاورید.)

۲. ماده رنگین را به لب بالایی بمالید، و سعی کنید حرکت دست به‌سمت داخل باشد تا تمام سطح لب آغشته به ماده رنگی شود.

۳. لب پایین را به لب بالا بچسبانید و دو لب را در جهت متفاوت حرکت دهید تا مایع به لب زیرین نیز برسد .

محصول دیگر دو رنگ سایه در سری Humming Coral است که می‌توان از آن به عنوان رژگونه استفاده کرد! به گونه‌تان ضربه بزنید و با انگشتانتان مخلوط کنید.  

طریقه مصرف

۱. سایه را روی پلک‌تان نزدیک خط چشم بگذارید. به آرامی روی چشم‌تان از گوشه داخلی به بیرونی بمالید.  

۲. با استفاده از انگشتتان، رنگ اصلی را به دورترین گوشه پخش کنید، بنابراین رنگ‌ها به طور یکدست ترکیب می‌شوند.

۳. رنگ پایه را با خط مژه پایین بپوشانید. رنگ اصلی را با قسمت سوم پلک پایین به بیرونی‌ترین گوشه ترکیب کنید تا طرحی دهد و باعث گودی شود.  

نکته : برای افرادی با پلک‌های چرب، استفاده از ابر داخل بسته توصیه می‌شود. این افراد همچنین می‌توانند از پودر Loose برای استفاده طولانی مدت استفاده کنند.  

دوبرابر دیدن

سایه چشم ombre که در کُره با حداقل سر و صدا مُد شد حجم آرایش شما را دو برابر جلوه می‌دهد. بیس کرمی سایه با پودر پلیمر عرضه می‌شود که از چروک جلوگیری می‌کند، رنگدانه معدنی که اثر درخشندگی به آن می‌افزاید باعث می شود اطراف چشم روشن به نظر برسد. این محصول همچنین شامل پودر آلوئه ورا و مشتقات گیاهی با ویتامین E می‌باشد که پوست را مرطوب می‌کند.  

چهار رنگ- Humming Coral, Golden Rose, Orange Island و Bronze Coffee- به خوبی با هم مخلوط می‌شوند و شما را از نگاه طبیعی روز به نگاه دودی شب می‌برد.  

 

برای رنگ نیمه مات، ملایم و طبیعی

بالشتک کرم BB، منافذ را با حجم سلولی عادی و زدودن سم از منافذ سالم نگه می‌دارد همچنین به درخشش کمک می‌کند و محافظ UV است ، اثر خنک کننده دارد، مقاوم در برابر تعرق است .

برای رنگ روشن، براق و مرطوب

بالشتک BB تأثیرات روشن کننده، مرطوب کننده و تسکین دهنده دارد.  همچنین محافظ UV است، پوشش متوسط طولانی مدت ودر تعریق مقاوم می‌باشد.  

برای ظاهری نرم و شاداب

بالشتک BB پوشش زیادتر و پوشش خطوط و معایب را در بر دارد.  همچنین هیدراته می‌باشد، زنجیره کلاژن ضعیف شده را بهتر می‌کند، رنگ پوست را صاف می کند، حفاظت از اشعه UV را عهده‌دار است و در تمام روز ضد آب می‌ماند.

 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.