// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۷

زیبایی دوباره

پایه درخشنده‌ی برای آرایش‌تان به وجود می‌آورد با فناوری نور بنفش که رنگ پوست‌تان را یکدست می‌کند. 

زیبایی دوباره

زیبایی دوباره

 

زمان اولویت اول می¬باشد.  

بیش از 3.2 میلیون شیشه ازاین محصول فروخته شده، Lumilayer Primer یکی از پرفروشترین های همیشگی می باشد.  پایه درخشنده ای برای آرایش تان به وجود می آورد با فناوری نور بنفش که رنگ پوست تان را یکدست می کند.  با تعامل نور در خطوط صورت تان، به شما اطمینان می دهد که نگاه درخشانی در عکاسی های سلفی بدون توجه به زاویه داشته باشید!

به طور مداوم طراوت بخش

برای روشن شدن چهره تان مناسب می باشد، پرایمر بسیار سبک جدید است که شامل مزایای کلاسیک VDLLumilayer Primer می باشد.  با رنگدانه ویژه هلو مانند، به پوست تان درخشش خیره کننده ای می بخشد که مطمئن شوید سرها به طرف شما می چرخد.  تزریق مناسبی از چربی به صورت می کندکه به طراوت پوست وبرخورداری از آب کافی بدن در طول روز کمک می کند.  

یکی برای جاده

حمل یک کیف/ کیسه سنگین از لوازم آرایشی برای هر دختری که همیشه در حرکت هست، مشکل می باشد، به همین دلیل است که Lumilayer Primer All Over Stick برای دختر شهرهای مدرن مثل شما مناسب می باشد.  سبک و دستی، این روغن بلسان به عنوان روشن کننده عمل می کند، بنابراین می توانید درخشش سالمی بدون توجه به اینکه کجا هستید را به خودتان بدهید.  

نسل بعدی زیبایی

بالشتک های rage  پایه ای برای زیبایی شما هستند.پس چرا یک گام بیشتر با افزودن این بالشتک به زیبایی تان برنمی دارید؟ صفحه فلزی اش باعث می شود که مایع احساس خنک کننده ای به پوستت تان بدهد، تسکین دهنده و طراوت پوست تان را با آرایش تان بیامیزید. درست مانند همتایان Lunilayer، همچنین پوست تان را روشن می کند که به شما درخشش بیشتری  می¬دهد.  

پرایمرها را باید داشته باشید!

Enter VDL Air Fluid Foundation، مایع بسیار سبکی که شامل روغن برای صورت می باشد تا پوست¬تان را هیدراته و درخشان نگه دارد.  اما فکر نکنید که درخشش چربی می ماند، به دلیل اینکه با پودری به رنگ مات فرمول بندی شده است.  بالاتر از همه، محافظت SPF 35/PA++ را در مقابل آسیب نور خورشید ارائه می دهد.  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.