// ۱۶ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۰۲
ماگ لگویی به شما اجازه می دهد تا علاوه بر نوشیدن قهوه، استعدادهای خود را هم نمایش دهید

انتخاب ماگ یا لیوان برای نوشیدن چای یاقهوه در محل کار می تواند تا حدی بیان کننده روحیه شما باشد. مثلا اگر مدیر هستید، با لیوانی که روی آن نوشته شده «بهترین مدیر دنیا» می توانید خودشیفتگی یا موقعیت خود را به دیگران یادآوری کنید. یا به طور مثال، تصاویر موردعلاقه خود را روی لیوانتان چاپ کنید.

 

 

ماگ لگویی

ماگ لگویی

اما فارغ از نمایش احساسات و خودنمایی کردن، اگر دوست دارید به بقیه نشان دهید که تا چه اندازه خلاق هستید و ایده های ابتکاری در سرتان هست، شاید بد نباشد به سراغ ماگ های Build-On Brick Mug بروید.

 

0

ماگ لگویی

 

همان طور که در تصویر می بینید، این لیوان ها با آجرهای لگو ساخته شده و ۲۴۰ میلی لیتر گنجایش دارند. پلاستیک به کار رفته در ساخت این وسیله عاری از  هرگونه مواد مضر شیمیایی است. کاربر می تواند با آجرهای رنگی لگو هر طرح و ایده ای که در مغزش هست را روی این لیوان ها پیاده سازی کند.

 

51c16f86d21b3c63922f5608c8e0bdf73d55a601_main_hero_image

ماگ لگویی

 

قیمت این وسیله ی اختراعی جالب، ۱۹٫۹۹ دلار اعلام شده و با داشتن آن ها هر روز یک طرح تازه ای از لیوان را در اختیار خواهید داشت که باب سلیقه خودتان ساخته شده است.

در آخر هم اشاره کنیم که زمینه این لیوان ها در رنگ های متنوع همانند، سفید، سیاه، آبی و قرمز موجود است.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.