// ۱۳ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۹
لیونل مسی با عشق دوران جوانی اش ازدواج کرد

 لیونل مسی ستاره مشهور آرژانتینی روز گذشته ازدواج کرد. در ادامه به حواشی مراسم و البته خود عروس خانم بیشتر خواهیم پرداخت.

 

لیونل مسی با عشق دوران جوانی اش ازدواج کرد

 

چند وقتی بود که لیونل مسی خبرهایی را از عروسی که در پیش دارد منتشر می‌کرد و بالاخره دیروز جمعه این ستاره محبوب راهی خانه بخت شد!

 

امسال تیم او قهرمان جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) شد اما در لیگ اسپانیا پشت سر رئال مادرید قرار گرفتند و همچنین نتوانستند برنده جام قهرمانان اروپا بشوند. با این همه خبر ازدواج او کمی بعد از ۳۰ سالگی مطمئناً جز اتفاق‌های خوب سال ۲۰۱۷ است.

 

محل برگزاری عروسی مسی

 

محل برگزاری این عروسی در شهر روزاریو سانتافه قرار داشت شهری که او در آن بزرگ شد و اولین بار در همان‌جا به عضویت تیم فوتبال محلی درآمد. عروسی در هتل بزرگ سیتی سنتر برگزار می‌شود. بیش از ۲۰۰ نیرو مسئولیت حفظ امنیت مراسم را به عهده دارند. از آنجا که عروسی در لابی تمام شیشه‌ای این هتل برگزار شده طرفداران هم توانستند از یک فاصله‌ی مناسب به تماشای عروسی بپردازند. حدود ۱۵۰ گزارشگر هم پوشش این مراسم را به عهده داشتند. آن‌ها این عروسی را «عروسی سال» و بعضی دیگر «عروسی قرن» نامیدند.

 

محل برگزاری عروسی مسی

 

محل برگزاری این مراسم خود جنجال ‌برانگیز بوده چرا که این هتل در نزدیکی محل استقرار یکی از باندهای مواد مخدر شهر به نام « لوس مونوس» قرار دارد. ماه گذشته در نزدیکی همین محل یک تیراندازی صورت گرفت که در جریان آن یک زن کشته شده بود.

 

آنتونیا روکوزو

 

مسی با آنتونلا روکوزو ازدواج کرد. او این دختر را از وقتی پنج ساله بوده می‌شناخته است. اگر سری به اینترنت بزنید آنتونیا روکوزو فقط صاحب یک حساب کاربری در اینستاگرام است که پر است از تصاویر او به همراه فرزندانش و البته مسی. 

 

 آن‌ها از سال ۲۰۰۸ با هم نامزد کرده بودند و صاحب دو پسر (ماتئو و تیاگو) هستند. آنتونیا روکوزو دختر عموی یکی از هم‌ تیمی‌های مسی در شهر روزاریو بود. روزنامه‌ها اشاره می‌کنند که مسی از وقتی جوان بوده عاشق این خانم شده است. مشخص نیست که رابطه‌ی آن‌ها از چه موقع شروع شده چرا که هیچ کدام در این مورد صحبت نکرده‌اند. البته سال ۲۰۰۹ مسی در یک مصاحبه‌ی خبری اعلام کرد که نامزد دارد. سال ۲۰۱۰ هم این خانم جوان به بارسلونا نقل مکان کرد.

 

آنتونیا روکوزو یکی از دوستان صمیمی همسر لوئیس سوارز است. جالب است بدانید آن‌ها اخیراً با مشارکت یکدیگر خط تولید کفش‌‌‌ برپا کرده‌اند. لباسی که عروس خانم در شب عروسی پوشیده توسط رزا کلارا (Rosa Clara) طراح مشهور آماده شده است. جالب است که لباس مادر و خواهر عروس را نیز همین طراح تولید کرده است. لباس عروسی او با یک جت شخصی از اسپانیا به آرژانتین آورده شده است. لباس خود مسی هم که مثل همیشه طراحی آرمانی است.

 

ستاره‌های حال حاضر و سابق بارسلونا

 

 

ستاره‌های حال حاضر و سابق بارسلونا هم تصاویر ورودشان را منتشر کردند

 

مسی ۲۱ نفر از اعضای تیم بارسلونا را به این عروسی دعوت کرده است. ستاره‌هایی مثل: لوئیس سوارز، ایوان راکتیک و سرجیو بوسکتس. البته ستاره‌های سابق بارسلونا مثل: ساموئل اتوئو، ژاوی و کارلس پویول هم به عروسی دعوت شده‌اند. همچنین برخی از اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین مثل: دی‌ماریا، اکوئیل لاوئززی و خاویر ماسچرانو نیز به این عروسی آمده‌اند.

 

جرارد پیکه و شکیرا

 

 

جرارد پیکه و شکیرا موقع رسیدن به آرژانتین

البته مشهورترین مهمان عروسی همسر جرارد پیکه یعنی خواننده محبوب شکیرا خواهد بود. خبرهای تایید شده تا همین الان تعداد مهمان‌ها را ۲۶۰ نفر اعلام کرده‌اند.

 

سرجیو آگوئرو

 

سرجیو آگوئرو ستاره منچستر سیتی و نامزدش

 

لوئیس سوار  

لوئیس سوارز و دخترش موقع رسیدن به آرژانتین

 لوئیس انریکه  

با اینکه لوئیس انریکه سه سال مربی او بوده اما به عروسی دعوت نشده است. از همه جالب‌تر، گواردیولا سرمربی محبوبش نیز در این مراسم حضور نخواهد داشت. در ضمن آندرس اینیستا نیز با اینکه دعوت شده اما به خاطر تولد سومین فرزندش نتوانسته در مراسم شرکت کند. مسی و همسرش از مهمان‌ها خواسته‌اند که با خود کادویی نیاورند و اگر قصد چنین کاری دارند آن را به خیریه بدهند. آرزوی خوشبختی برای این زوج جوان می‌کنیم!

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.