// ۳۰ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۳

نکات ریز شیک‌پوشی

اگر می‌خواهید شیک باشید ولی زمان زیادی ندارید در این زمینه تلاش کنید باید به این نکات توجه داشته باشید.

لباس های تک رنگ بپوشید. لباس‌هایی که در آن بیشترین حس راحتی را دارید برتن کنید (برای خود من یک بلوز و یک دامن دخترانه است) ولی آنها را از یک رنگ انتخاب کنید. نکته بعدی این است که روی آن یک ژاکت با رنگی تند و تیز یا طرح‌دار بپوشید. لباس یک رنگ، یک ایده کلاسیک است که شما را کشیده‌تر نشان می‌دهد ودر عین حال ترکیب بی‌عیب و نقصی را ارائه می‌دهد.خیلی ساده است!

 

اگر به دنبال لباس عروس کم زرق و برق و متناسب با بودجه محدود خود هستید راه حل شما خرید از برند ASOS  است.تیم مد ما شیفته تولیدات لباس عروس خوش قیمت این برند هستند. آنها هجده رقم مختلف دارند که بعضی از آنها در سایزهای بزرگ هم ارائه می‌شود. آنها لباس‌های کوتاه و بلند را همراه با برخی لوازم جانبی ارائه می‌کنند. بهترین بخش ماجرا کجاست؟ هیچ یک از کالاهای آنها بیش از چهارصد دلار نیست. گزینه محبوب من، مدلی بلند و الهام گرفته از گذشته است. ولی اگر به دنبال لباس‌های سنتی هستید، مدل‌های متفاوت  و یا مدل‌هایی با دامن‌های چین‌دار را انتخاب کنید.  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.