// ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۴

درمان های خانگی برای ناخن ها(5)

ناخن ها هم مانند دیگر نقاطی از بدنتان هستند که برای زیبایی به وجود زیبایشان نیازمندید. برای همین بدانید که می توانید در منزل هم این زیبایی را برای ناخن هایتان فراهم کنید. مواد طبیعی که در زیر معرفی می کنیم در این امر به شما کمک می کنند.توصیه می کنیم مقدار 1 قاشق چایخوری روغن کرچک را در مقدار تقریبی 28 گرم آستون بریزید تا هنگام استفاده به ناخنها رطوبت برسد.

ناخن هایی که به راحتی می شکنند و ترک می خورنداز مشکلات احتمالی تغذیه ای خبر می دهند. ناخن ها برای سالم بودن و ماندن به مقدار زیادی کلسیم ، منیزیم، پروتئین و سیلیس نیاز دارند.

 نوشیدن و دم کرده گیاهان گزنه و سرخس و یا خوردن کپسول های این گیاهان بطور روزانه بسیار مفید خواهد بود چرا که این گیاهان سرشار از سیلیس و دیگر مواد معدنی مهم می باشند که در رشد ناخنها بسیار موثرند. استفاده از مکمل هایGLA (گل پامچال شب، گل گاوزبان یا کشمش سیاه) نیز بسیار کمک می کنند.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.