// ۰۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۳۸

جذابیت با مدل مو

نصیحت ای از"آرون گرنیا "، اشتباهاتی در مورد مو که باعث می شود پیرتر به نظر بیایید! 

 

 اشتباه اول:

یکی از اشتباهات مشترک بین خانم ها کوتاه نکردن به موقع موهاست.  در بیشتر مواقع کوتاه کردن بخش کمی از نوک موها کافیست تا موی بلند سالم باقی بماند. زمان مناسب برای کوتاه کردن مو ها هر هفت هفته است.

اشتباه دوم:

استفاده از رنگ هایی که چهره شما را بی روح می کند. رنگ مو در دسته ای جداگانه برای استایل دادن به مو قرار می گیرد. انعکاسی که موی بلوند به رنگ پوست می دهد، سن را بیشتر از چیزی که هست نشان می  دهد. هایلایت روی رنگ طبیعی مو، هم آسیب کمتری به مو می زند، هم رنگ چشم و پوستتان را جذاب ترنشان می دهد. به شرطی که هایلایت ها خطی و غیر طبیعی نباشند.

اشتباه سوم:

مدل موی از مد افتاده و قدیمی حتماً روی بالا بردن سن تاثیر بسیار زیادی دارد. گرینا اصلا مدل موی زیاد تکه تکه شده و هایلایت های پهن و خطی را پیشنهاد نمی دهد. 

 

اشتباه چهارم:

نرسیدن به کوپ جلوی مو یکی دیگر از اشتباهاتی است که باعث به هم ریختگی ظاهر خانم ها می شود. ترمیم کوپ  جلوی مو هم به آراسته تر بودن چهره کمک می کند و هم یکی از سریع ترین راه ها برای  ایجاد تنوع در چهره است.

اشتباه پنجم:

اقدام به کوتاه کردن مو و تبدیل آن به مدل مورد علاقه با نداشتن مهارت و ابزار مناسب.

اشتباه ششم:

درست خشک نکردن مو باعث سوختگی و خرابی مو می شود. گرفتن سشوار در فاصله ی مناسب از مو و داشتن ابزار  به شما ظاهری آراسته تر می دهد. در صورت داشتن موی فر بهتر است از برس های مناسب برای این کار استفاده کنید. 

اشتباه هفتم:

رنگ نکردن به موقع ریشه ی مو.در صورت استفاده از رنگ روشن برای مو، حتماً هر 2 هفته برای ترمیم رنگ ریشه ی خود اقدام کنید. لازمه ی داشتن مویی سالم رسیدگی به موقع آن است. در ماه یک بار موهای رنگ شده ی خود را ویتامینه کنید این کار باعث براق شدن مو نیز می گردد.  

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.