// ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۴:۴۲

اگر شما وسایل فر کردن مو در خانه ندارید و می خواهید موهایتان را فر کنید روش های دیگری نیز وجود دارد که می توانید امتحان کنید. با این روش بدون اینکه نیاز باشد به آرایشگاه بروید و زمان زیادی را آنجا سپری کنید می توانید موهایتان را در خانه و با کمترین امکانات فر کنید. این کار را با بافتن موها آغاز کنید.

 

هر چه موهایتان را ضخیم تر ببافید فرهای درشت تر و آزاد تری خواهید داشت، هر چه بافت های ریز و کوچک تر داشته باشید فرهای درون موهایتان نیز حلقه های ریزتری در بر خواهد گرفت.

 

سعی کنید موهایتان را خیلی مرتب و دقیق ببافید تا نامنظم فر نشود. حالا باید اتوی موی را بگذارید تا داغ شود و سپس روی موهای بافته شده بکشید. بهتر است مواد حالت دهنده به موهای بافته شده  بزنید تا هم از آسیب دیدن مو هنگام اتو کشیدن جلوگیری کنید هم وقتی بافت موها را باز می کنید حالت بهتری داشته باشد. پس از اینکه اتو مو را روی موها کشیدید نوبت باز کردن بافت مو می شود.

 

آموزش فر کردن مو

 

شما می توانید ابتدا موهایتان را به چند قسمت تقسیم کنید و بافت ها را روی موهایتان انجام دهید، پس از حالت دادن دسته های مو آنها را باز کنید تا یکدست شوند، اگر خیلی دقیق این کار را انجام ندهید حالت فر مو نامنظم می شود. این را نیز در نظر داشته باشید که هر چه بافت مو بزرگ تر باشد شما سریع تر موهایتان را فر خواهید کرد اما باید اتوی مو را آرام تر روی موها بکشید تا کاملا تمام دسته مو را حرارت داده و حالت دهد. این بار که خواستید به میهمانی بروید می توانید با موهای فر چهره ای متفاوت از خودتان به نمایش بگذارید.

 

آموزش فر کردن مو

 

منبع: banooyeshahr.com

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.