// ۳۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۷

۵ راز بلندتر شدن در عکس‌ها بدون کفش پاشنه بلند

این روزها عکس‌ها به اندازه‌ی هزاران کلمه یا حداقل چند لایک ارزش دارند. قد، به ویژه در عکس برای بعضی افراد مهم است (عکس‌های دانشگاه‌تان را به یاد بیاورید که در آن‌ها مثل بچه‌ی ۱۲ ساله به نظر می‌رسیدید). با ما در بنیتا همراه باشید تا رازهایی را برای بلندتر شدن در عکس‌ها با شما در میان بگذاریم.

قرار دادن یک دست بر روی سرتان

ببینید نمی‌گوییم در همه‌ی عکس‌ها بازویتان را بالا ببرید اما قرار دادن یک دست‌تان روی سر یا گرفتن لبه‌ی کلاه‌تان کمی به قد شما اضافه کرده و نگاه‌ها را به سمت بالا می‌کشد.

 

ایستادن روی نوک انگشتان پا

ممکن است احمقانه به نظر برسد اما درست است؛ حتی اگر پاهایتان در قاب است، اگر روی نوک انگشتان پایتان بایستید بلندتر می‌شود. اما توجه کنید که مثل عکس‌های مهدکودک گردن‌تان را نکشید.

 

کشیدن شانه‌ها به عقب

حالت ایستادن خوب یکی از مهم‌ترین عواملی است که به شما کمک می‌کند در عکس‌ها کشیده‌تر به نظر برسید. وانمود کنید رشته‌ای به بالای سرتان بسته شده، سپس شانه‌هایتان را به عقب بچرخانید. به همین سادگی.

 

قرار دادن یک پا بر روی دیگری

به جای صاف ایستادن و قرار دادن پاها در کنار هم، یک پایتان را روی پای دیگر بگذارید. با این کار کمی خطای دید ایجاد می‌شود و بلندتر و باریک‌تر به نظر می‌رسید.

 

قرار دادن پایین‌تر دوربین

نه منظورمان این نیست مانند عکس‌های سلفی دوربین را زیر چانه قرار دهید، اما دوربین را پایین قرار داده و به سمت بالا تنه‌تان تنظیم کنید به این ترتیب فاصله‌ی سر تا لنز دوربین زیاد شده و شما بلندتر به نظر می‌رسید.

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.