// ۱۵ آبان ۹۶ ، ۱۳:۰۵

مشاغلی از جمله کارهای تولیدی، تهیه غذا و کارهای ساختمانی ممکن است پوست شما را در معرض مواد شیمیایی تحریک‌ کننده و سوزاننده قرار دهند. با رعایت چند نکته ساده می توانید از پوست تان در محل کار مراقبت کنید.

 

برای مراقبت پوست خود در محل کار به این نکات توجه کنید 

- اطمینان حاصل کنید که منطقه کاری‌تان پاک است و مواد شیمیایی به‌ درستی برچسب خورده و انبار شده‌اند. همه مواد زائد را در ظرف‌های مناسب دور بیندازید.

 

- محل‌هایی برای شستشوی چشم و دوش گرفتن در موارد ریختن مواد شیمیایی روی پوست ترتیب دهید و همیشه از عینک، دستکش و پیش‌بند محافظتی استفاده کنید.

 

- پیش از ترک محل کار، هر لباسی را که با مواد شیمیایی آلوده شده است، عوض کنید.

 

- دستانتان را با صابون و آب بشویید و پس از شستن از لوسیون یا کرم استفاده کنید. اگر در محیط بیرون کار می‌کنید، از کرم ضد آفتاب، عینک آفتابی، کلاه با لبه پهن و لباس‌هایی که همه بدن را می‌پوشانند، استفاده کنید.

 

- از دستور العمل‌های ایمنی محل کارتان از جمله اینکه در صورت تماس مواد شیمیایی آسیب‌رسان به پوست چه باید کرد، پیروی کنید.

 

- .در محل کارتان سیگار نکشید و غذا نخورید

 

منبع : hamshahrionline.ir

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.