// ۰۸ تیر ۹۷ ، ۱۵:۲۱

شاید به نظر برسد آرایش تیره چشم کار سخت و دشواری است و مثل نقاشی کردن نیاز به رنگهای زیادی دارد. اما اگر از محصول درست و تکنیک صحیح پیروی کنید می توانید فقط با انجام این چهار مرحله، آرایش تیره جذاب و زیبا داشته باشید. با آموزش آرایش تیره چشم جذاب و زیبا در چهار مرحله همراه مجله اینترنتی چفچفک باشید.

مرحله اول، آماده سازی

بهترین روش برای آرایش چشم، بخصوص سایه چشم، آماده سازی پلک ها با یک کانسیلر باکیفیت است. با استفاده از یک براش سایز متوسط، کانسیلر را پشت پلک و دور چشم پخش کنید. حتما از کانسیلری استفاده کنید که پوشش دهی آن خوب باشد و روی پوست متناسب محو شود. با این کار بستری برای سایه ایجاد می کنید که دانه های ریز آن به خوبی پشت پلک باقی بماند و تیرگی دوام بیشتری داشته باشد.

رنگ را بسازید

آرایش تیره معمولا با ترکیب چند رنگ مختلف، زیباتر می شود. بنابراین ابتدا یک پالت سایه چشم در رنگهای متنوع تهیه کنید و از رنگهای سرد آن سایه زدن را آغاز کنید. یک رنگ سرد به دلخواه خود انتخاب کرده و پشت پلک را به طور کامل سایه بزنید. سپس با استفاده از براش کوچک مخصوص خط چشم، انتهای پلک را به صورت خیلی باریک و محو سایه دودی بزنید. برای اینکه عمق بیشتری به چشمها بدهید، یک براش سایه را کمی خیس و یک رنگ بنفش براق انتخاب کنید و روی پلک و داخل چشم بکشید. نکته ای که وجود دارد این است که این لایه ها را با ظرافت و سبک انجام دهید که رنگها خوب با هم ترکیب شده و محو شوند. در این مرحله می توانید از یک سایه به رنگ صورتی روشن استفاده کرده و زیر ابرو بکشید. آرایش چشم تیره خود را با یک ریمل زیبا و پرکننده تکمیل کنید. همیشه حواستان به تاریخ مصرف ریمل باشد.


آرایش تیره چشم معمولا مناسب مهمانی های شب و برنامه های رسمی است

به ابروهایتان شکل بدهید

از یک مداد ابرو که رنگ آن شبیه یا کمی روشن تر از ابروهای خودتان است، استفاده کنید و داخل آن را با مداد ابرو پر کنید. برای اینکه آرایش ابرو زیباتر شود بهتر است قسمت تاج ابرو را روشن تر کشیده و از وسط تا انتها را کمی تیره تر بکشید. این باعث می شود حالت ابروها طبیعی تر شود.

آرایش تیره چشم را تکمیل کنید

اصل آرایش تیره روی چشم ها انجام می گیرد، بنابراین وقتی چشم ها را آرایش کردید، باید سایر مراحل را با رنگهای ملایم تر تمام کنید. می توانید از رنگ صورتی برای رژ گونه یا رژ لب استفاده کنید. از ترکیب کردن رنگها ترسی نداشته باشید. می توانید یک رنگ روشن بعنوان رنگ پایه روی لب بزنید و آن را در مرحله دوم رژ لب زدن کمی پررنگ تر کنید. برای اینکه آرایش لب زیبا و بی نقص باشد می توانید یک بار رژ لب رنگ لب مایل به صورتی بزنید سپس در مرحله دوم آن را با رنگ بنفش روشن ترکیب کنید.

آرایش تیره چشم معمولا مناسب مهمانی های شب و برنامه های رسمی است.

منبع: بانوی شهر ، بیتوته : سایت سرگرمی چفچفک

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.