// ۰۱ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۳۷

سفری به دریاچه‌ زمردی و زیبای پراگز، ایتالیا

ایتالیا کشوری است که از منظر گردشگری، بیشتر به واسطه‌ی آثار تاریخی با ارزشش  مشهور است. اما واضح است که دست نقاش طبیعت در جای جای این کره‌ی خاکی اثری زیبا از خود به‌جای گذاشته و ایتالیا هم از این قاعده مستثنی نیست. با چفچفک همراه باشید تا با هم نگاهی به یکی از این زیبایی‌ها بیاندازیم.

دریاچه‌ی پراگز

Prags lake.jpg

دریاچه‌ی پراگز  در اپونیوموس کومیونه(eponymouscomune) واقع در جنوب تیرول قرار دارد. این دریاچه یکی از زیباترین مکان‌های این ناحیه است. دریاچه پراگز که در میان سنگ‌های دولومیتی محصور شده برای بازدیدکنندگان و کسانی که به تنهایی و خلوت علاقه دارند، محل اقامتی رومانتیک و شاعرانه را فراهم می‌کند. در اطراف دریاچه مسیر‌های مختلفی برای پیاده روی وجود دارد که دارای مناظری چشم‌گیر هستند. همچنین، گردشگران می‌توانند به کوه‌نوردی در کوه‌های دولومیتی اطراف آن بپردازند. علاوه بر مناظر زیبا، خانه‌ای قدیمی و قایق‌هایی در ساحل این دریاچه وجود دارد که گردشگران می‌توانند از آنها استفاده کنند. تمام طول سال برای سفر به این نقطه مناسب است. در تابستان می‌توانید به‌کوهنوردی و پیاده‌روی بپردازید و در زمستان هم  از ورزش زییای اسکی لذت ببرید. برای سفر به این منطقه می‌توانید از شهرهای مختلف ایتالیا و اتریش به وسیله‌ی ماشین مسافت بین آن‌ها را طی کنید. Prags lake.jpg Prags lake.jpg Prags lake.jpg Prags lake.jpgگردشگران برای اطلاعات بیشتر در مورد اقامت و هتل‌های پراگز می‌توانند به این صفحه مراجعه کنند. لطفا نظرات خود را با کجارو در میان بگذارید. منبع: placestoseeinyourlifetime

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.