// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۶

دو دوست همرنگ

یکی از نکاتی که باید در شیک پوشی به آن توجه کنید ست کردن کیف و کفش با هم است. اگر کیف و کفشتان با هم ست نباشند بد جوری به چشم می آیید. پس برای این که این دو یار قدیمی را با هم همرنگ کنید باید رازهای کوچکی در موردشان بدانید. 

 

دو دوست همرنگ

اگر در انتخاب کیف و کفش، همیشه ترجیحتان با رنگ مشکی است، میتوانید از طرحهای مختلف استفاده کنید. این کار مانع یک نواخت به نظر رسیدن ظاهرتان میشود. میتوانید یک کیف ورنی با طرح ماری یا کروکودیلی را با کفش عروسکی جیر و یا کیف چرم دانه درشت را با بوت نوبوک و یا جیر بپوشید.

کیف کلاسیک مشکی ، یکی از گزینه هاییست که تقریبا همه آن را دارند و همه ما می دانیم که ضروری ترین کیف ما خواهد بود، این کیف می تواند بزرگ و یا متوسط باشد چون معمولا وسایل زیادی را با آن حمل می کنیم مثلا سرکار، اداره و یا دانشگاه ! اگر کیف مشکی دارید، کفش با هر رنگ خنثی تیره زیباست. تمام! کفش لوفر طوسی، کفش عروسکی آبی ملوانی و یا بوتهای بلند کاراملی، از مثالهای در اولویت هستند. عین این قضیه نیز برای کیف دستی قهوهای هم صادق است. کیفی به رنگ خنثی هم یکی از ضروریات است چون با لباس های مختلف ست می شود و بسیار شیک هم هست ، به خصوص با لباس های سفید.

  

این کار موقعیت هماهنگ کردن رنگی را هم فراهم می کند، کیف شکلاتی و بوت کاراملی را با هم تصور کنید! زیباست است!! کفش و کیف های طرح دار را نیز می توان با رنگهای ساده و براق ترکیب کرد. به عنوان مثال طرح پلنگی با رنگ قرمز، ترکیب فوق العاده شیکی است.

کیف دستی بدون بند ، برای زمان هایی که وسایل کمی به همراه دارید. البته چون معمولا بند ندارد برای زمانی مناسب است که کار خاصی نداشته باشید. در بعضی مواقع، دو طرح مختلف را نیز میتوان هماهنگ کرد، به شرطی که از یک خانواده نبوده و در یک گروه رنگی باشند. مثلا کیف پستچی کوچک با طرح ماری را میتوان با کفش گلدار پوشید، باز هم تکرار می کنم، به شرطی در یک گروه رنگی باشند. به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید طرحها را باهم بپوشید، حتما باید “یکی” از طرحها توجه را جلب کنند و به صورتی نباشد که برای جلب توجه رقابت کنند. کیف مجلسی کوچک طلایی، برای مهمانی و عروسی ، مدل صندوقچه ای طلایی جدیدا بسیار محبوب است!

کیف راحت ساده برای زمان هایی که یک کیف راحت می خواهید که دست و پا گیر نباشد ، تقریبا همه ما یکی از اینها داریم ، معمولا آن را یک طرفه می اندازیم ، برای خرید و پیاده روی و .. عالیست ! 

کیف زنجیری شیک و  راحت ، این کیف در عین شیک بودن ، راحت هم هست ، می توانید آن را یک طرفه بیندازید، هم برای مهمانی و هم برای جاهای رسمی و غیر رسمی عالیست. اکسسوری های شب از نظر اندازه کوچکتر (مانند کیفهای دستی کوچک به جای کیفهای رو دوشی بزرگی که به اندازه ی یک کهکشان از ملزوماتتان را در خود جای می دهد) و ظریف ترند (پاشنه های باریکتر و کفش نوک باز به جای پاشنه های ضخیم و کفشهای اسپرت ورزشی). به همین دلیل در ترکیب کردن عناصر پوششی فراق بال بیشتری خواهید داشت، چرا که چشم را خسته نمیکنند. بدانید که گروه رنگی متالیک با هر چیزی هماهنگ است، حتی با متالیک. کیف دستی نقرهای با کفش طلایی میتواند زیبا باشد. کیف دسته کوتاه ، این کیف های بامزه برای  جاهایی که وسایل زیادی دارید و رسمی هم هست عالی هستند تنها مراقب طرحها باشید تا ظاهری متشخص داشته باشید. کیف دستی ساتن با کفش لمه یا پولک دوزی شده، بهتر از این است که هم کیف و هم کفشتان پولک دوزی شده باشند.

رنگهای متالیک با رنگهای براق هم خیلی زیبا هماهنگ می شوند. به عنوان مثال، کفش نقرهای و کیف دستی صورتی.کیف های فانتزی، که خوش آب و رنگ و با طرح های جالب هستند برای زمانی که حال و هوای شادی دارید ! 

کیف های رنگی ، از کیف های رنگی به خصوص زمانی که لباستان تیره است استفاده کنید ، می توانید آن را با کفش همرنگ هم ست کنید . 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.