// ۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۲۷

مدل های مختلف و متنوع استفاده از شال گردن ها و روسری‌های شطرنجی

می توانم اعترافی کنم؟ من احساس می کنم که معتاد به روسری و دستمال گردن شطرنجی هستم. من عاشق  چیزهای  شطرنجی هستم با وسواس روسری انتخاب میکنم. 

می توانم اعترافی کنم؟ من احساس می کنم که معتاد به روسری و دستمال گردن شطرنجی هستم. من عاشق  چیزهای  شطرنجی هستم با وسواس روسری انتخاب میکنم.

با خجالت، من باید اعتراف کنم که مقدار زیادی از پولهایم را صرف خرید کلکسیون روسری های شطرنجی کرده ام. مجموعه ای شامل روسری هایی با سایز پهن، شالهای بسیار بزرگ و گره دار در هر مدلی که تصور کنید. آیا وقت کافی برای پوشیدن همه آنها را  دارم؟ نمی دانم.

من به سه مدل مختلف از روسری و یا دستمال گردن شطرنجی نیاز دارم به این دلیل که یکی قرمز ماهاگونیه و دیگری قرمز کلاسیک؟ یا مثلا یکی حاشیه دار است و دیگری حاشیه ندارد؟ ولی واقعا اینها دلیل خوبی نیستند و این منطق کمکی به من نمی کند!

روسری های شطرنجی برای پاییز و زمستان ضروری هستند. می دانم که من تنها کسی نیستم که در حال جمع آوری چنین کلکسیونی هستم. بهترین خصیصه در مورد روسری شطرنجی این است که شما را گرم و نرم نگه می دارند. دومین چیز خوب اینکه می توانید آن را با هر چیزی بپوشید. برای امتحان ، اینجا کلی روسری و شال گردن شطرنجی و لباس های پاییزی هستند که شاید دوست داشته باشید تا ببینید و امتحان کنید.

 

۱. روسری شطرنجی که دارای طرح های برجسته است به این معنی نیست که باید با لباسهایی با طرحهای مکعب پوشیده شود بلکه می تواند با لباسهای راه راه به طرز اعجاب انگیزی زیبا و عالی شود.

۲. آن را به طور خیلی ساده با یک پیراهن کتان میتوانید ست کنید.

۳.کاپشن چرم برای پاییز عالی به نظر می رسد اما برای روزهای سرد ممکن است که خیلی کمک کننده نباشد. یک دستمال گردن و یا روسری میتواند شما را گرم نگه دارد. مطلبی که راجع به طرحهای شطرنجی و چرم وجود دارد این است که این دو کنار هم خیلی خوب به نظر می رسند.

 

۴. بلوزها و یا پیراهن های زیر کت ممکن است اندکی آزار دهنده به نظر برسند،  پس به جای یک لایه اضافی می توانید از یک شال بزرگ شطرنجی استفاده نمایید.

۵. شما اشتباه نمی کنید اگر که  شال شطرنجی خود را با لباس سفید مورد علاقه تان و بوت های جذابتان بپوشید.

۶.از یک شال شطرنجی  با لباس تابستانی برای آماده شدن برای پاییز استفاده کنید.

۷. برای  استفاده از شال شطرنجی با تیپ دیگرتان خجالت نکشید چون این شال با هر چیزی می تواند خوب باشد.

 

۸. می توانید با تغییر نوع گره همه چیز را تغییر دهید . گره ای در پایین شال بزنید. شطرنجی با طرح پلنگی می تواند یک ترکیب رویایی شود.

 

۹.شما می توانید شال شطرنجی پتو مانند خود را مثل پانچو استفاده کنید. آن را روی شانه ها و بازوها بیاندازید و با یک کمربند نازک روی کمرتان قرار کنید به همین زیبایی. 

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.