// ۲۷ مهر ۹۶ ، ۰۹:۱۵

سرگرمی که معمولا برای گردشگران جذابیت دارد، خرید کردن است. خصوصا ایرانی ها که سنت سوغاتی آوردن از سفر را دارند، برایشان معرفی بازار های مقاصد گردشگری همواره جذاب باشد، اما شاید بازاری که روی آب باشد خودش جذابیت خرید را دوچندان بکند.بازار روی آب تایلند ۸۰ کیلومتری جنوب غربی بانکوک، قرار دارد.

 تایلند,جاهای دیدنی تایلند, بازار روی آب تایلند

  یکی از شلوغ ترین بازارهای این کشور است که همه چیز در آن قابل خرید و فروش است؛ از غذا ها و میوه های محلی گرفته تا صنایع دستی مردم تایلند، اما یکی از تجربه های جالب برای یک گردشگر خارجی این است که از شیوه سنتی خرید و فروش مردم تایلند در ساعت های کاری این بازار خصوصا در صبح های زود دیدن کند. پس پیشنهاد می کنیم جوری برنامه ریزی کنید که در شلوغ ترین ساعات کار بازار یعنی ۶ تا ۱۱ صبح آنجا باشید.

 تایلند,جاهای دیدنی تایلند, بازار روی آب تایلند 

  در کنار خرید کردن یکی دیگر از تفریحات جالب برای گردشگرانی که به تایلند می روند می تواند شهربازی با انواع بازی های جالب توجه اش از جمله: شهر برفی، تنگه باریک، اتومبیل عتیقه، گردباد، فرش پرنده، پیست اتومبیل رانی و... باشد. خوب است که در یک سفر تفریحی به تایلند سلیقه تمام اعضای خانواده را در نظر بگیرید، خصوصا کودکان که از حضور در یک شهر بازی رویایی لذت خواهند برد.

تایلند,جاهای دیدنی تایلند, بازار روی آب تایلند

 تایلند,جاهای دیدنی تایلند, بازار روی آب تایلند

بعد از یک روز شلوغ و خاطره انگیز برای تکمیل یک سفر خوب به تایلند می توانید تجربه گشت و گذار در ونیز تایلند را هم با سوار شدن به قایق ها و کشتی های تفریحی که روی رودخانه چائوپرایا Chao Phraya در حرکت هستند برای خود ماندگار کنید. البته پیشنهاد هم می کنیم اگر بودجه شما اجازه می دهد در کشتی گراند پرل Grand Pearl در فضای دل انگیز به صرف شام با همراهانتان بپردازید، این کشتی که در زمان شب از لنگرگاه ریورسیتی River City در یک مسیر طولانی حرکت می کند و شما ضمن صرف شام می توانید مناظر اطراف را هم نگاه کنید و از زیر پل رامای هشتم دور زده و به لنگرگاه باز گردید.

 

 تایلند,جاهای دیدنی تایلند, بازار روی آب تایلند

قطعا سوغاتی که از روی آب بخرید ارزش دوچندانی برای آشنایان و فامیل شما خواهد داشت. به قولیاین سوغاتی هم ازآب گذشته است و هم از روی آب خریداری شده . 

منبع:lastsecond.ir

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.